Opgezwolle huig

PGB**

Newbie
Na mijzelf agelopen zaterdag weer eens flink te hebben misdragen werd ik gister morgen wakker met een gigantische huig (wormvormig aanhangsel in je mond). Nu vraag ik mij af of andere mensen hetzelfde gehad hebben als ik en hoe lang hun daarmee hebben rondgelopen. Ik wil ook weten of ik nu wel door kan gaan met de drugs zonder vaker hetzelfde probleem te krijgen.

xcrement

Belezen gebruiker
speed/coke/mdma veroorzaakt dikwijls allerhande ontstekingen.
Opgezwolle huig heb ik bij mijn weten nog niet gehad, maar Keelontstekingen en sinusitus ed kunnen dikwijls ontstaan, ook na 1 nachtje.
als het niet betert, best naar een dokter gaan, hoewel er niet veel aan te doen is.

Wacky

Badass junkie
Yep, een aantal keer na alcohol. Erg vervelend, maar na een halve dag is ie weer normaal.

Doerak

Bewuste gebruiker
Hoe is je dat opgevallen? Ik kijk namelijk nooit naar mijn huig. Dan moet je je mond wagenwijd opendoen en heel goed turen. Of voel je het ook?

MetaalKonijn

Badass junkie
Doerak zei:
Hoe is je dat opgevallen? Ik kijk namelijk nooit naar mijn huig. Dan moet je je mond wagenwijd opendoen en heel goed turen. Of voel je het ook?

Wat denk je? Als iemand er last van heeft, lijkt het me overduidelijk dat ie het voelt.

matthijs

Badass junkie
Doerak zei:

Je voelt hem echt in je keel liggen... heel erg vaag. En je kan het ook wel zien zitten ja.

Doerak

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Doerak zei:

Wat denk je? Als iemand er last van heeft, lijkt het me overduidelijk dat ie het voelt.
Hij heeft niet gezegd dat hij er last van heeft :) Mij is ook wel eens wat vreemd opgevallen (ogen, tong, etc.) bij puur toeval. Niet omdat ik er last van had. Zo vreemd was mijn vraag nou ook weer niet...

PGB**

Newbie
Ik lag in bed met het gevoel dat er iemand met een stok op mijn tong aan het drukken was, braakneigingen tot gevolg. Ook kon ik al het overtollige slijm dat onstsond niet weg slikken en verliep mijn ademhaling steeds moeilijker. Normaal is het inderdaad geen gewoonte van mij om de binnenkant van mijn mond te bestuderen, maar ik kon er nu moeilijk omheen. Ik ben inmiddels een paar dagen verder en hij is al weer een stuk dunner, enigste waar ik mij nog een beetje zorgen om maak is de lengte, die is denk ik nog 2x zo groot als normaal....

Bovenaan