Online blund bestellen

Hey,

Ik kan al 2/3jaar geen blund meer vinden in coffeeshops. ik woon zelf omgeving amsterdam was 1 jaar gestopt met blowen maar ben weer begonnen af en toe zoek blunds kan ik ook online bestellen?

(ik ben nieuw trouwens)

Gr,
Noobhunter

ilyas

Bewuste gebruiker
ik vind ze gewoon in nachtwinkels
maar ik woon dan weer in belgië
ik zou niet weten waar je ze online kan krijgen.
maar, google is je vriend zeggen ze soms wel eens :)

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
bedoel je eigenlijk blunt-blaadjes of voorgerolde blunts ?

Zoals ilyas zegt zijn de blaadjes dus gewoon te koop in de betere nachtwinkels...

Als je de voorgerolde zoekt vrees ik dat je weinig of niets gaat vinden en zelf moet gaan rollen :) :stoned:

Nee gewoon blaadjes. Toen ik gestopt met blowen was :tearsofjoy: waren er geen bluntjes meer op de markt :P.. tenminste ik kon ze opeens niet meer vinden en nu rook ik weer zo af en toe en heb echt trek in een bluntje dus wou ze graag online bestellen en op google kan ik niks vinden wel een zaak waar ze verkopen maar kan niet bestellen

Milos

Belezen gebruiker
gast, ben zelf een belg maar ik weet dat er in elke smartshop minstens 20 soorten blunts zijn
of klik gewoon in google 'blunt kopen' of weet ik veel wat
:P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Re: Online blunt bestellen

Hier heb je een link om ze online te bestellen. Rollingpaper Warehouse
Het is helaas wel allemaal in Dollars.

Deze prijzen op de site zijn dus zonder accijns, die zul je waarschijnlijk wel moeten betalen aan de staat. Weet niet hoe streng de douane controleert op post, en of je ook accijns zal moeten betalen over iets wat je niet hier in dit land koopt. In Nederland vallen blunts onder tabak, dus reken maar uit, word een duur grapje anders. Laat even weten of je er inderdaad nog accijns over hebt moeten betalen, zo niet bestel ik ook een doos.

Een blunt zo op zijn tijd is wel lekker. :stoned:

Milos

Belezen gebruiker
ik dacht ook dat het met een 'd' was, wat maakt het nu ook weer uit

ontopic: wat je ook kan doen is via een onlinesmartshop vloeitjes met een smaak bestelle, ik had is zo eentje met appelsmaak besteld, niet slecht, aanrader

cropp

Badass junkie
zelfs bij de betere tabakszaken hebben ze bluntjes, in ongeveer iedere smartshop hebben ze bluntjes

je woont flak bij amsterdam, kijk daar eens rond, wedden dat je er zo wat vind?

Bovenaan