Als ik MDMA neem kan ik in de fase waarin het effect begint te werken een onrustig gevoel krijgen. Als ik zeg maar balanceer tussen 'ahhh' en 'hmm voel me wel weer nuchter' kan ik een soort onheilspellend gevoel krijgen van 'wtf ben ik mee bezig'. Nu ik dit gevoel herken kan ik er vrij rustig onder blijven, en gaat het vanzelf weer over als ik harder ga, maar het is toch even ongemakkelijk. Ik moet wel zeggen dat ik het meer heb als ik op een iets te lage dosis zit dan als ik een voor mij goede hoeveel binnen heb.
Ik heb aan vrienden gevraagd of ze iets dergelijks ook hebben, maar ze zeggen allemaal dat ze het niet herkennen.
Nou is me de laatste tijd iets opgevallen: 30-45 min na inname van MDMA begint er een abnormaal deel van m'n vrienden te bitchen over bullshit redenen... er wordt teveel gerookt, kutmuziek, te warm, vervelende mensen, etc. Om die reden gaan ze dan een stukje lopen ofzo en 15 minuten laten zitten ze op het plafond. Ik begin hier echt een patroon in te ontdekken: MDMA slaat in -> prikkelbaar -> space.
Meer mensen die dit herkennen bij zichzelf, of hun vrienden?
Ik heb aan vrienden gevraagd of ze iets dergelijks ook hebben, maar ze zeggen allemaal dat ze het niet herkennen.
Nou is me de laatste tijd iets opgevallen: 30-45 min na inname van MDMA begint er een abnormaal deel van m'n vrienden te bitchen over bullshit redenen... er wordt teveel gerookt, kutmuziek, te warm, vervelende mensen, etc. Om die reden gaan ze dan een stukje lopen ofzo en 15 minuten laten zitten ze op het plafond. Ik begin hier echt een patroon in te ontdekken: MDMA slaat in -> prikkelbaar -> space.
Meer mensen die dit herkennen bij zichzelf, of hun vrienden?