Ellesdee
Badass junkie
scenemeisjeedana zei:Hmm ik heb voor lengte gekozen maar is eigenlijk niet belangrijk. Licht gewoon aan hoe ervaren de jongen is. Lengte enz. maakt niet veel uit licht gewoon op de manier hoe hij stoot :3.
licht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
scenemeisjeedana zei:Hmm ik heb voor lengte gekozen maar is eigenlijk niet belangrijk. Licht gewoon aan hoe ervaren de jongen is. Lengte enz. maakt niet veel uit licht gewoon op de manier hoe hij stoot :3.
cronos zei:hehe,ik dacht dat je verlegen was meisje![]()
op je 14de al zo een sexervaring![]()
Ellesdee zei:scenemeisjeedana zei:Hmm ik heb voor lengte gekozen maar is eigenlijk niet belangrijk. Licht gewoon aan hoe ervaren de jongen is. Lengte enz. maakt niet veel uit licht gewoon op de manier hoe hij stoot :3.![]()
licht
ik lees zo her en der dat gemiddeldes tussen de 12 a 13 cm tot 18 cm liggen.Frog83 zei:grinding te corn is ook een mooie techniek zoek er maar is op. :P
Ik heb is een docu gezien en de oficieel grootste vastgelegd was van Engelsman.Elfquest zei:
Drientje zei:Volgens mij heb ik die kerel gezien. Hij staat ook in het Guinness Book of records met een lengte van 34cm en een omtrek van 25cm bij de basis.
Dat is de grootte van mijn onderarm....
Lauu zei:Heb je teminste wat om mee te oefenen, voordat je hem op bezoek krijgt :P
Dan moet ik eerst mijn hand amputeren....Lauu zei:Drientje zei:Volgens mij heb ik die kerel gezien. Hij staat ook in het Guinness Book of records met een lengte van 34cm en een omtrek van 25cm bij de basis.
Dat is de grootte van mijn onderarm....
Heb je teminste wat om mee te oefenen, voordat je hem op bezoek krijgt :P
Wacky zei:Nee hoor, daarmee praat je een wijde uitgelubberde vagina niet goed.
dat lijkt me als meisje zijnde nou niet echt lekker...Elfquest zei:
Dat is gewoon vies.SperSIZEboon zei:dat lijkt me als meisje zijnde nou niet echt lekker...Elfquest zei:
Elfquest zei: