1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onder invloed van THC stilstaande auto

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door chainsmoker1998, 20 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
  1. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Rustig aan Bee! Ik nam dat aan omdat er overal beweerd word dat je gewoon tot 5 gram bij je mag hebben. Niet mogen echt maar er word niks tegen gedaan als je gepakt word. Daarom dacht ik dat het een soort van mocht. Ik persoonlijk ken namelijk niemand waarvan de wiet is afgepakt als je minder dan 5 gram bij je hebt. Over het recht hebben om 5 gram bij je te hebben heb ik niks gezegd. Alleen datik dacht dat het een soort van mocht. Ook omdat elke coffeeshop dat zegt waar je koopt. Je mag maximaal 5 gram per dag kopen bij de shop.

2. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Hoezo rustig aan? Ik leg toch alleen uit hoe het werkt. En ja wat ik dus al zei, iets mogen is een recht en dat kan dus per definitie niet in een gedoogbeleid. Iets een soort van mogen zou je het kunnen noemen ja, maar dat betekent dus ook automatisch dat ze het dan in kunnen nemen. Ik ken ook niemand waarbij wiet is ingenomen, maar dat zegt natuurlijk niks over of dat kan gebeuren. Zoals ik al zei, de politie heeft wel wat beters te doen over het algemeen, maar als bezit bijvoorbeeld samen gaat met rijden onder invloed of een andere overtreding dan heeft de politie dus alle recht om wiet in beslag te nemen aangezien wiet gewoon illegaal is officieel.

Persoonlijk verbaasd het mij gewoon dat twee stoners zoals jullie niet weten hoe de wet omtrent wiet werkt in Nederland. Toegegeven, het is een zeer rare en kromme wet, maar zoals ik wilde duidelijk maken zegt de term gedogen eigenlijk al meer dan genoeg.

De Dunne en Avīci vinden dit leuk.
  3. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Hahah grapjas ben je ook ! Ga eens ff googlen…. Ik heb alleen maar problemen(CBR op basis vermoedens) Clown bassie 2.0 net 20 jaar! Net uit ze luier en doet of verstand van zaken! Heeft 1 a 2 jaar ze rijbewijs....

E58BAB43-FF3A-46DD-B8C2-D0D506B2917C.png

Laatst bewerkt: 24 nov 2018
  4. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Mag je wel nicotine tot je nemen achte het stuur? Want staat ook bekend als drugs? Dunne mag dat wel?

Nicotine is een van de voornaamste oorzaken van de verslavende maar ook verdovende werking van roken...

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ziet er leuk uit die foto @Conjo met flinke taalvaut (te maken krijgen van), van welke site is die?

6. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Recreatief gebruik cannabis / wiet
    Recreatief gebruik van cannabis / wiet is aan de orde bij een incidenteel gebruik of een gebruik beperkt tot een enkele keer per maand. In de jurisprudentie is een gebruik van 3 / 4 jointjes per week in ieder geval als drugsmisbruik aangemerkt. Dat is dus duidelijk te veel.

Onderzoek naar de rijgeschiktheid (drugs)
    Het onderzoek naar de rijgeschiktheid in verband met het bezit of rijden onder invloed van drogerende stoffen, oftewel drugs, is de zwaarste maatregel die door het CBR kan worden opgelegd. Bij drugs zijn er ook geen lichtere maatregelen die opgelegd kunnen worden, zoals bij alcohol de LEMA, EMA of het ASP. Het onderzoek naar de rijgeschiktheid wordt uitgevoerd door een psychiater in opdracht van het CBR. U ontvangt een oproeping voor een onderzoek bij een vaste psychiater van het CBR bij uw in de buurt. Het is belangrijk dat u daar op tijd verschijnt. Het CBR onderzoek naar de rijgeschiktheid omvat vier onderdelen: een urineonderzoek, een bloedonderzoek, een lichamelijk onderzoek, en een vraaggesprek. Het is erg belangrijk dat u zich goed voorbereid op het onderzoek. Bestel daarom de uitgebreide informatiebrochure "Onderzoek naar de rijgeschiktheid".

https://cbr-advocaat.nl/vorderingsprocedure-cbr/

7. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Conjo vindt dit leuk.
  8. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Dus wie er meer als 3 JOINTJES rookt! perweek ! BEN je gewoon Gore JUNKY !

9. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Klinkt aannemelijk. Ik zou dan idd maar het zekere voor het onzekere nemen.

10. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Handig tips:
    https://www.voc-nederland.org/2018/05/overleef-de-speekseltest-20-paranoide-tips-van-mario-zwart/

Paniek!
    Cheech & Chong: Up in Smoke

Moet de THC echt acuut, meteen uit je mond weg? Spoel je mond dan met afwasmiddel of wasmiddel. Smerig maar effectief. Niet doorslikken! Moet het nog agressiever? Spoel dan met verdunde isopronol (=isopropyl alcohol, = schoonmaak alcohol). Maximaal 30%, want het brandt je bek uit. Niet doorslikken!! Is de paniek totaal, combineer ze dan: eerst spoelen met verdunde iso, daarna met (af)wasmiddel. Maak zelf de afweging of het je dit waard is en of er geen andere oplossing is.

Haha :stoned::stoned::stoned:

Psychedelic-experience vindt dit leuk.
  11. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Sorry voor mijn kribbige reactie. Ik was met mijn verkeerde poot uit bed gestapt en vanaf het opstaan een rot humeur gehad. Geen reden om zo tegen jou te doen, excuus!

Nu je het uit hebt gelegd zie ik mijn eigen logica ook niet meer in. Ik had mij er zelf nooit diep in verdiept eigenlijk. Ik had aangenomen dat wiet zelfs tot 5 gram “mocht”. Het mag dus niet maar er staan geen sancties op als het op dat moment het enige “vergrijp” is. Thanks!

Conjo, Psychedelibee en Eik vinden dit leuk.
  12. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

No worries!

De Dunne vindt dit leuk.
  13. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

ik was geslaagd voor mijn rijexamen stoned! Ik kreeg nog compliment voor uitstekend rijgedrag! Hij was zeer tevreden ! Rij instructeur zei daarna die kun je in je zak steken! Dikke Glimlach erbij!:stoned::stoned::stoned: Vroeger was het normaal dat je met een Jointje achter stuur zat! Ik werd juist relax van! Geduldig! in 10 jaar tijd nooit ongeluk veroorzaakt of iets terwijl ik per dag 120 KM reed maar aangezien! Ze super streng zijn geworden. Laat ik dat nu achterwegen

Laatst bewerkt: 24 nov 2018
Laden...