Online CoffeeShop

acidboy

Badass junkie
Lol ik wist niet eens dat dat kon joh.. met wiet (zo veel coffeeshops in nederland).
Maar tzou nou niet direct mn voorkeur hebben, die soorten die ze daar verkopen vind ik er nou ook niet echt bepaald verleidelijk uit zien.
Ik rij wel gewoon even naar de shop, kan ik gelijk ff checken of ik niet van die natte, onmogelijk te brokkelen, rommel krijg.

buzzy

Badass junkie
Ik ga liever gewoon even naar de shop, hoef ik tenminste geen dag op mijn wiet te wachten :)

BillyBilo

Badass junkie
nee joh, die gast doet illegale dingen, hij maakt gewoon reclame voor zo'n stupide onnozele online coffeeshop die ze om mijn part liever vandaag dan morgen sluiten, kweekvijvertjes voor schizofrenen zijn er al zat hier in nederland.

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik wist eigenlijk ook niet dat dit bestond en volgens mij mag het ook niet... Ik neem aan dat als ik zelfs kan bedenken dat de controle dan ver te zoeken is, dat onze vrienden in Den Haag dat dan ook hebben bedacht. Ik zou er in ieder geval niet bestellen.

trippykees

Belezen gebruiker
ik heb er wel een keer power plant besteld niks mis mee maar toch ga ik liever naar de shop daar heb wel wat meer keuze :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
FF naar de coffeeshop is sneller, en het is ook altijd leuk om even in de coffeeshop te zijn, wel een lekkere sfeer daar.

Easy

Newbie
HIer in het dorpje (Wieringerwerf) waar ik pas woon is geen shop, ik doe er 3 kwartier over met de bus om bij een shop te komen. Dus dan is dit een welkom alternatief. Al is het wel vervelend dat het 24 uur duurt.

Ik weet verder hier ook geen personen hier in de buurt die dealen dus dan schiet het ook niet op.

Bovenaan