Beste,
Misschien een domme vraag maar je kan nooit weten
Ik vertrek binnen een 5 tal dagen op reis naar Zuid-Amerika.
Ik zal GEEN weed meepakken. In het buitenland zal ik ook geen weed gebruiken of kopen, zelf wordt het me aangeboden!
Ik heb het er niet voor over om in de gevangenis te vliegen voor zoiets stoms, het is ook een ideaal moment om er eens mee te kappen.
Ik rook al 8 jaar tussen de 3 à 5 joints per dag. Het stoppen zie ik zeer goed zitten!
Mijn probleem:
Ik vertrek vanuit Brussel naar New York (tussenstop) en vandaar uit richting Panama.
Ik ben van plan voor ik vertrek om nog een paar jointjes te roken (voor ik op de luchthaven ben) om het af te leren
. Ik moet in Brussel 3 uur wachten voor ik vertrek, dus tijd genoeg om te ontnuchteren.
Ik veronderstel als er daar politiehonden staan in Brussel of New York, dat die beesten dat zullen kunnen ruiken (de geur hangt zowiezo in je kleren en mijn lijf). Wat is de kans dat ik tegengehouden wordt omdat de hondjes weed ruiken.
Het schijnt als ik nu zou stoppen dat die honden dat nog zouden kunnen ruiken.
Weed blijft toch een redelijk tijd in je lijf zitten en zeker als je al 8 jaar elke dag rookt.
Iemand die me kan geruststellen of tips geven om de geur zoveel mogelijk te verdoezelen?
Iemand al tegengehouden omdat hij een paar uur voor de vlucht nog weed gerookt heeft maar niets bij hem had?
PS: Het is mijn eerste vliegtuigreis en ik weet dat de controles zeer streng zijn...
Ik zeg het nogmaals. Ik pak geen drugs of andere verboden middelen mee op reis.
Misschien een domme vraag maar je kan nooit weten
Ik vertrek binnen een 5 tal dagen op reis naar Zuid-Amerika.
Ik zal GEEN weed meepakken. In het buitenland zal ik ook geen weed gebruiken of kopen, zelf wordt het me aangeboden!
Ik heb het er niet voor over om in de gevangenis te vliegen voor zoiets stoms, het is ook een ideaal moment om er eens mee te kappen.
Ik rook al 8 jaar tussen de 3 à 5 joints per dag. Het stoppen zie ik zeer goed zitten!
Mijn probleem:
Ik vertrek vanuit Brussel naar New York (tussenstop) en vandaar uit richting Panama.
Ik ben van plan voor ik vertrek om nog een paar jointjes te roken (voor ik op de luchthaven ben) om het af te leren
. Ik moet in Brussel 3 uur wachten voor ik vertrek, dus tijd genoeg om te ontnuchteren.Ik veronderstel als er daar politiehonden staan in Brussel of New York, dat die beesten dat zullen kunnen ruiken (de geur hangt zowiezo in je kleren en mijn lijf). Wat is de kans dat ik tegengehouden wordt omdat de hondjes weed ruiken.
Het schijnt als ik nu zou stoppen dat die honden dat nog zouden kunnen ruiken.
Weed blijft toch een redelijk tijd in je lijf zitten en zeker als je al 8 jaar elke dag rookt.
Iemand die me kan geruststellen of tips geven om de geur zoveel mogelijk te verdoezelen?
Iemand al tegengehouden omdat hij een paar uur voor de vlucht nog weed gerookt heeft maar niets bij hem had?
PS: Het is mijn eerste vliegtuigreis en ik weet dat de controles zeer streng zijn...
Ik zeg het nogmaals. Ik pak geen drugs of andere verboden middelen mee op reis.