Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Hans zei:Lies.
Angramar Temenos zei:Heb het sinds toen een halve maya geprobeerd met twee vrienden van me. Ik zou er eig nog een trip reportje van moeten schrijven, ook al was het niet echt heftig.
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Heb het sinds toen een halve maya geprobeerd met twee vrienden van me. Ik zou er eig nog een trip reportje van moeten schrijven, ook al was het niet echt heftig.
90 microgram LSD niet heftig?![]()
En die smartshop zaadjes en Salvia waren wel een report waard.![]()
gNuxx zei:laat hem toch praten die AT.
hij heeft nog nooit drugs gebruikt, maar komt hier praten omdat hij in het dagelijks leven geen vrienden weet te scoren.
Drientje zei:Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Angramar Temenos zei:Hans zei:Lies.
Oké dan, ik ben een Co0wl GanGSTA KIDD die doet alsof die dingen gebruikt om cool te zijn, je hebt me door!![]()
Als je nou niet een pokkenhekel aan me had zou ik het mischien nog serieus nemen. Dat ik nou geen spul wil gebruiken behalve trippers is mijn probleem joh, live and let live.
Angramar Temenos zei:Drientje zei:Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen![]()
Hans zei:BULLSHIT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit houdt weinig verband met de rest van je posts. Je weet niet eens wat ritalin en LSA is. Als je cool wilt doen met DMT doe je dat maar tegen je 14 jarige vriendjes. Ga nou maar stiekem in het schuurtje je eerste jointje roken.
![]()
![]()
![]()
Hans zei:'Wooooh ik trip em zo hard, ik ga nu door een dikke tunnel.'
'Ja me kont zeker'
.Drientje zei:Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
Hans zei:Angramar Temenos zei:Drientje zei:Het zal me worst wezen of hij de waarheid spreekt, leven en laten leven. Als hij voor zichzelf het kan verantwoorden wat hij hier schrijft is het toch goed? En stop met het vervuilen van dit topic, open maar lekker een nieuwe! Ik heb al een mooie titel: Wie een tering hekel heeft aan arrogante ICT personen met lange nicknames op een drugsforum die net doen of ze weten waar ze het over hebben, kunnen hier posten.
Ik spreek wel de waarheid hoor. Ik vind gewoon dat ghb/coke/hero/speed (dus niet-triptdrugs, en ook verslavend) gevaarlijk zijn, en natuurlijk krijg ik dan de gebruikers op m'n dak. Ben der gewoon tegen![]()
Nee, de trippers hebben je door. Want dat ben ik, een tripper!
Het was me allemaal al duidelijk toen ik je eerste paddo report las.
Angramar Temenos zei:Eh, ik vond het (uiterraad) totaal niet fijn, zelfs achteraf was het ergens wel grappig maar ik bleef er nachtmerries over hebben. Ik ga geen paddo's meer slikken, ik wil nooit meer mieren in m'n lul >.>.
TheGhost zei:Drientje zei:Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel
rustug
Waarnemer zei:Hans,
in wat voor flesje zat die ghb? een spa blauw flesje?
TheGhost zei:Drientje zei:Stoffen blijven stoffen, of je er nou GHB van maakt of DMT.
in de rookbare DMT zitten die stoffen dus niet meer.
in GHB zit dat nog wel in de stof zelf, daarom is het totaal niet eerlijk DMT te vergelijken met een chemisch aangevuld middel
rustug
Waarnemer zei:wijze les voor de ghb trippers: stop het spul niet in een doorsnee fles waar je normaal ook uit zou drinken, maar bv in een lege spiritusfles ofzo:P daar drink je niet zo snel per ongeluk uit![]()
Drientje zei:Maar op dit forum preek ik toch voor de paus![]()
X
Me neither, op dit forum is iedereen toch best verstandig dacht ik zo..zommes zei:Drientje zei:Maar op dit forum preek ik toch voor de paus![]()
X
Dit snap ik niet helemaal.
Dit ia vast weer zo'n borderline grapjezommes zei:Het is dat ik amper een bijdrage aan het financiële fundament van de verzorgingstaat. Maar het is wel duidelijk dat dit de evolutie niet ten goede komt.
X
zommes zei:Het is dat ik amper een bijdrage aan het financiële fundament van de verzorgingstaat. Maar het is wel duidelijk dat dit de evolutie niet ten goede komt.
X