Lekker bezig, freek.maraka93 zei:Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed .
Ook blow ik al bijna 4 jaar hard (gemiddelde 5-10 met hoogtepunten van 15 per dag).

maraka93 zei:Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed .
Ook blow ik al bijna 4 jaar hard (gemiddelde 5-10 met hoogtepunten van 15 per dag).
maraka93 zei:Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed . Ik zou graag willen weten of iemand hier bekend mee is en in het speciaal de gevoelloosheid in mijn handen, benen, hoofd, nek en voeten.
en dan denk ik niet dat het gaat over een onbekende bijwerking van xtc 
KoxBox zei:Lekker bezig, freek.maraka93 zei:Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed .
Ook blow ik al bijna 4 jaar hard (gemiddelde 5-10 met hoogtepunten van 15 per dag).![]()
atbboy zei:Geef je lichaam wat rust, je zal niet oud worden als je zo doorgaat ....
maraka93 zei:Gisteravond,
Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed . Ik zou graag willen weten of iemand hier bekend mee is en in het speciaal de gevoelloosheid in mijn handen, benen, hoofd, nek en voeten.
Rabbithole zei:Als hij doodgaat lijkt me dit een mooie voor de Darwin Awards.
Duidelijk.mdmaabee zei:ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEE!!!
Veel blowen zorgt voor het afsterven van hersencellen, wordt beweerd.
Zie hier het resultaat!
pascal828 zei:Duidelijk.mdmaabee zei:ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEE!!!
Veel blowen zorgt voor het afsterven van hersencellen, wordt beweerd.
Zie hier het resultaat!
Er is onderzoek gedaan naar incidenteel gebruik van MDMA en daar is uitgekomen dat na een jaar alles volledig hersteld is in je hoofd. Mits je 'veilig' gebruikt. Dus goed drinkt etc.
Oh dus jij offert jezelf nu in feite op in naam van de wetenschap?maraka93 zei:INCIDENTEEL, da bekekent 2 x in een jaar ofso , vindt je ut dan gek da je herstelt zoveel schade heb je dan nie opgelopen. Dit is dus een zinloos onderzoek geweest van dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken.
Rabbithole zei:Als hij doodgaat lijkt me dit een mooie voor de Darwin Awards.
maraka93 zei:En nog iets, ik ben ook achter de reden gekomen waarom ik mezelf kapot maak en dat is een borderline persoonlijkheidsstoornis dus beter SHUT UP!