• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Oeps, foutje.

Angramar Temenos

Badass junkie
Hans zei:

Oké dan, ik ben een Co0wl GanGSTA KIDD die doet alsof die dingen gebruikt om cool te zijn, je hebt me door! :openmouth:

Als je nou niet een pokkenhekel aan me had zou ik het mischien nog serieus nemen :tearsofjoy: . Dat ik nou geen spul wil gebruiken behalve trippers is mijn probleem joh, live and let live.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Heb het sinds toen een halve maya geprobeerd met twee vrienden van me. Ik zou er eig nog een trip reportje van moeten schrijven, ook al was het niet echt heftig.

90 microgram LSD niet heftig? :confused:
En die smartshop zaadjes en Salvia waren wel een report waard. :tearsofjoy:

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Heb het sinds toen een halve maya geprobeerd met twee vrienden van me. Ik zou er eig nog een trip reportje van moeten schrijven, ook al was het niet echt heftig.

90 microgram LSD niet heftig? :confused:
En die smartshop zaadjes en Salvia waren wel een report waard. :tearsofjoy:

Toen had ik zin om te schrijven :tearsofjoy: . En geloof me, salvia duurt wel kort maar kan best harde trips veroorzaken. Nou ja, ik ben het soort persoon dat over het algemeen wel erg nuchter blijft... En het was niet erg heftig nee, dat wil niet zeggen dat het ubermild was of zoiets. Komt nog wel, dat reportje, geen zorgen.

L

Lid 6909

Gast
laat hem toch praten die AT.
hij heeft nog nooit drugs gebruikt, maar komt hier praten omdat hij in het dagelijks leven geen vrienden weet te scoren.

of hij weet niet wat hij wil, want hij zegt de ene keer alleen paddo's te doen omdat LSD te ver gaat, en nu ineens wel :grin:

Drientje

DF-koning
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.

Angramar Temenos

Badass junkie
Drientje zei:
Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.

Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen :tearsofjoy:

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Hans zei:

Oké dan, ik ben een Co0wl GanGSTA KIDD die doet alsof die dingen gebruikt om cool te zijn, je hebt me door! :openmouth:

Als je nou niet een pokkenhekel aan me had zou ik het mischien nog serieus nemen :tearsofjoy: . Dat ik nou geen spul wil gebruiken behalve trippers is mijn probleem joh, live and let live.

Hans

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:

Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen :tearsofjoy:

Nee, de trippers hebben je door. Want dat ben ik, een tripper!

Het was me allemaal al duidelijk toen ik je eerste paddo report las.

Waarnemer

Experimenterende gebruiker
Hans,

ik ben ook blij dat je nog leeft:)

maar ik heb een vraagje:

in wat voor flesje zat die ghb? een spa blauw flesje?
ik weet niets van ghb, maar mij lijkt het toch dat je zon spul in een speciaal flesje bewaart zodat je niet in de war komt met bv water:)

gr T

Angramar Temenos

Badass junkie
Na wat trip reports is het me nogal duidelijk, hans vindt het gewoon leuk om trip reports voor fake uit te maken, wat een slechte trolls :P. Ik hou me niet meer bezig met deze thread, wat een waste of time zeg!

In een DMT trip reportje van iemand anders:

Hans zei:
BULLSHIT! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dit houdt weinig verband met de rest van je posts. Je weet niet eens wat ritalin en LSA is. Als je cool wilt doen met DMT doe je dat maar tegen je 14 jarige vriendjes. Ga nou maar stiekem in het schuurtje je eerste jointje roken.

:wave:

Hans zei:
'Wooooh ik trip em zo hard, ik ga nu door een dikke tunnel.'
'Ja me kont zeker'

Om maar te zwijgen van alle denigrerende opmerkingen naar Hasj gebruikers etc, omdat dat "niet echt drugs zouden zijn" of zoiets :wave: .

Joh, live and let live, heb je dan helemaal niks van de hippies geleerd?

Plimu

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.

in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel

rustug

Drientje

DF-koning
Hans zei:
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:

Nee, de trippers hebben je door. Want dat ben ik, een tripper!

Het was me allemaal al duidelijk toen ik je eerste paddo report las.

Angramar Temenos zei:
Eh, ik vond het (uiterraad) totaal niet fijn, zelfs achteraf was het ergens wel grappig maar ik bleef er nachtmerries over hebben. Ik ga geen paddo's meer slikken, ik wil nooit meer mieren in m'n lul >.>.

Drientje

DF-koning
TheGhost zei:
Drientje zei:

in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel

rustug

Oke, jij wint!

Hans

Wijs gebruiker
Waarnemer zei:
Hans,
in wat voor flesje zat die ghb? een spa blauw flesje?

Een 1 liter fanta fles.

@AT:
HAHA, Mr internet heeft mijn posts doorzocht.

Je hebt wel een van mijn meest terechte posts naar boven weten te halen. Als je echt zo slim bent als je zegt dat je bent dan is het niet zo moeilijk te achterhalen waarom die post volledig terecht was. Het wordt gewoon snel duidelijk als iemand zonder verstand van zaken probeert te praten als iemand met verstand van zaken. Daar ben jij nu ook wel achter of niet ATtje.

Maar ik ben verbaasd wat voor bewijsmateriaal je allemaal wel niet hebt om aan te tonen dat ik een Troll ben. Ik sta paf, echt, dat je de moeite hebt genomen.

En over die denigrerende opmerkingen, ik kan het me niet herinneren, ga het ook niet opzoeken, dat mag jij doen als je wilt. Die opmerkingen waren hoogstwaarschijnlijk sarcastisch.

Waarnemer

Experimenterende gebruiker
wijze les voor de ghb trippers: stop het spul niet in een doorsnee fles waar je normaal ook uit zou drinken, maar bv in een lege spiritusfles ofzo:P daar drink je niet zo snel per ongeluk uit:)

tomz0r

Badass junkie
TheGhost zei:
Drientje zei:

rustug

GHB is een heel ander molecuul dan GBL en heeft een andere zuurgraad. GBL is zwaar zuur (pH onder de 3 als ik het goed heb), waardoor het corrosief is. GHB is dat niet.
Ook al snap ik je punt wel.

Maar laten we eens met z'n allen eens back on topic gaan in plaats van te reageren op die psychedelica onzin die hier niet thuis hoort. :)

Zijn er echt even veel GHB overdoserings gevallen als alcoholvergiftigingen? Dat is wel schokkend vind ik.

Hans

Wijs gebruiker
Waarnemer zei:
wijze les voor de ghb trippers: stop het spul niet in een doorsnee fles waar je normaal ook uit zou drinken, maar bv in een lege spiritusfles ofzo:P daar drink je niet zo snel per ongeluk uit:)

Dit lijkt me een hele goeie tip! Dat zou alles voorkomen hebben.

Drientje

DF-koning
Schijnbaar zijn er dan toch een hoop mensen die per ongeluk overdoseren of die niet voorzichtig genoeg met hun drugs omgaan. Bovenstaande voorbeeld is een foutje, er zijn genoeg jongeren die tóch drinken tijdens drugs gebruik omdat het zo lekker is/smaakt. Spijtig want alcohol alleen is al vergif, laat staan als je er ook nog eens drugs bij gaat gebruiken, je lichaam is een tempel. Je hebt er maar 1 van gekregen, wees er zuinig op!

Maar op dit forum preek ik toch voor de paus :grin:

X

zommes

Badass junkie
Het is dat ik amper een bijdrage aan het financiële fundament van de verzorgingstaat. Maar het is wel duidelijk dat dit de evolutie niet ten goede komt.

Drientje zei:

X

Dit snap ik niet helemaal.

Mindgamer

Badass junkie
zommes zei:
Het is dat ik amper een bijdrage aan het financiële fundament van de verzorgingstaat. Maar het is wel duidelijk dat dit de evolutie niet ten goede komt.

Drientje zei:

X

Dit ia vast weer zo'n borderline grapje:(

Drientje

DF-koning
zommes zei:

Drientje zei:

X

Dat iedereen op dit forum toch wel snapt dat je voorzichtig met je drugs moet omgaan. Een preek houden voor de paus, maw, iemand iets vertellen wat hij.zij al weet. :grin:

cobhc

Belezen gebruiker
en dan zijn er nog steeds mensen die het gek vinden dat ik iemand afkraak omdat die gene haar vriend ghb wil geven

Bovenaan