Ontnuchteren

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik ben met oudjaar van plan om nog eens lekker te X'en :)

Maar is er een methode zodat je snel ontnuchtert , want ik ga tot in de vroeger uurtjes doorgaan en als ik dan thuis kom en ( probeer ) te slapen en na 4 - 5 uurtjes opsta wil ik liefst zo snel mogenlijk ontnuchteren , ik wil namelijk niet met knikkerogen aan tafel zitten :grin:

xtaz

Wijs gebruiker
Is het niet gewoon 'nuchter worden'? Want ontnuchteren.. heb ik al vaak discussies over gehad met mensen. Ontnuchteren is volgens de ene nuchter worden, maar voor de andere is het dan weer 'niet nuchter worden/maken'. Snap je?

Als ik X nam en wou 'ontnuchteren', dronk ik een halve tot een hele liter melk, na elkaar. Het hielp me wel in die tijd toen, meestal voelde ik de X geleidelijk aan weggaan na een kwartiertje. Maar er zijn vast wel nog andere 'methodes'.

Weednator

Bewuste gebruiker
ik zal het zo zeggen , dat m'n grote pupillen terug klein worden :)

dus eigenlijk mezelf nuchter maken

enja , van melk moet ik namelijk overgeven :(

xtaz

Wijs gebruiker
Ik begreep je wel hoor. :wink:

Als je van melk gaat kotsen, doe het dan niet. Lijkt me logisch. :grin:
Of misschien moet je het tóch doen, wie weet ben je na je kotspartijtje wel nuchter.

angie123

Bewuste gebruiker
Ik neem een diazepam (halfje) en daar slaap ik na de trip lekker op en zo ben ik toch weer redelijk fris aan het ontbijt. Plezier met oud en nieuw!

El Retro

Wijs gebruiker
Ja, gewoon slapen. En slapen ga je wel doen hoor als die is uitgewerkt en je hebt goed gefeest, lukt het slapen wel. Leg anders voor de zekerheid een slaappilletje onder je kussen voor je vertrekt. Dan kan je deze nog altijd nemen moest het slapen niet lukken. En knikkerogen ga je niet meer hebben als je hebt geslapen hoor.

Weednator

Bewuste gebruiker
Vorige keer had ik na +- 3uurtjes slapen toch nog vrij grote pupillen ! Maar hier liggen nog wat slaappilletjes on de kast , kga er zo maar eentje nemen :)

thanks

Jeller

Badass junkie
gewoon zijn dat je er geen bijneemt een paar uur voor je slaap en slapen lukt zeker..
alleen de eerste keer heb ik niet kunnen slapen, andere keren altijd

xtaz

Wijs gebruiker
Drinken, waarschijnlijk alleen maar drinken.
En bij m'n vrouwtje zijn natuurlijk.. (hoop ik toch) :wave:

Bovenaan