Onze Plant

Mac...

Badass junkie
Je kunt ze ook gewoon in een speciekuip buiten neerzetten. Hoe meer grond de plant ter beschikking heeft, des te groter zal deze worden (dus regelmatig ompotten) en dus des te meer wiet. Maar je kan ze echt wel gewoon buiten neerzetten, al vanaf nu denk ik. Het is nu al niet meer zo koud buiten. Maar let wel op dat je ze niet in de vrieskou neerzet, ff op het weer letten dus.. :wink:

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Je kunt ze ook gewoon in een speciekuip buiten neerzetten. Hoe meer grond de plant ter beschikking heeft, des te groter zal deze worden (dus regelmatig ompotten) en dus des te meer wiet. Maar je kan ze echt wel gewoon buiten neerzetten, al vanaf nu denk ik. Het is nu al niet meer zo koud buiten. Maar let wel op dat je ze niet in de vrieskou neerzet, ff op het weer letten dus.. :wink:
Wacht nog maar even met buiten zetten hoor Mac...

ThunderBunny

Belezen gebruiker
slipperman zei:
ThunderBunny zei:
ja is ook schattig om te zien en bij genoeg licht goede voedzame grond en een graadje of 24 groeien ze super snel.
dit zou een leuk lampje voor je plantje zijn

:mrgreen: :wave:
Aaan een bouwlamp heb je geen reet (iig niet veel vergeleken met stroomverbruik), komen niet veel lumen af meeste wat zo`n ding doet is warmte maken.
Een bouwlamp! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
kun je zien dat je geen kenner bent, :wink: anders had je gezien dat dit een 600 natrium lamp is :mrgreen: :stoned:

Mac...

Badass junkie
Genoeg mensen.
Wie gooit er nou een 4000 W HTI lamp de lucht in :confused:
nja ik bv...
Mss ook wat voor je kweekzoldertje :tongueout:

ThunderBunny

Belezen gebruiker
slipperman zei:
lol welke randebiel richt er een 600 watt natrium lamp de lucht in :openmouth:
Zo'n kweek lamp kan je ook als skylight gebruiken! :mrgreen:
Deze foto is gemaakt op automaxx summer edition en daar is het snacht's pikkedonker :angry: als jij straalbezope en onder invloed van drugs de feest tenten uit komt midden in de nacht kun je heel makkelijk je plekje terug vinden gewoon even om je heen kijken, hee daar is het licht en er naar toe lopen. :beer: :mrgreen: :wave:

Hempy

Bewuste gebruiker
yeaaa, ik heb zojuist vernomen dat ik 10 plantjes kan gaan zetten in mei of in juni :tongueout: ik heb een groot stuk land ter beschikking gesteld gekregen van een vriendin :grin::grin::grin:

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
Hempy zei:
yeaaa, ik heb zojuist vernomen dat ik 10 plantjes kan gaan zetten in mei of in juni :tongueout: ik heb een groot stuk land ter beschikking gesteld gekregen van een vriendin :grin::grin::grin:

woow, gelukzak.
veel succes dermee en mogen alle 10 voor veel opbrengst zorgen
:mrgreen:

Wortel

Bewuste gebruiker
Hempy zei:
laten we hopen dat het een gigantische opbrengst word :grin:
Als je 10 planten mag wegzetten neem dan 25 zaden :) Ongeveer de helft is mannetjes en kunnen dus de vuilnisbak in. + je kan de mooiste planten kiezen en daarmee verder gaan

michielxboxer

Belezen gebruiker
slipperman zei:
michielxboxer zei:
slipperman zei:
michielxboxer zei:
Ik heb een 600watt lamp boven zes plantjes, maar die lamp brand maar 8uur per dag. Gaat prima trouwens.

Nopg een leuke tip als je in een kast plantjes hebt, dan moet de lucht wel ververst worden. Nou moet je ff uit een oude pc de koeler (soort klein ventilatortje) halen, deze d.m.v een oude telefoon oplader bijv. aansluiten op het stroomnet. Dan kun je, als je 2 gaten in de kast boort, in het ene gat de ventiltor monteren, en in het andere gat niets. Dan komt er een gezonde luchtcirculatie. Ook handig als je je shit gaat laten drogen.
Heb ik een paar posts hierboven al gezegd :) Of je gaat gewon langs de pc winkel en daar liggen ze voor 3 - 4 euro :wink: En 1 pc fan bij een 600 watt lamp? Een 600 watter produceert wel zo ziekelijk veel warmte ik zou er toch een paar bij doen en ipv een passieve luchtinlaat de lucht er zelf in blazen.
je hebt gelijk, maar dat computerkoelertje redt het wel. Tenminste de afgelopen 3 weken. Maar tis wel randje ja, miss. doei k er nog een bij. Of ga ik die lamp weg halen en dump ik een aantal TL buizen ervoor in de plaats.
Wat voor temperatuur heb je in je hok? 45 graden ofzo? 1 pc fan met een 250 watter word al te warm :wink:

ong. 30 graden...
het valt wel mee hoor... kheb een 600watter echt waar. Kheb nu wel een 2e computerkoelertje erbij geplaatst was eigenlijk niet echt nodig .

Freaky high

Bewuste gebruiker
Hempy zei:
zalig man! wat ga je doen met de opbrengst ervan? zelf allemaal op blowen of ga je verkopen ?

Freaky high

Bewuste gebruiker

onze plant op 17 april 2006
wat vinden jullie van onze mooie plant tot nu toe? :mrgreen:
we hebben hem dus geplant op 5 maart 2006.
mensen, jullie mogen nog altijd dingen zeggen over onze plant of dingen vertellen over jullie plant hoor, dat is altijd welkom, advies is ook altijd goed :stoned:
tot de volgende update :wave: :P :stoned:

Wortel

Bewuste gebruiker
Freaky high zei:

onze plant op 17 april 2006
wat vinden jullie van onze mooie plant tot nu toe? :mrgreen:
we hebben hem dus geplant op 5 maart 2006.
mensen, jullie mogen nog altijd dingen zeggen over onze plant of dingen vertellen over jullie plant hoor, dat is altijd welkom, advies is ook altijd goed :stoned:
tot de volgende update :wave: :P :stoned:
Haal dat stokje weg :) Valt ie om graaf hem dan voorzichtig uit en plaats hem dieper in de grond (de stengel dus paar cm de grond in) zo kan de stam stevig worden dit plantje is nu al in zwakke toestand en zal buiten never nooit overleven. Wat je ook kan doen is hem over een tijdje toppen.

Wortel

Bewuste gebruiker
Freaky high zei:
hoe moet je precies toppen, ik lees er wel van, maar het is mss beter te horen van mensen met ervaring
Ik heb er zelf ook nog alleen over gelezen.... heb hier nu 6 plantjes staan en het ziet er naar uit dat ze het niet nodig hebben.

Freaky high

Bewuste gebruiker
bedankt voor je advies slipperman. we hebben het stokje verwijdert en de stam is al na 1 dagje dikker geworden. hier wat fotos die we juist getrokken hebben (18 april 2006)
dit is dus de stam die zo te zien wel al redelijk veel verstevigd is

dit is de plant van een beetje verder..

Freaky high

Bewuste gebruiker
zie hier een paar nieuwe foto's van onze plant. we hebben hem de laatste dagen beetje buiten gezet omdat het super mooi weer was en achter die ruit werden de bladeren toch maar slapjes elke avond. nu hij buiten gestaan heeft krijgt ze ook al knoppen.

(zijaanzicht)
(bovenaanzicht)

Bovenaan