Ongemerkt onder invloed van xtc

cropp

Badass junkie
op de pilletjes kan ik echt geen serieus gesprek meer voeren zonder mijn kaken te kneuzen, en mijn doppen zijn dan net wieldoppen...

petje zal geen kwaad kunnen, gewoon een extra glaasje water drinken, komt alles goed...

stomme eend

Bewuste gebruiker
VivaLaBlonde zei:
sjelepopi zei:
hahaha ik ken het gevoel man. Maarja als je een vriendin hebt die er helemaal tegen is dan gaat het sowieso niks worden.

Tip: zet je telefoon uit.
haha ja. eerste wat ik altijd doe als ie goed is ingeslagen, is mijn telefoon pakken om jan en alleman te laten weten hoe fijn ik me wel niet voel.... :flushed:

Cuppie

Experimenterende gebruiker
Gast, waar maak jij je druk om. Het is jouw leven, jij doet wat je wilt, en als andere je daarop veroordelen dan hebben ze pech. En je ex? Boeiend man.
Zonnebril op en gaan, met jou lopen er meer van dat soort gasten rond, dus lekker belangrijk.
Heb ooit een keer onderinvloed van XTC op een feestje met een leverancier staan praten, met zonnebril op, tjah je bent in privé setting, werk en privé scheiden...heb em er nooit over gehoord. Maar kan me geen reet schelen, wat ik doe in mijn tijd is mijn zaak. :mrgreen:

Mike

Bewuste gebruiker
Cuppie zei:
Gast, waar maak jij je druk om. Het is jouw leven, jij doet wat je wilt, en als andere je daarop veroordelen dan hebben ze pech. En je ex? Boeiend man.
Zonnebril op en gaan, met jou lopen er meer van dat soort gasten rond, dus lekker belangrijk.
Heb ooit een keer onderinvloed van XTC op een feestje met een leverancier staan praten, met zonnebril op, tjah je bent in privé setting, werk en privé scheiden...heb em er nooit over gehoord. Maar kan me geen reet schelen, wat ik doe in mijn tijd is mijn zaak. :mrgreen:

Dat is wel heel kort door de bocht natuurlijk, hangt er echt wel vanaf wat voor een baan je hebt he?

Als je al de reputatie hebt van gestopt te zijn dan denk je er wel anders over hoor :) nuja twijfel nog steeds maar denk dat ik het gewoon eens met vrienden doe die mee willen doen :) En ik vind het persoonlijk maar idioot om op een fuif/feest met een zonnebril rond te lopen :P En inderdaad, er zijn mensen die de mentaliteit hebben van mijn leven ik doe wat ik wil maar ik heb nog altijd een verantwoordelijkheidsgevoel in me dat me vaak afremt te doen waar ik zin in heb.

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik ben laatst nog aangehouden, ik zat achterop met me scooter want ik wou niet rijden wat ik had pillen op. En me maatje die reed had geen helm op was nog geen 16, hij *wegrijden voor de politie. Toen na een half uur achtervolgd te zijn geweest aangehouden. Werd me maatje van de scooter afgetrokken en de sleutel uit het slot getrokken en ik bleef gewoon achterop zitten helm op houden enz, zegt die agent doe je helm af. Dus ik me helm af gedaan en me id laten zien enz. Me maatje moest blazen en zegt die agent tegen mij jij moet wel terug rijden wat als we hem nog een keer zien rijden houden we jullie weer aan... En ik hoefde niet te blazen, me maatje vroeg waarom moet hij niet blazen, zegt die agent hem vertouw ik wel. Maar ik stond daar echt met me kaken te malen alles, grote pupillen enz.

* Weg rijden lukt niet echt op een scooter die 55 op de rollerbank loopt, don`t try it!

Cuppie

Experimenterende gebruiker
Mike64 zei:
Dat is wel heel kort door de bocht natuurlijk, hangt er echt wel vanaf wat voor een baan je hebt he?

Enigzins afhankelijk of het maatschappelijk getolereerd wordt, oke, politie e.d.
Maar verder is het puur opvatting van andere mensen. Nederlanders zijn naar mijn inziens te serieus in hun opvattingen, en teveel bezig met wat andere mensen van hun verwachten. Leef je eigen leven, doe je eigen ding, als mensen je beoordelen op één eigenschap dan vindt ik dat zeer kortzichtig. Haal uit het leven wat erin zit, en geniet, voor je het weet kan het niet meer. :)

JGV

Newbie
ik denk er eigenlijk nooit overna,
zie mensen altijd wel kijken maargoed,
je moet het gezellig voor jezelf maken, je moet je niet druk maken of andere mensen het zien of niet !

plopkoek

Bewuste gebruiker
cropp zei:
op de pilletjes kan ik echt geen serieus gesprek meer voeren zonder mijn kaken te kneuzen, en mijn doppen zijn dan net wieldoppen...

petje zal geen kwaad kunnen, gewoon een extra glaasje water drinken, komt alles goed...

+1

stephandh

Newbie
@Gamerboy007,

Pff alsjeblieft hou op met je gepraat. Je bent een drugsgebruiker die echt alles verpest. Je wilt drugs gebruiken maar niemand mag het zien? Nou wat zal jij er van genieten hey!.

Krijg gewoon al rillingen over me rug, over hoe sneaky mensen wel niet zijn. Dat ze gaan vragen hoe je het beste onherkenbaar XTC kan nemen, wat een gast hey. :cry:

En dan in een anders topic schreeuwen om hulp omdat je zo diep in de put zit.

JIJ BENT VERSLAAFD JONGEN! :wave: , Beter zoek je hulp

yxes

Bewuste gebruiker
herken het wel dat je een beetje para word, proberen jezelf er niet mee bezig te houden en feesten :wink: werkt het beste. De meeste mensen die nog nooit hebben gebruikt zien het toch niet, de rest zal zelf ooit wel een keer hebben gebruikt en maakt ook niet uit dus

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Je druk maken om wat andere mensen van je denken is in de meeste gevallen totaal nutteloos.

Toch houd ik mijn xtc gebruik voor de meeste bekenden geheim, omdat sommige mensen het gewoon echt verkeerd opvatten.

knolselderij

Wijs gebruiker
maiskorrel zei:
Je druk maken om wat andere mensen van je denken is in de meeste gevallen totaal nutteloos.

Toch houd ik mijn xtc gebruik voor de meeste bekenden geheim, omdat sommige mensen het gewoon echt verkeerd opvatten.

als je het nooit gebruikt hebt lijkt het erger dan dat het is

Elohtibbar

Badass junkie
Wel grappig dat niemand hem heeft gezegd dat je echt wel merkt als iemand waus is, ook al heeft diegene geen grote pupillen. De constante behoefte aan knuffelen, de zwaaikaak en het voortdurend liefde verklaren geeft waarschijnlijk de verrassing ook enigszins weg.

Dreuge

Badass junkie
Niet iedereen houdt van knuffelen en mensen de liefde verklaren als hij/zij waus is.. Ik in ieder geval niet.

Elohtibbar

Badass junkie
Leuk, ga mijn posts na om me overal tegen te spreken omdat je het niet met me eens bent over een issue. :rolleyes: Hij heeft het desnoods over z'n ex die hij terug wil, niet over random mensen.

Dreuge

Badass junkie
Ik zoek geen ruzie hoor, en ik ga al helemaal je berichten niet na. Ik gebruik de optie "Toon je eigen berichten" om nieuwe reacties te bekijken in topics waar ik zelf in heb gereageerd.

Elohtibbar

Badass junkie
Het viel me gewoon even op dat je direct na onze discussie in dit andere topic hier tegen me in ging, lijkt mij een beetje een geval van tegen me in gaan om het maar vooral niet met me eens te zijn. Aangezien ik je verder nog nooit op DF heb gesproken.

Bovenaan