Ontiegelijke trek in... LSD!

Angramar Temenos

Badass junkie
Geinspireerd door marla's pep topic, voor de 304.50 mensjes, wie heeft er echt knallend zin in de volgende trip? Speciale plannen ervoor, bijzondere omgeving, die ene maya's geregeld waar je laatst zo'n heerlijke trip op had? Gooi het er hier uit!

Zin zin zin :hearteyes:

greenpower

Bewuste gebruiker
Misschien, heel misschien. Ga ik trippen in Spanje, Barcelona wel te verstaan. De kunstwerken en gebouwen van Antoni Gaudi lijken me werkelijk prachtig en al helemaal in een trip.

De_willy

Experimenterende gebruiker
Ik heb er wel al zin :grin:
Staat gepland voor komende donderdag op een goa feestje. Filteria, KOB en Powersource...moet wel goedgaan zijn. :)

cropp

Badass junkie
ik wilde eigenlijk proberen dxm plateau 3 te verkennen, maar ik denk niet dat het er nog in zit deze vakantie, ik gebruik nu veel minder als eerst en hoe minder je gebruikt, hoe minder waarde je er aan gaat hechten.

Lood

ongelofelijke zin om voor het eerst acid te pakken, en met een beetje geluk lukt dat ook deze vakantie. :rock:

lespaul

jah erg veel zin in. is ook al lang geleden: zon 1.5 jaar.

en dat ga ik dan maar doen op hai in den mai festival ( goa festival in wald frieden ) aankomend weekend 30april t/m 2mei

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb zin in de liquid die ik laatst kreeg, maar wanneer ik die ga consumeren heb ik nog geen flauw idee. En verder 23 mei als alles mee zit en er komen genoeg leuke mensen dan neem ik een hofman of 2.

Maar ik heb eigenlijk veel meer zin in andere trip op anderen middelen. Maar die zijn ook nog niet gepland. :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn trek is enorm ..... maar ik kan de LSD niet meer aan.
De LSD speelt met me, wat resulteert in lange huilbuien en onplezierige trips. :(

Drama dus ......

MCHZK

Belezen gebruiker
ik ben het zeker een van de komende weken eens van plan , maar wil nu eens overdag trippen en in de zon gaan wandelen :) ook de dosis wat opkrikken of betere zegels kopen.. en zeker een doos lachgas capsule's halen terug :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Ik ga normaal gezien binnen een paar weekjes al trippend een rustig riviertje afvaren met de kano. Lijkt me echt chill, beetje dobberen in het water, genieten van de natuur en het goede weer, en af en toe eens naar de kant om een jointje te roken. Ahhh the good life..

Pikachu

Wijs gebruiker
Misschien ga ik dinsdag een tripje maken op de veluwe. Waarschijnlijk neem ik maar een halve maya omdat ik een beetje op wil letten op iemand die het voor het eerst gaat doen :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pikachu zei:
Misschien ga ik dinsdag een tripje maken op de veluwe. Waarschijnlijk neem ik maar een halve maya omdat ik een beetje op wil letten op iemand die het voor het eerst gaat doen :)
Cool! Ik ga binnenkort ook op de veluwe trippen met iemand die het voor het eerste gaat doen. Ook op Maya's (:

underworld

Wijs gebruiker
donderdag me nieuwe 200mic zegels getest, supergoed :hearteyes:
ik weet dat ik me volgende trip erop ga verheugen..

binnenkort als ik me efteling spaarpunten van de ah binnen heb, naar de efteling trippend! :grin:

heejzer

Misschien, heel misschien. Ga ik trippen in Spanje, Barcelona wel te verstaan. De kunstwerken en gebouwen van Antoni Gaudi lijken me werkelijk prachtig en al helemaal in een trip.

Barcelona is een mooie stad, de kunstwerken en gebouwen zijn inderdaad prachtig.
Het moet een leuke ervaring zijn daar lsd te nemen.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik was van plan om met de natuurmeeting van 23 mei mijn eerste LSD trip te doen, alleen bij mijn laatste trip (afgelopen zaterdag, hippieflip) kreeg ik sterk de boodschap door dat ik er nog niet klaar voor ben, en al helemáál niet in die setting.
Dus ik ga denk ik nuchter naar de meeting. :)

Misschien over 2 of 3 trips dat ik me aan een halve zegel ga wagen, in m'n eigen huisje, met wat lieve mensen.
Dus ik heb er wel trek in, maar niet ontiegelijk. :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pak Suiker zei:
Ik was van plan om met de natuurmeeting van 23 mei mijn eerste LSD trip te doen, alleen bij mijn laatste trip (afgelopen zaterdag, hippieflip) kreeg ik sterk de boodschap door dat ik er nog niet klaar voor ben, en al helemáál niet in die setting.
Dus ik ga denk ik nuchter naar de meeting. :)

Misschien over 2 of 3 trips dat ik me aan een halve zegel ga wagen, in m'n eigen huisje, met wat lieve mensen.
Dus ik heb er wel trek in, maar niet ontiegelijk. :wink:
Je wilt wel, maar je durft niet? Ik neem aan dat je niet durft vanwege de hoeveelheid mensen eromheen, omdat je zegt dat je nog een paar trips nodig hebt. Zo'n setting is juist goed om daar aan te wennen. Ik tripte vroeger alleen 's nachts omdat er dan weinig tot geen mensen buiten waren. Totdat ik een keer op een zonovergoten dag in een superdruk park in het gras ging liggen. De angst voor drukte was meteen weg (:

timmaniac

Bewuste gebruiker
eerste keer lsd woensdag :grin:

ga voor lage dosis (50 tot 70 mics), eerst ergens bij iemand thuis chillen en daarna naar een leuk feest :)

eerste keer trippen op een feest.

zinnin!

timmaniac

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:

ich weiss :)

ben wel wat gewend hoor :) laatste keer trippen was in mijn eentje op 4.5 gram gedroogde paddo's , dus ben niet bang dat ik het niet naar me zin ga hebben

wordt een aparte koninginnenacht :grin:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Zeker, na afgelopen twee keer helemaal het lijkt wel elke keer dat ik neem dat mijn trips beter worden! Eerste 5 trips wist ik niet goed wat ik ermee aan moest, volgende 10 waren grappig, laatste 5 waren echt briljant :smoke:

Pikachu

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Pikachu zei:
Cool! Ik ga binnenkort ook op de veluwe trippen met iemand die het voor het eerste gaat doen. Ook op Maya's (:

Bah het is niet doorgegaan, het weer was te slecht. Hopelijk krijg ik binnenkort weer een herkansing =)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pikachu zei:
Bah het is niet doorgegaan, het weer was te slecht. Hopelijk krijg ik binnenkort weer een herkansing =)
Ik wacht ook nog even op het goede moment. Een mooie zonovergoten dag, geen verplichtingen enzo.. Mn laatste keer is al bijna een jaar geleden. Ongelooflijk. Ik heb zo'n zin! :openmouth:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik geef je 100% gelijk, de vorige keer tripte ik in een minder dan ideale situatie en dat is goed misgegaan. Van nu af aan dus alleen nog maar als het weer meewerkt en de verdere situatie ook ideaal is :)

Voor mij is het ongeveer 3/4e jaar. Sinds Augustus niet meer gedaan.

KoxBox

Badass junkie
Ik kan het onmogelijk beschrijven hoeveel zin ik heb in een LSD tripje.
Maar momenteel lijkt het wel van de aardbol verdwenen in mijn geburen... :( :cry:.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik vind alles tot 300 ug wel recreatief te gebruiken (feestje, met vrienden, etc), daarboven wordt het opeens veel heftiger en spiritueler.

Qocaïne

Badass junkie
Ik heb er altijd trek in.... wanneer ik hier op drugsforum zit.

Jullie vertellen allemaal zulke heerlijke en smakelijke ervaringen! :hearteyes:
Tis alweer enige tijd geleden, dus wellicht weer eens een mooi moment eer deze dagen!

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik begin er nu ook wel trek in te krijgen. :grin:
De niet-psychonautische drugs heb ik opgegeven, en dat is goed, want daardoor heb ik extra veel zin in psychedelica. ^^
Eerst over 2 weken nog een leuke paddestoelentrip en de keer daarna denk ik dat ik ready for take off ben voor mijn eerste keer LSD.
Vermoedelijk wordt dat 100 ug, ik zit alleen te denken... ik heb 6 zegels van 100 ug per stuk, maar wil wel delen met 2 mensen, maar als ik ze ieder een zegel geef heb ik er nog maar 3 over. :openmouth:
Niet dat ik gierig ben, maar met weinig voorraad en geen connecties meer, denk ik dat ik wel wat zuinig wil doen. :rolleyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pak Suiker zei:
De niet-psychonautische drugs heb ik opgegeven, en dat is goed, want daardoor heb ik extra veel zin in psychedelica. ^^
Eerst over 2 weken nog een leuke paddestoelentrip en de keer daarna denk ik dat ik ready for take off ben voor mijn eerste keer LSD.
Vermoedelijk wordt dat 100 ug, ik zit alleen te denken... ik heb 6 zegels van 100 ug per stuk, maar wil wel delen met 2 mensen, maar als ik ze ieder een zegel geef heb ik er nog maar 3 over. :openmouth:
Niet dat ik gierig ben, maar met weinig voorraad en geen connecties meer, denk ik dat ik wel wat zuinig wil doen. :rolleyes:

Hier ga je al meteen de fout in, je moet niet willen trippen met het idee ojee als ik het nu doe kan het volgende keer niet meer. LSD is er in overvloed, meer dan je op kunt. :wink:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Pak Suiker zei:

Hier ga je al meteen de fout in, je moet niet willen trippen met het idee ojee als ik het nu doe kan het volgende keer niet meer. LSD is er in overvloed, meer dan je op kunt. :wink:

Oké Meneer de Rechter. :wink:
Nee, ik vind niet dat ik dat niet MOET denken... LSD is er voor jou misschien wel in overvloed, maar voor mij niet, big difference.
Ik wil graag genieten van leuke en leerzame trips, zolang je voorraad hebt, kun je dat doen, maar dan moet je wel voorraad hebben hè.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet.

Je zou eigenlijk beter niet willen trippen met die intensie. Zoiets dan?

Ik kan me echt scheel ergeren aan mensen die horen/lezen/zien wat ze maar willen en totaal aan de boodschap voorbij gaan.

De boodschap: Hou je niet zo krampachtig vast aan het feit dat je maar een paar zegeltjes hebt, dat komt je trip niet ten goede. Als ze op zijn krijg je van mij wel het adres van het groot LSD-pakhuis van de V&D. :beer:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet.

Je zou eigenlijk beter niet willen trippen met die intensie. Zoiets dan?

Ik kan me echt scheel ergeren aan mensen die horen/lezen/zien wat ze maar willen en totaal aan de boodschap voorbij gaan.

De boodschap: Hou je niet zo krampachtig vast aan het feit dat je maar een paar zegeltjes hebt, dat komt je trip niet ten goede. Als ze op zijn krijg je van mij wel het adres van het groot LSD-pakhuis van de V&D. :beer:

Ik ken iemand die werkt bij de V&D! :grin:

Maar goed: ik snap wel wat je bedoeld, maar ik ben het er simpelweg niet mee eens.
Het is niet zo dat ik krampachtig ermee om (wil) ga(an); ik zie het meer als logica "wie wat bewaard heeft nog wat."
Ik zie niet in in hoeverre dit je trip kan beïnvloeden, lijkt me eerder juist wel een fijne gedachte, dat de mogelijkheid er is om over een tijdje nog zo'n mooie ervaring te beleven. :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
Pak Suiker zei:
DrippTone zei:
Pak Suiker zei:

Oké Meneer de Rechter. :wink:
Nee, ik vind niet dat ik dat niet MOET denken... LSD is er voor jou misschien wel in overvloed, maar voor mij niet, big difference.
Ik wil graag genieten van leuke en leerzame trips, zolang je voorraad hebt, kun je dat doen, maar dan moet je wel voorraad hebben hè.

Suiker,

Ik vind dat je gelijk heb!
Doe zuinig aan met je acid!

In Haarlem is het gewoon bijna niet te krijgen! :grin:

Heel veel plezier, het zal een mooie reis worden!

Vigilante

Wijs gebruiker
IK WIL OOK!
Zit echt te bedenken wanneer ik weer eens ga, krijg bijna de neiging om ze nu maar gewoon naar binnen te proppe

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pak Suiker zei:
Als je 1 keer in de maand tript heb je dus nog 3 maanden om nieuwe acid te vinden. Het feit dat je mensen van DF in real life meet vertelt mij dat het niet moeilijk moet zijn om dope te scoren.

Pak Suiker zei:
ik zie het meer als logica "wie wat bewaard heeft nog wat."
Ik ga liever voor; "Eerlijk zullen we alles delen."

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
Ik ga liever voor; "Eerlijk zullen we alles delen."
:hearteyes:

That's the spirit dude. Als je zo een trip in gaat komt alles goed. En omdat je zo denkt wil nog niet zeggen dat je het er allemaal doorheen moet jagen.

Pak Suiker zei:
Ik zie niet in in hoeverre dit je trip kan beïnvloeden, lijkt me eerder juist wel een fijne gedachte, dat de mogelijkheid er is om over een tijdje nog zo'n mooie ervaring te beleven. :hearteyes:

Die mogelijkheid is er ook als je niet zit te zeveren op je paar kostbare zegeltjes, het is maar drugs. Als je echt begrijpt wat ik bedoel dan laat je dit idee los en trip je gewoon op wat je hebt zonder na te denken dat de zegels die je nu dropt je morge niet meer kunt droppen. :wink:

Bovenaan