Nu hulp / advies ? nu 'badtrip'

JJM_boyed

Experimenterende gebruiker
Iemand toevallig nu online nu die verstand heeft van 2CB bijwerkingen of uberhaupt de bodyload ervan....
Ik lees nergens iets over extreem strak gespannen nek of kaak aan 1 kant.
Is dit gewoon de intense bodyload???

Of een bijwerking waar ik gewoon doorheen moet zitten? Of moet ik toch echt wat doen nu.

Heb nu rond 22:00 2 pilletjes op. Ging er vanuit dat dat 10mg is per pil. Zou ook iets meer kunnen zijn.

Cardboard

Wijs gebruiker
2CB kan iemand heel paranoïde en/of angstig maken. Dat is mijn ervaring.

De lichamelijke spanning, bij jou op je strak gespannen spieren, komt veel voor bij 2CB.
Mocht je willen pb'en, voel je vrij.

Hoop dat je dit nog leest of je al wat beter voelt trouwens!

Plex

Badass junkie
Geen zorgen, dit komt vaak voor. 2CB staat bekend om zijn erge bodyload. Ik heb dit ook vaak genoeg gehad, je moet er even door heen. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn en het te laten gaan.

Go with the flow, komt goed!

JJM_boyed

Thanks voor jullie snelle reactie! Heb maar een dikke sjaal omgedaan, dan voel ik het niet zo... zelfs bij XTC en speed heb ik dit nog nooit zo meegemaakt.
Zie nu inderdaad dat spierkrampen op drugsinfo.nl wel staat aangegeven bij de risico's maar drugsinfoteam.nl helaas dan weer niet....
Ik had natuurlijk weer enkel drugsinfoteam doorgenomen en dacht dit klopt totaal niet met wat ik voel.

Nouja conclusie... blijkbaar kan ik er dus totaal niet tegen ofzo? Kan me niet voorstellen dat je deze bodyload accepteert voor zo'n flut trip.
Ok misschien niet helemaal flut.... zaten wel wat leuke momentjes bij maar de bodyload staat gewoon totaal niet in verhouding.

Plex

Badass junkie
Thanks voor jullie snelle reactie! Heb maar een dikke sjaal omgedaan, dan voel ik het niet zo... zelfs bij XTC en speed heb ik dit nog nooit zo meegemaakt.
Zie nu inderdaad dat spierkrampen op drugsinfo.nl wel staat aangegeven bij de risico's maar drugsinfoteam.nl helaas dan weer niet....
Ik had natuurlijk weer enkel drugsinfoteam doorgenomen en dacht dit klopt totaal niet met wat ik voel.

Nouja conclusie... blijkbaar kan ik er dus totaal niet tegen ofzo? Kan me niet voorstellen dat je deze bodyload accepteert voor zo'n flut trip.
Ok misschien niet helemaal flut.... zaten wel wat leuke momentjes bij maar de bodyload staat gewoon totaal niet in verhouding.
Ben zelf hierom niet al te groot fan van 2CB, ookal kan je wel veel doen om die bodyload te minimaliseren, misschien kan je hier mee experimenteren? Dat heeft mij wel geholpen om hogere doseringen aan te kunnen met bijvoorbeeld 2CB waarbij (al helemaal op hoge doseringen) de bodyload echt even teveel kan worden.

De visuals vind je dus niet al te spannend?

JJM_boyed

Hm.. ja visuals waren wel leuk opzich hoor... Misschien is dit altijd zo maar ik moest wel echt op 2D beelden/objecten lang concentreren voordat het pas
leuk begon te worden. Bij LSD (+-150ug) heb ik toch altijd wel dat alles waar ik naar kijk gelijk continue verandert. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen
dit juist het nadeel van LSD vinden. Het geeft wel een soort 'rust' bij 2CB dat niet alles om je heen continue keihard binnen komt.

Verder vond ik het visuele wel nice. Kleuren helderder, golvende en pulserende bewegingen, lampen feller en een beetje vertekenend perspectief waardoor alles om je heen wat uit verhouding lijkt. Ik had dan weer geen closed eyes visuals zoals bij LSD of een sterk reliëf bij materialen.

Wanneer de bodyload vooral bestaat uit misselijkheid, duizeligheid, zwaar lijf, moe, sloom, dan heb ik daar eigenlijk nooit echt een probleem mee. Dat hoort er dan gewoon bij denk ik dan altijd. Meestal is dit bij mij tot nu toe altijd voor de piek of helemaal aan het eind.

Ik had nu dus eigenlijk tijdens de gehele trip dat mijn nek aan 1 kant helemaal stijf was en ook wat moeite met slikken. Dus echt genieten van de Visuals dat ging ook niet heel lekker. Af en toe wel natuurlijk.

Het voelde ook precies alsof het mijn halsslagader verstijfd was, daardoor raak je dan toch een beetje in paniek ook.
Het is nu 12uur verder en ik voel dat eigenlijk nog steeds wel een beetje...

Hopelijk trekt het snel weg. Neem aan dat het na een dag het toch wel weg zou moeten zijn.

JJM_boyed

Nee, achteraf niet zo handig natuurlijk... Dan had ik ieder geval zeker geweten of ik gewoon niet tegen 2CB kan of dat er inderdaad iets anders doorheen zat.
Degene waar ik het van heb gekocht die had het laten testen en had ook een lijst met alle datums + zuiverheid van wat hij verkocht... maarja...
Dat zag er wel heel professioneel uit maar kan natuurlijk gewoon fake zijn.

Ik had inderdaad wel ook het drugalert gezien voor die roze 2CB raketjes.
Deze waren blauw.. nouja snap wel dat de kleur er verder niet toe doet.

Bovenaan