Onrustig

eM De Ma Aa

Experimenterende gebruiker
Ey mensen ik wilde ff wat weten.

Ik had al een behoorlijke tijd geen xtc mee gebruikt (dik een half jaar niet)
En afgelopen weekend had ik een grammetje mdma gevonden.

Ik was van plan om afgelopen zaterdag zo'n 250/300 mg over de hele avond te nemen.
Waarschijnlijk heb ik iets te veel genomen, dus de volgende dag zat er ook niet zo super veel meer in het zakje.
Leuke avond gehad enzo en ik dacht acht ik heb vakantie dan gaat de rest ook maar op anders zit ik er mee(weet dat je moet wachten voor herstel)
Ik gedaan die avond, helemaal geen zak gevoeld(zondag avond)

Maakt verders ook niet uit, maar maandag avond toen ik ging slapen, heb ik uren wakker gelegen, beetje onrustig en toen ik eindelijk in slaap viel had ik van die levensechte dromen.
Ik weet voor 90% zeker dat dit aan de mdma lag omdat het gewoon te veel in een korte tijd was en normaal heb ik nergens last van.
Maar hoe lang houd dit ongeveer aan of is dat niet te zeggen.

Ik luister altijd naar mijn lichaam dus ik zal voorlopig ook niks meer doen maar ik wil wel gewoon lekker slapen.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
MDMA verbruikt al je serotonine, het kan voorkomen dat je niks meer voelt als je het 2 dagen achter elkaar neemt. Dat je niet kan slapen is ook logisch, najah, niet iedereen heeft er last van, maar als ik het goed heb kunnen de meeste mensen niet slapen na MDMA. Ik in ieder geval niet.

Ik denk dat je vanavond gewoon weer kan slapen en er niks ernstigs aan de hand is.

Edit: Het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon te weinig MDMA hebt genomen om er iets van te voelen. Je zegt dat je maandag niet kon slapen, oftewel gisteravond/vanacht? En je hebt zondag en zaterdag de MDMA genomen? Heb je op de nacht van zaterdag op zondag wel geslapen?

Als ik het goed begrijp heb je dus ook zondagavond/nacht dat laatste beetje MDMA genomen, en kon je de volgende dag, maandag niet slapen ('s avonds?) Dat is opzich wel raar..

Maarja, het is nu dinsdag, heb je al geslapen of niet?

eM De Ma Aa

Hey amnesia,

Ik heb de zaterdag avond/nacht gewoon heerlijk geslapen, ben rond een uurtje of 5 sochtends naar bed gegaan en smiddags om 2 uur lag ik er nog in, (genoeg uren lijkt mij zo:P)

Zondag avond/nacht werkte het spul niet (had eigenlijk al een beetje zo'n vermoeden) en ben ik om half 2 gaan slapen en heb ik geslapen tot een uurtje of half 12

Maar wat ik er zo raar aan vind waarom krijg ik er pas Maandag avond/nacht last van?
Toen ik her berichtje hier plaatste heb ik alles bij elkaar misschien 1.5 uur geslapen en dat met die dromen dat ik eigenlijk niet eens wilde slapen.

Voordat ik het berichtje plaatste heb ik nog wat fruit gegeten en ben ik weer gaan slapen.
Ik heb nog un paar van die dromen gehad (beetje akelige dromen waarbij je soms wakker schrikt) beetje onrustig geslapen maar daarna heb ik opzich nog wel ff kunnen slapen, onrustig dan nog wel maar beter dan vanacht.

Ik heb dit vorig jaar ook al mee gemaakt maar toen had ik een paar weekende achter elkaar veel gebruikt en kreeg ik ook die schokjes in mijn hoofd en zo en was ik depresief(wist toen der tijd ook niet wat het was tot dat ik ging informeren daarom weet ik dat het nu daar ook aan ligt).

Hoop dat het vanavond beter zal gaan en zo niet dan zal het in de loop van de week wel beter gaan, maar iig vind ik dit niet relaxt:P

Dopezilla

Badass junkie
Schokken in je hoofd, slecht slapen, en zeer heldere dromen zijn bekende neveneffecten van mdma gebruik.

Als je een tijd niet gebruikt (laten we zeggen, minimaal enkele weken) zal je er weer helemaal van af zijn. Als je om de paar weken blijft gebruiken zul je er in meer of mindere mate waarschijnlijk last van blijven houden.

Dit is allemaal uit eigen ervaring, bij jou kan het anders liggen natuurlijk.

Olle

eM De Ma Aa

mensen ik wilde graag even 2 dingen weten in mijn omgeving zijn toevallig ook een paar zieken op dit moment en ik heb vanaf afgelopen weekend 2 klachten en ik ben benieuwd of die klachten iets te maken hebben met het ziek zijn van die mensen of mijn overmatige mdma gebruik van het weekend.

Het slecht slapen en echte dromen is al weg maar ik heb een HEEL licht gevoel in mijn hoofd ik kan niet teveel rond lopen want dat is niet fijn in bed liggen is het fijnst. Ik heb ook al vanaf maandag een verdoofd gevoel in mijn linker boven been (als of het slaapt).

Ik gebruik bijna nooit wat dus het lijkt mij niet dat ik dingen in mijn lichaam gesloopt hebt :tongueout:.
Ik wil gewoon even weten of sommige mensen dit herkennen en of het door de mdma kan komen ja of nee.

Mac...

Badass junkie
Lijkt me niks met XTC gebruik te maken te hebben en ook niks anders btw.

Gewoon ff lekker uitzieken :stoned:

druifje87

Newbie
hoi,..
ik ben een meid van 23 jaar en gebruik sinds 2 jaar drugs. met name xtc eens in de drie weken en dan max 3 pilletjes in een weekend. maar meestal niet meer dan 2, pas de laatste tijd, zeg 3 x, merk ik een aantal dagen erna, op de donderdag en vrijdag dat ik heel erg last heb van schokjes in mn hoofd die snel door mn lichaam gaan, krijg er ook een beetje hoofdpijn van. ik ben ongerust hierover, wat kan k er aan doen\/ hoe voorkom ik het , hoe gaat het over? hoe ontstaat het, zou fijn zijn als jij me hier iets overkon vertellen ?
groetjes

Dopezilla zei:
Schokken in je hoofd, slecht slapen, en zeer heldere dromen zijn bekende neveneffecten van mdma gebruik.

Als je een tijd niet gebruikt (laten we zeggen, minimaal enkele weken) zal je er weer helemaal van af zijn. Als je om de paar weken blijft gebruiken zul je er in meer of mindere mate waarschijnlijk last van blijven houden.

Dit is allemaal uit eigen ervaring, bij jou kan het anders liggen natuurlijk.

Olle

Morningweedzor

Belezen gebruiker
23 en dan nog steeds zulk onverantwoord gebruik? Ik zou is jezelf beter gaan inlezen.
Er wordt tussen xtc gebruik 2'a 3 maanden aangeraden, gewoonweg omdat dit beter voor je kop is en de magie dan nog beter instant blijft.

Anders zul je op een gegeven moment amper effect krijgen + steeds meer moeten nemen.
(En zo niet dan merk je vanzelf wel dat de nadelen straks zwaarder zullen zijn dan de voordelen die xtc normaal brengen en dan kom je hier op het forum vragen hoe de magie terug kan komen? )

Bovenaan