Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Packjam

Belezen gebruiker
My valiummmmm

Ik denk dat ie bedoelt dat je met ghb misbruik ook flinke braindamage kan veroorzaken maar ik ben het er wel mee eens dat benzo's echt maar dan ook echt slecht zijn voor je hersenpan
Nog nooit zulke heftige klachten gekregen van alcohol of ghb zoals benzo's dat bij me hebben veroorzaakt
Ik denk ook als je er aan verslaafd geraakt ben zoals ik was dat je niet zozeer ervaar crave want zo geweldig ist niet maar als je eenmaal een benzo zombie ben blijf je liever zo dan dat je moet ontwennen en je hersenen weer 'normaal' moet krijgen😬
Valiummmm bestaat niet meer, Valium was de brandname die Roche gaf aan Diazepam, de beste Diazepam die ik heb gehad kwam uit servië

Dopemonster

Badass junkie
Valiummmm bestaat niet meer, Valium was de brandname die Roche gaf aan Diazepam, de beste Diazepam die ik heb gehad kwam uit servië
Klopt maar alsnog noem ik diazepam gwn vaak valium omdat het een bekende bijnaam is... Ik vind de diazepam van de lokale apotheek gwn prima over het algemeen is die farmaceutische shit gwn eve sterk overal die van jou was miss wel met fentanyl bewerkt dat moet ik al helemaal niet...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan