Open relaties en/of fuckbuddies

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik ben nu al zeker 3 jaar niet ECHT meer verliefd geworden op iemand. Daarom heb ik wel verschillende one-night stands gehad, en daaruit heb ik 3 seksbuddies overgehouden. Van deze 3 heb ik nu al zeker 2 jaar een seksrelatie met een meisje en dit gaat helemaal prima, we zijn niet verliefd op elkaar en meeten elkaar puur voor de seks en gezelligheid.

Ik ben ook van mening dat de mensen in eerste instantie niet monogaam zijn. Zeker mannen niet. En ik ben nu pas 19 jaartjes jong, ik heb dus nog zoveel jaren om een echte relatie te beginnen. Daarnaast val ik niet op geslacht, maar op uitstraling en karakter. En hier ben ik pas achter gekomen, dus zit nog een beetje met mezelf in de knoop waar ik nou op val. Het zou zonde zijn dat ik een lange relatie zou hebben en dat ik er dan toch achter kom dat ik toch meer op vrouwen of op mannen val.

RoosjeW

Newbie
Ik en mijn vriend zijn nu 5 jaar samen en hebben sinds vorig jaar een open relatie. Hiermee bedoel ik dat we regelmatig met koppels afspreken voor een kwartetje (heel soms ook singles). We hebben nog nooit gevoelsmatige problemen hiermee gehad. Je moet gewoon weten waar je aan begint (en geen jaloers type zijn!). En open en eerlijk tegen elkaar zijn mocht je iets dwarszitten, zodat je het gelijk kan uitpraten. We hebben al enorm leuke avonden beleefd maar genieten nog steeds met volle teugen van elkaar :hearteyes:

trippelh

Bewuste gebruiker
Vind het heel mooi van de mensen die het kunnen .
Maar ik en mijn vrouw zijn daar niet de types voor .Op sex gebied doen we bijna alles maar swingen zit er niet .Maar samen hebben we genoeg afwisseling en spanning :wink:

Je moet er inderdaad wel karakter voor hebben..
Mijn vrouwtje en ik zullen dat echt niet trekken.. ik tenminste niet..
ik zou best wel gek worden als een ander mijn meisje boned :rock:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou het ook echt niet aan kunnen zien om m'n meisje te zien genieten bij iemand anders.

fuckbuddies lijken me ideaal, maar als je dan later op je 30e ineens beseft dat je je wel helemaal sufgeneukt hebt, maar ondertussen geen ervaring hebt opgedaan in het hebben van serieuze langdurige relaties...

Kan best confronterend zijn..

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
fuckbuddies zijn ideaal, maar als je op je 30e ineens beseft dat je je wel helemaal sufgeneukt hebt, maar ondertussen geen ervaring hebt opgedaan in het hebben van serieuze langdurige relaties...

Kan best confronterend zijn..

Ik dacht dat je twintig was?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Klopt.

Ik zeg ook niet dat ik uit eigen ervaring spreek?
Ben al 5 jaar gelukkig samen met m'n vriendin.

Edit: Na nog eens nalezen lijkt het inderdaad wel erg alsof ik dat wel doe:P
Sorry.
Edit 2: Zo beter? :sunglasses:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Omdat ik kan participeren en een groot vermogen tot empathie heb. :)

Vind het zelf ook geen erg onlogische gedachte?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Is het ook zeker niet. Maar na dertig te zijn geweest zoals ik is het inderdaad confronterend om te lezen. Zeker omdat het wel lijkt op wat ik doe. Ik irriteerde me gewoon aan een 20-jarig jochie die mij de les leest over iets wat hij niet uit eigen ervaring weet. Verder heb je wel gelijk hoor. :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha!

Maar dan zal ik er nog eens een andere gedachte over werpen.
Ik denk namelijk ook dat wanneer je de ''ware' vindt, discutabel of die er wel is of niet, je die ervaring ook niet percé nodig gaat hebben.. Vaak lossen problemen zich vanzelf op.

Drezy

Newbie
Een fuckbuddy is soms ideaal;
- wanneer je geen zin hebt in een relatie
- te druk / geen tijd voor een relatie
- geen behoefte aan verplichtingen hebt
- etc

Partnerruil / swingen kan voor sommige werken en leuk zijn. Maar je relatie moet wel echt goed en stabiel zijn, dat is denk ik wel een voorwaarde! Als je het doet om je relatie te redden of meer spanning te geven zal het fout gaan.

Wat ik nog nooit heb ervaren is een fuckbuddy die ook snuift. Dat is jammer haha

lunafaye

Experimenterende gebruiker
ik ben heel goed bevriend met een ex van.
we zijn ooit 3 maanden samen geweest z'n 9 jaa geleden.
we zien elkaar ook op feestjes of film avondjes en eens in de 2 of 3 weken hebben we heerlijk sex .

afgesproken geen sex met anderen te hebben.
en als we een potentiele partner leren kennen zijn we daar gewoon eerlijk over en kappen we ermee.
Als die relatie zou uitgaan gann we gewoon weer verder.

moet zeggen dat we beide nu niet openstaan voor een relatie

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dus je hebt al zo'n 9 jaar lang een seks relatie, met wie je afspreekt geen seks met andere te hebben?

Zijn er tussendoor wel relaties geweest dan?

Anders zie ik niet zo heel veel verschil met een reguliere relatie?

lunafaye

nee 9 jaar geleden was het mijn vriend voor 3 maanden.

daarna heb ik nog een relatie van 1,5 6 jaar gehad en 6 jaar.

Hij is gewoon een goede vriend van me...en sinds ik vrijgezel ben z'n 6 maanden hebben we ook sex.
met geen sex met andere bedoel ik dat we alle 2 geen andere losse sex avontuurtjes hebben met andere jongens of meiden.

Als 1 van ons gevoelens krijgt voor iemand anders dan stoppen we er gewoon mee
We weten ook zeker dat we geen gevoels voor elkaar meer krijgen maar kunnen wel heel goed met elkaar opschieten,lol maken en praten.

En zoals ik al zei de sex is heerlijk.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ah oke, ik snap je!

Fijn om te weten dat je vriendschap er later niet onder zal lijden.
Lijkt mij toch wel een hekelpuntje:P

lunafaye

PepTalk zei:
Ah oke, ik snap je!

Fijn om te weten dat je vriendschap er later niet onder zal lijden.
Lijkt mij toch wel een hekelpuntje:P

ja daar ben ik ook blij om.
En fijn dat we beide geen gevoelens voor elkaar hebben ,daardoor ontstaan vaak ook problemen bij zoiets.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heerlijk he, niks moet, alles mag, lange ongeremde seks.[/quote]

Maar dit heb ik ook met mijn vriendin na wat alcohol en wiet...Hoef je echt geen single voor te zijn en een fuckbuddy te hebben :wink:

Paperplane.

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Heerlijk he, niks moet, alles mag, lange ongeremde seks.

Maar dit heb ik ook met mijn vriendin na wat alcohol en wiet...Hoef je echt geen single voor te zijn en een fuckbuddy te hebben :wink:[/quote]
Klopt, maar dan zonder het gezeur wat een relatie hoe dan ook met zich mee brengt uiteindelijk.

tyla

Newbie
Ik heb aan 1 iemand genoeg, ook zou ik te onzeker zijn voor een open relatie
Verder heb ik er geen problemen mee, iedereen moet doen waar die behoefte aan heeft en gelukkig van word, maar ik wil graag 1 iemand voor mezelf

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Paperplane. zei:
Klopt, maar dan zonder het gezeur wat een relatie hoe dan ook met zich mee brengt uiteindelijk.

Agreed, maar ik doelde er meer op dat het hebben van een seksbuddy niet percé hoeft uit te draaien op betere, hetere seks dan met een vaste partner.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Voor zo lang als het duurt, geloof mij maar. Seks brengt altijd complicaties mee op de lange duur, dat is een gegeven. Het beste is om steeds te wisselen na een tijdje, maar ook dat is lastig.

curiouscouple

PepTalk zei:
Paperplane. zei:

Agreed, maar ik doelde er meer op dat het hebben van een seksbuddy niet percé hoeft uit te draaien op betere, hetere seks dan met een vaste partner.

Sterker nog: na 19 jaar samen hebben we de heetste sex ooit!!!!! En dan we af en toe ook buitenshuis gegeten........ :wink:

typical.us

Als monogaam koppel zijn we begonnen en zij moest helemaal niets hebben van drugs of seks in bijzijn van of met andere mannen en/of vrouwen.
In loop der jaren zijn we samen steeds meer gaan bespreken en uiteindelijk ook doen...nu een jaar geleden is xtc een leuk onderdeel geworden van ons tweezijdig seksleven.

Het ene seksleven is van ons samen, veelal zonder drugs, samen nieuwe grenzen opzoeken en ons zelf naar nieuwe grenzen brengen.

Het andere seksleven is full of drugs, iedere keer weer in nieuwe stijl en nieuwe dingen. In dit leven betrekken we andere mannen, vrouwen of stellen.

In beide gevallen zijn er duidelijke afspraken, bespreken we dingen gewoon openlijk en hebben geen schaamte of geheimen voor elkaar. Drugs heeft ons seksleven een heel eind verruimt maar ook veel van ons zelf leren kennen, helaas is onze vriendenkring en beroepsuitoefening niet te combineren met onze 'seks en drugs stijl'

Beiden zijn we van mening dat communicatie het meest belangrijke is wanneer je anderen betrekt in je seksleven en niet altijd bij de eerste tegenslag gelijk opgeven!

Smoken

Bewuste gebruiker
Ik heb nu best wel een gekke situatie vind ik....
Ik ben sinds een aantal weken single en me ex had het erover dat ze wel geïnteresseerd was in sexbuddy's (yeeeah jippie joeghee weeeiii!!!!) en dat lijkt me echt geweldig, maar nu spreek ik haar eigenlijk bijna nooit meer. Het leek haar toch eigenlijk best raar, maar ja wat doet ze moeilijk als we het allebei willen?

Ze begon er zelf over en nu krabbelt ze terug.
Pfff vrouwen ook altijd.... zo ingewikkeld.
Hoe krijg ik haar toch nog zo ver? :flushed:

Want mijn linkerhand begint toch wel echt weer te vervelen :P

Lion1973

Belezen gebruiker
op onze speciale coke of xtc avondjes hebben we het er wel eens over om een derde persoon (vrouw) erbij te brengen. je kan het snel snel regelen via het internet of je kan er ook even bij stilstaan en nadenken wat het gaat geven voor de toekomst.
uiteindelijk toch besloten om iemand te zoeken, maar als je dan zegt dat het met coke of xtc is, dan haken ze af. :wave:
binnenkort moeten ze hier maar een soort topic openen, hier zitten toch wat gelijkgezinden. :mrgreen:

Bovenaan