Seriously? Bescheidenheid siert de mens, maar ik beschouw mezelf toch wel wat verder ontwikkeld dan de gemiddelde chihuahua die de stront van het hondje van de buren opvreet.Drientje zei:Persoonlijk onderscheid ik mijzelf niet van de dieren
Seriously? Bescheidenheid siert de mens, maar ik beschouw mezelf toch wel wat verder ontwikkeld dan de gemiddelde chihuahua die de stront van het hondje van de buren opvreet.Drientje zei:Persoonlijk onderscheid ik mijzelf niet van de dieren
Exceptional Insight zei:Seriously? Bescheidenheid siert de mens, maar ik beschouw mezelf toch wel wat verder ontwikkeld dan de gemiddelde chihuahua die de stront van het hondje van de buren opvreet.Drientje zei:Persoonlijk onderscheid ik mijzelf niet van de dieren
Dat blijkt.tomz0r zei:Exceptional Insight zei:Seriously? Bescheidenheid siert de mens, maar ik beschouw mezelf toch wel wat verder ontwikkeld dan de gemiddelde chihuahua die de stront van het hondje van de buren opvreet.Drientje zei:Persoonlijk onderscheid ik mijzelf niet van de dieren
Niet iedereen is zo geweldig als jij he?![]()
vode zei:Muse24 zei:Maar jij moet niet bepalen voor hun dat hun relaties geen waarde hebben.![]()
Exceptional Insight zei:Seriously? Bescheidenheid siert de mens, maar ik beschouw mezelf toch wel wat verder ontwikkeld dan de gemiddelde chihuahua die de stront van het hondje van de buren opvreet.Drientje zei:Persoonlijk onderscheid ik mijzelf niet van de dieren
WOW! Volgens mij eat Irezz da poo poo!Irezz zei:[...]
Moet jou vriendin ook 3 meter achter jou blijven in het openbaar?Andrew zei:Polygamie wordt gestraft, daarom liggen er vaak konijnen op de tafel tijdens kerstmis!(dat doen mensen toch?)
Nee, wel voor me, dan kan ik sniperen jeweettohggcropp zei:Moet jou vriendin ook 3 meter achter jou blijven in het openbaar?Andrew zei:Polygamie wordt gestraft, daarom liggen er vaak konijnen op de tafel tijdens kerstmis!(dat doen mensen toch?)
MrEko zei:Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans?![]()
MrEko zei:Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans?![]()
Lyst zei:Bewust vrijgezel en heb meerdere fuckbuddy's of zoals ik het liever noem, schatjes.
Bevalt perfect, zeker een aanrader, maar ik heb er geen voor je te leen, sorry.
Als student ken ik ontzettend veel mensen die dit 'principe' handhaven. Ook wel bekend als 'scharrelen'. Nou heb ik zelf al een aardige tijd een vriendin dus doe ik niet mee aan dit fenomeen. Maar wat ik mij altijd afvraag, waar niemand eigenlijk antwoord op heeft gegeven aan mij tot zover; Waarom altijd zoveel? Er zal hoogstwaarschijnlijk één zijn, en wellicht twee, waarmee je het meest mee klikt én de beste seks hebt. Waarom zou in vredesnaam met zoveel verschillende gasten in bed duiken? Een meisje dat ik ken heeft ook een stuk of 8, waarvan maar 1 haar ooit klaar heeft laten komen.. Ik snap niet dat je ze dan nog meeneemtLyst zei:@Flameon: Ja ik geef om hun, maar niet perse zoals of zoveel als om een geliefde. Om vrienden of kennissen geef je ook, maar ze zijn wel vervangbaarder, daarmee vergelijkbaar qua "waarde", maar wel op een andere manier, al is elke fuckbuddy weer anders, sommigen blijven vagekennisfuckfriends, andere worden fuckfriends4ever en alles wat daar tussen zit![]()

Lyst zei:@Flameon: Ja ik geef om hun, maar niet perse zoals of zoveel als om een geliefde. Om vrienden of kennissen geef je ook, maar ze zijn wel vervangbaarder, daarmee vergelijkbaar qua "waarde", maar wel op een andere manier, al is elke fuckbuddy weer anders, sommigen blijven vagekennisfuckfriends, andere worden fuckfriends4ever en alles wat daar tussen zit![]()
YawningMan zei:Als student ken ik ontzettend veel mensen die dit 'principe' handhaven. Ook wel bekend als 'scharrelen'. Nou heb ik zelf al een aardige tijd een vriendin dus doe ik niet mee aan dit fenomeen. Maar wat ik mij altijd afvraag, waar niemand eigenlijk antwoord op heeft gegeven aan mij tot zover; Waarom altijd zoveel? Er zal hoogstwaarschijnlijk één zijn, en wellicht twee, waarmee je het meest mee klikt én de beste seks hebt. Waarom zou in vredesnaam met zoveel verschillende gasten in bed duiken? Een meisje dat ik ken heeft ook een stuk of 8, waarvan maar 1 haar ooit klaar heeft laten komen.. Ik snap niet dat je ze dan nog meeneemt![]()

Lyst zei:@Vode: thank you![]()

Oke, snap je punt enigszins. En ongetwijfeld heeft ieder zo zijn kunnen, of 'specialiteiten' of hoe je het wilt noemen. Of dat nou puur fysiek is of wat je kunt met dat fysiek. Maar je gaat mij niet wijsmaken dat al deze specialiteiten even zwaar wegen. Of dat er niet één of twee uitblinken. Dat dus.Lyst zei:@Vode: thank you![]()
@ De vraag, waarom zo veel: nou... dit is MIJN antwoord, weet niet hoe de rest van multifucking nederland er over denkt, maar voor wat het waard is:
1 ik verveel me nogal snel, nu blijft het spannender / meer afwisseling, al mijn fuckbuddy's zijn fijn in bed (anders worden het geen fuckbuddys maar blijven het one-night-stands) maar ieder heeft zo wel haar/zijn specialiteiten. Ik geniet graag van al deze specialiteiten, maar ben ook weer niet zo veeleisend dat ik verwacht dat er ooit iemand voorbij komt die AL deze specialiteiten in zich heeft.
Alhoewel.... als die wel blijkt te bestaan en ik die ooit tegenkom, zwaai ik de rest van mijn fuckbuddy's vriendelijk uit en ga ik op 1 knie voor dit exemplaar![]()
2: misschien moet je voor de gein op google ofzo eens "swingen" intypen... lekker lezen !!!![]()
![]()
dreamgirl zei:We hebben ook al heel wat mensen meegemaakt waar het uiteindelijk wel fout ging, er blijft altijd een bepaald risico dat je uiteindelijk toch eens verliefd kan worden.
Groetjes ...
trem zei:niets is zo mooi (of lelijk) als het lijkt
'fuckbuddies' hebben lijkt geweldig en dat is het vaak ook (vooral in het begin, net als drugs)
maar daarna echt niet meer...