Omgaan met lastige vragen...

Welke pil is naar jou ervaring de beste..?

• Mx'je

Stemmen: 0 0,0%
  • Tripple Mitsubitshi

• Kroontje

• Blauwe Zorro

• Anders...

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
Hallo mede-gebruikers,

Ik vraag me af hoe jullie reageren op de vraag: "Waarom stop je niet gewoon met slikken?"

Deze vraag krijg ik redelijk vaak naar m'n hoofd geslingerd. Ik ben onder behandeling van Kentron, maar ik wil niet volledig afkicken. Ik heb samen met mijn trainer afgesproken dat ik uiteindelijk een beheerst gebruik wil. Maximaal 3 pillen en 3 lijntjes per 2 weken. Veel mensen snappen dit niet, en als ik dit zeg is de eerste reactie vaak iets in de richting van dat ik helemaal moet stoppen. Hoe gaat jullie hiermee om, en hoe reageren jullie op zulk soort vragen...??

Mazzel, Daniël :wave:

P.s: Take a Trip To Paradise... :xtc:

needlefreak

Bewuste gebruiker
moeilijke vraag, ik heb er al zoveel geslikt in mijn leven. :mrgreen:
'k heb voor andere gekozen: eva'tjes, dubbele groene rn'en, fishermans,...

Spanker

Experimenterende gebruiker
TikkelbikkeR zei:
Hallo mede-gebruikers,

Ik vraag me af hoe jullie reageren op de vraag: "Waarom stop je niet gewoon met slikken?"

Deze vraag krijg ik redelijk vaak naar m'n hoofd geslingerd. Ik ben onder behandeling van Kentron, maar ik wil niet volledig afkicken. Ik heb samen met mijn trainer afgesproken dat ik uiteindelijk een beheerst gebruik wil. Maximaal 3 pillen en 3 lijntjes per 2 weken. Veel mensen snappen dit niet, en als ik dit zeg is de eerste reactie vaak iets in de richting van dat ik helemaal moet stoppen. Hoe gaat jullie hiermee om, en hoe reageren jullie op zulk soort vragen...??

Mazzel, Daniël :wave:

ja dat is moeilijk maar maar blauwe smileys,jing-jang ezn.....

P.s: Take a Trip To Paradise... :xtc:

Die vraag beantwoord ik altijd met:

Als wij samen een avondje doorzakken met wat pillen dan ontspannen wij pas echt!
Daar komt bij dat we heel goed kunnen praten samen, over de gekste dingen.. ook komen er dingen van vroeger bij me naar boven die ik eigenlijk allang vergeten was.. (leuke dingen), de sex is SUPER :flushed: tijdens zo'n avond..(extra dimensie) en zo kan ik nog wel uren doorgaan.

Mits je het in de hand weet te houden en je verantwoordelijkheid in het dagelijks leven niet verwaarloosd zie ik er geen kwaad in!

hmm, ik hou t op de verleiding,,,het verlangen naar het heerlijke gevoel,,,ik kan het (nog :confused:) geen verslaving noemen, daarvoor zijn de "pauzes" tussen het gebruik te groot.
doe rustig aan allemaal, Maarten

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Ik krijg die vraag nooit omdat ik ook beheerst slik en snuif. Maar eens je drug-gebruik uit de hand loopt kan ik me wel voorstellen dat mensen die vraag vaak stellen. Dus je moet het inderdaad wel in de hand houden en zien dat je normale leven er niet onder leidt. Drugs is niet alles. Ik vind het wijs van je dat je besloten hebt beheerst te gebruiken en ik hoop dat je je eraan houdt.

Bovenaan