Op reis

track

Newbie
Beste,

Misschien een domme vraag maar je kan nooit weten :)

Ik vertrek binnen een 5 tal dagen op reis naar Zuid-Amerika.
Ik zal GEEN weed meepakken. In het buitenland zal ik ook geen weed gebruiken of kopen, zelf wordt het me aangeboden!
Ik heb het er niet voor over om in de gevangenis te vliegen voor zoiets stoms, het is ook een ideaal moment om er eens mee te kappen.
Ik rook al 8 jaar tussen de 3 à 5 joints per dag. Het stoppen zie ik zeer goed zitten!

Mijn probleem:
Ik vertrek vanuit Brussel naar New York (tussenstop) en vandaar uit richting Panama.
Ik ben van plan voor ik vertrek om nog een paar jointjes te roken (voor ik op de luchthaven ben) om het af te leren :stoned: . Ik moet in Brussel 3 uur wachten voor ik vertrek, dus tijd genoeg om te ontnuchteren.
Ik veronderstel als er daar politiehonden staan in Brussel of New York, dat die beesten dat zullen kunnen ruiken (de geur hangt zowiezo in je kleren en mijn lijf). Wat is de kans dat ik tegengehouden wordt omdat de hondjes weed ruiken.
Het schijnt als ik nu zou stoppen dat die honden dat nog zouden kunnen ruiken.
Weed blijft toch een redelijk tijd in je lijf zitten en zeker als je al 8 jaar elke dag rookt.

Iemand die me kan geruststellen of tips geven om de geur zoveel mogelijk te verdoezelen?
Iemand al tegengehouden omdat hij een paar uur voor de vlucht nog weed gerookt heeft maar niets bij hem had?
PS: Het is mijn eerste vliegtuigreis en ik weet dat de controles zeer streng zijn...

Ik zeg het nogmaals. Ik pak geen drugs of andere verboden middelen mee op reis.

Flameon

Badass junkie
Uhmmm lastige vraag, zou de gevolgen namelijk niet helemaal weten. Maar mochten de honden weedlucht ruiken, dan kun je voor nader onderzoek mee moeten gaan. Maar als je helemaal niks bij je hebt dan kunnen ze je denk ik weinig maken?!

Paddoboy

Belezen gebruiker
vollenbak parfum op je spuiten
ofanders zou ik het niet echt weten
en zowiezo als je niets bij hebt... kunnen ze geen bal doen
offtopic: IK WIL MEE :(

LaFlash

Newbie
Ze pakken je niet op voor hoe je ruikt maar om wat je bijhebt, en aangezien jij niets bijhebt kunnen ze je niets maken... Moesten ze je tegenhouden en mis je zo je vlucht dan kan je nog steeds in beroep gaan.

MVg

gamezz

Bewuste gebruiker
gebruik is niet verboden aleen bezit(en is met weed dan ook weer anders)
als je niks bij je hebt kunnen ze je niks maken.
tenzij je nog onder invloed bent dan komje er echt niet in(op het vliegtuig dan :tongueout:)
zelfde helt met alcohol btw

Ewie

Belezen gebruiker
Als jij een paar jointjes buiten rookt, gaat de lucht meteen weg, desnoods nog even een parfummetje op en klaar. Na 8 jaar roken zal je toch niet zó stoned worden na een paar joints dat je je abnormaal gedraagt, toch? :wink:

vdk

Bewuste gebruiker
ik heb altijd na een joint een sigaret gerookt dan ruik je de wietlucht echt niet meer.
maar pas echt op als met drugs en naar het buitenland joh, want heb es gelezen dat er iemand was gepakt met 0.1 gram wiet.. goed je zakken leegschudden :stoned:

dollegekske

Bewuste gebruiker
Zolang jij uit NL komt en 18+ bent is er tog niks aan de hand, want blowen is in NL toegestaan en zolang jij alleen in NL nog geblowd hebt van te voren is er toch niks aan de hand of lees ik het nou niet goed?

Katsujinken

Experimenterende gebruiker
Een vriend van me is DJ. Toen hij een keertje knetterstoned op 't vliegveld van Stockholm aankwam werd hij apart genomen. Hij had niks bij zich maar zag er nogal stoned uit (liep bwvs in z'n pyjama met een zonnebril op). Toen ze hem vroegen of 'ie geblowed voor 'ie op 't vliegtuig was gestapt zei hij eerlijk "ja". Ze hem toen toch wel duidelijk gemaakt dat hij dat echt niet moet doen en dat ze hem zonder pardon op een vliegtuig terug kunnen zetten als ze daar zin in hebben.

Dus: blowen voor het vliegen: prima, maar zorg dat je er een beetje normaal uitziet :stoned:

ZI09

Bewuste gebruiker
Paddoboy zei:

Dat is jezelf wel verdacht maken natuurlijk.
Als de hond dope ruikt, en de douane gangster ruikt en parfum lucht waarmee je een hele shop zou kunnen maskeren, dan heeft hij wel zo zijn lelijke vermoedens dat je iets loopt te verbergen.

Verder geen idee. Ik heb wel eens ergens vernomen dat ze in andere landen niet zo blij zijn als je nog dope in je bloed hebt, ik weet alleen niet of de genoemde landen in kwetsie daartoe behoren. Daarvoor zou je even moeten informeren.

TrippyShit

Badass junkie
Mij lijkt het niet slim om te doen. Onder invloed van wat dan ook kunnen ze nogal moeilijk gaan doen. Ik raad het af. Zou kut zijn als je het vliegtuig niet inkomt...

mattskovic

Wijs gebruiker
ZI09 zei:
Paddoboy zei:

Dat is jezelf wel verdacht maken natuurlijk.
Als de hond dope ruikt, en de douane gangster ruikt en parfum lucht waarmee je een hele shop zou kunnen maskeren, dan heeft hij wel zo zijn lelijke vermoedens dat je iets loopt te verbergen.

Verder geen idee. Ik heb wel eens ergens vernomen dat ze in andere landen niet zo blij zijn als je nog dope in je bloed hebt, ik weet alleen niet of de genoemde landen in kwetsie daartoe behoren. Daarvoor zou je even moeten informeren.

en dan nog je maskeerd enkel de wiet lucht maar de hond ruikt nog altijd die thc stoffen

good trip :rock:

Bovenaan