)
vinger in die keelTutje zei:Voooor je gaat zuipen flink wat melk drinken, dan zul je zien dat je echt niet zo lam wordt!!!![]()
Derq zei:jongens! melk is bijna het slechtste wat je kunt drinken NA een avondje zuipen, ervoor geeft het je een goede basis en helpt het je met kotsen, ( patat shoarma ook )
maar er na geeft schade aan je lichaam! ook al helpt het tegen de kater!!!!
ik drink als ik zo verrotte lam thuis kom en nog niet gepuked heb gewoon 2 of meer liter water,
wat ook helpt is gewoon 2 cola tussen al dat bier door opzuipen en dan krijg je lang niet zon dikke kater.
ohja en geen grolsch drinken.
of je jaagt gewoon een lijn coke door je neus en je bent ook nuchter
Derq zei:danku ben![]()
Bal0n zei:Derq zei:jongens! melk is bijna het slechtste wat je kunt drinken NA een avondje zuipen, ervoor geeft het je een goede basis en helpt het je met kotsen, ( patat shoarma ook )
maar er na geeft schade aan je lichaam! ook al helpt het tegen de kater!!!!
ik drink als ik zo verrotte lam thuis kom en nog niet gepuked heb gewoon 2 of meer liter water,
wat ook helpt is gewoon 2 cola tussen al dat bier door opzuipen en dan krijg je lang niet zon dikke kater.
ohja en geen grolsch drinken.
of je jaagt gewoon een lijn coke door je neus en je bent ook nuchter
Ja, want dat is wel gezond icm alcohol! (coca-ethyleen anyone?) Heb je overigens een bron dat melk slecht voor je is, ik heb er namelijk echt nog nooit van gehoord?
SpacingBen zei:Haha griezelijk gewoon
Toen ik stopte met roken werd ik anti-tabak na een aantal jaar. Ik ben nu ook zo goed als gestopt met alcohol, zal ik ooit anti-alcohol worden? :P
jacey zei:Wat ik doe is niet een glaasje water of melk maar een hele fles water. Raak je een hoop afvalstoffen kwijt en is je vochtgehalte weer op peil. Heb je de volgende dag minder last van een kater.
Emo zei:als ik heb gezopen dan ben ik bereid de kater de volgende dag ook te voelen![]()
Crop zei:daarom moet je ook geen alcohol zuipen, maar blowen, dan hoef je niet eens nuchter te worden!!![]()