haha ja. eerste wat ik altijd doe als ie goed is ingeslagen, is mijn telefoon pakken om jan en alleman te laten weten hoe fijn ik me wel niet voel....VivaLaBlonde zei:sjelepopi zei:hahaha ik ken het gevoel man. Maarja als je een vriendin hebt die er helemaal tegen is dan gaat het sowieso niks worden.
Tip: zet je telefoon uit.

Cuppie zei:Gast, waar maak jij je druk om. Het is jouw leven, jij doet wat je wilt, en als andere je daarop veroordelen dan hebben ze pech. En je ex? Boeiend man.
Zonnebril op en gaan, met jou lopen er meer van dat soort gasten rond, dus lekker belangrijk.
Heb ooit een keer onderinvloed van XTC op een feestje met een leverancier staan praten, met zonnebril op, tjah je bent in privé setting, werk en privé scheiden...heb em er nooit over gehoord. Maar kan me geen reet schelen, wat ik doe in mijn tijd is mijn zaak.![]()
Mike64 zei:Dat is wel heel kort door de bocht natuurlijk, hangt er echt wel vanaf wat voor een baan je hebt he?
cropp zei:op de pilletjes kan ik echt geen serieus gesprek meer voeren zonder mijn kaken te kneuzen, en mijn doppen zijn dan net wieldoppen...
petje zal geen kwaad kunnen, gewoon een extra glaasje water drinken, komt alles goed...
, Beter zoek je hulpmaiskorrel zei:Je druk maken om wat andere mensen van je denken is in de meeste gevallen totaal nutteloos.
Toch houd ik mijn xtc gebruik voor de meeste bekenden geheim, omdat sommige mensen het gewoon echt verkeerd opvatten.
Hij heeft het desnoods over z'n ex die hij terug wil, niet over random mensen.