Onbekende bijverschijnselen XTC

KoxBox

Badass junkie
maraka93 zei:
Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed .
Ook blow ik al bijna 4 jaar hard (gemiddelde 5-10 met hoogtepunten van 15 per dag).
Lekker bezig, freek. :wave:

Aalpoepert

Badass junkie
maraka93 zei:
Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed .
Ook blow ik al bijna 4 jaar hard (gemiddelde 5-10 met hoogtepunten van 15 per dag).

Ik zou echt niet weten waarom je die vreemde bijwerkingen hebt. Misschien dat iemand anders je kan helpen maar ik snap er echt helemaal niks van.

Weet iemand misschien waarom TS deze bijwerkingen heeft? Het zal wel niet komen door overmatig gebruik want dan zou diegene waarschijnlijk zelf wel op dat idee komen. Zo stom is niemand, lijkt me.

Intoxication

Bewuste gebruiker
maraka93 zei:
Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed . Ik zou graag willen weten of iemand hier bekend mee is en in het speciaal de gevoelloosheid in mijn handen, benen, hoofd, nek en voeten.

kerel weet je wel goed wat je geschreven hebt :P ik zou het nog eens goed lezen en mezelf eens afvragen waar je mee bezig bent :rock: en dan denk ik niet dat het gaat over een onbekende bijwerking van xtc :rock:

clockcable

Bewuste gebruiker
Het lijkt mij ook dat je te veel en te vaak gebruikt.
Drink je veel alcohol tijdens pep, want als je strak staat en dan echt veel drinkt gaat het helemaal fout.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Elke week 2 dagen pillen gebruiken ? En jij vraagt je nog af waarom je last hebt van nevenwerkingen...

berten

Belezen gebruiker
lol eenmaal je linkerhand begint te tintelen en geen gevoel meer in krijgt is dat een begin van een hartaanval, gun je lichaam wat rust man

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dude, je gebruikt te veel. Doe gewoon even een tijdje rustig aan! Als je niet normaal met drugs om kunt gaan, kan je verwachten dat het een keertje niet goed gaat...

Verder is dit ook geen tripreport, ik zet hem dus even bij het xtc subforum.

Drientje

DF-koning
maraka93 zei:
Gisteravond,

Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed . Ik zou graag willen weten of iemand hier bekend mee is en in het speciaal de gevoelloosheid in mijn handen, benen, hoofd, nek en voeten.

Niets aan de hand joh. Ik zou er gewoon nog een paar pillen bij gooien, ik zeg 15 in de week ofzo.

Die verlammingen zijn peanuts. Wie wil er nou met een gezond lichaam oud worden? Daar zit niemand op te wachten.

mdmaabee

Newbie
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEE!!!

Veel blowen zorgt voor het afsterven van hersencellen, wordt beweerd.
Zie hier het resultaat!

pascal828

Badass junkie
mdmaabee zei:

Zie hier het resultaat!
Duidelijk. :sunglasses:

Er is onderzoek gedaan naar incidenteel gebruik van MDMA en daar is uitgekomen dat na een jaar alles volledig hersteld is in je hoofd. Mits je 'veilig' gebruikt. Dus goed drinkt etc.

verax

Newbie
pascal828 zei:
mdmaabee zei:

Zie hier het resultaat!
Duidelijk. :sunglasses:

Er is onderzoek gedaan naar incidenteel gebruik van MDMA en daar is uitgekomen dat na een jaar alles volledig hersteld is in je hoofd. Mits je 'veilig' gebruikt. Dus goed drinkt etc.

INCIDENTEEL, da bekekent 2 x in een jaar ofso , vindt je ut dan gek da je herstelt zoveel schade heb je dan nie opgelopen. Dit is dus een zinloos onderzoek geweest van dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken.

Aalpoepert

Badass junkie
maraka93 zei:
INCIDENTEEL, da bekekent 2 x in een jaar ofso , vindt je ut dan gek da je herstelt zoveel schade heb je dan nie opgelopen. Dit is dus een zinloos onderzoek geweest van dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken.
Oh dus jij offert jezelf nu in feite op in naam van de wetenschap?

T-men

Bewuste gebruiker
maraka93 zei:
En nog iets, ik ben ook achter de reden gekomen waarom ik mezelf kapot maak en dat is een borderline persoonlijkheidsstoornis dus beter SHUT UP!

Als je het zonodig wil doen, doe het dan goed.
Of loop anders niet zo te janken en geef jezelf een schop onder je anus!

Al dat zielige BPS-gedoe! :kots:

xtRaymon

Newbie
Lees even mijn eerdere posts en je zult zien dat niets anders dan welvaart de boosdoener is want je hebt nou eenmaal niet het vermogen om te doseren blijkt.
Het menselijk lichaam met geest, heeft minimaal 28 dagen nodig om te herstellen van reductief MDMA gebruik.
D.w.z. dat je er niet bij drinkt of blowt, 2 dagen tevoren je vochtbalans op peil brengt, nuttige voedingsstoffen tot je neemt na afloop (vitaminen, mineralen en vezels via natuurlijk verkregen weg) en dat je voldoende rust danwel slaapt...

Goh, wat ging ik doorgaans enorm in de fout want ik voldeed niet aan deze criteria.

Mind over matter!

Je moet met je ratio handelen guppie, je emotie helpt je nog om zeep!

Bovenaan