Opium roken

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
het overtreft de heroine ook niet ... de morfine ook niet.
maar het heeft ook een totaal andere inslag, een connectie met de somniferium.
het is een plantaardig produkt, het is meer een zware hasj dan heroine.
het ziet er ook uit als Nepaleze hasj oftewel zwarte hasj.

:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Wromtrax zei:
Ja ff clean zijn denk ik spor. Maar O roken werkt niet. Je zult anders moeten innemen

De halve wereld plugt die zooi de andere helft rookt het.
Het kan dus kennelijk beide, de volgende poging wordt een plugger van 250 mg.

Groet

Bonie

Spor

Wijs gebruiker
Het roken werkt nu ook wel hoor, was alleen ff uitvinden hoe.

Ik rook het sowiso liever, gezien het feit dat ik eigenlijk niet plug...

Daarbij ben ik de smaak gaan waarderen, eerst vond ik het maar ranzig, maar nu vind ik het wel ok.

Rook zo nu en dan een pijpje voor ik ga slapen. Leegte in mijn hoofd, daar hou ik van op zijn tijd

Wacky

Badass junkie
Hoelang duurt het voor spor niet meer zonder pijpje gaat slapen ?

A: 2 weken
B: 2 maanden
C: 2 kwartalen
D: 2 jaar

Ik ga voor B, misschien A :)

Spor

Wijs gebruiker
Nou zeg, wat een vertrouwen :P

speeseend zei:
Gek he, dat je iets bent gaan waarderen wat je eigenlijk tegenstond?!

Hoezo iets wat me tegenstond ? Juist niet eigenlijk, ben altijd benieuwd geweest naar opiaten maar omdat ik nogal van downers hou zou ik nooit heroine willen proberen, ik zie in mezelf wel iemand daar na 1× verslaafd aan is... Daarom leek opium me een mooie tussenweg, maar dat valt opzich wel tegen. Had er meer van verwacht, maar vind het op zich wel lekker om zo nu en dan eens te doen. Verschil is dat ik het eerst vond stinken, en dat vind ik nu niet meer :)

speeseend

Wijs gebruiker
Spor zei:
...
Hoezo iets wat me tegenstond ? Juist niet eigenlijk, ben altijd benieuwd geweest naar opiaten maar omdat ik nogal van downers hou zou ik nooit heroine willen proberen, ik zie in mezelf wel iemand daar na 1× verslaafd aan is... Daarom leek opium me een mooie tussenweg, maar dat valt opzich wel tegen. Had er meer van verwacht, maar vind het op zich wel lekker om zo nu en dan eens te doen. Verschil is dat ik het eerst vond stinken, en dat vind ik nu niet mee

De smaak stond je toch in eerste instantie tegen?

Een tussenweg naar een serieuze Hero-verslaving?!

Dat je er meer van had verwacht, is het algemeen bekende addertje onder 't gras.

Good luck Spor!

eend

Spor

Wijs gebruiker
Ja de smaak inderdaad wel... Maar vind het nu wel meevallen, eerst vond ik het erger als DMT stank, maar nu vind ik wel ok.

Met de tussenweg bedoel ik dat ik geen heroine wil proberen, omdat me dat (als enige drugs) té lekker lijkt. Desondanks ben ik er wel benieuwd naar natuurlijk. Maar omdat ik dat niet doe, wou/wil ik toch eens proeven van de opiaten. Daarom leek opium me een goede oplossing.

Complicity

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Wromtrax zei:
Ja ff clean zijn denk ik spor. Maar O roken werkt niet. Je zult anders moeten innemen

De halve wereld plugt die zooi de andere helft rookt het.
Het kan dus kennelijk beide, de volgende poging wordt een plugger van 250 mg.

Groet

Bonie
Inmiddels al gedaan? Ik denk dat ik het ook op deze manier ga proberen. Het goed roken zonder veel verlies klinkt als een lastige en omslachtige klus.

Ik neem aan dat je dit niet in een spuit doet maar gewoon naar binnen duwt? En 250mg is in principe een prima dosis bij 0 tolerantie?
Ben benieuwd!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
lysergine25 zei:
het is meer een zware hasj dan heroine.
het ziet er ook uit als Nepaleze hasj oftewel zwarte hasj.

Alleen de verslavingsfactor kun je weer totaal niet vergelijken met hasj...

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Opium moet je leren waarderen en jezelf ontvankelijk opstellen om het effect te voelen.

Ik vind het wel verslavend aanvoelen, net als met coke voelt het vrij licht en onschuldig aan. De roes is niet supersterk ofzo.

Ik zou het elke dag wel kunnen gebruiken omdat het niet zo heftig is en je gedachten neutraal worden. Lege stonedheid is idd een goede beschrijving. Ideaal om aan de dagelijkse sleur te ontsnappen.

Middelen die na 1 x gebruik al een waarschuwing afgeven zijn het minst verslavend. Die hebben het mes in hun hand.

Middelen die het gevoel geven dat een tweede wandeling vreedzaam kan moet je direct als verdacht zien. Die hebben een mes in hun binnenvoering.

Jij hebt me zojuist ervan weerhouden om een 2de keer coke te gebruiken.

Spor

Wijs gebruiker
Nou, we zijn een tijdje en wat opium experimenten verder en heb toch wel goede bevindingen gedaan:

Ten eerste heb ik een manier geleerd om puur te roken. Met een RVS spons namelijk. Het idee van dmt, alleen met een ietsje ruwere spons. Bij de blokker een RVS krulletjes spons gekocht, stukje uitgeknipt en onderin mn pijp gedaan. Opium erbovenop, en fik dr'in ! De opium smelt lekker tussen je spons dus er gaat niets verstopt zitten. Voordat het helemaal beneden is heb je het toch al lang opgerookt. Het voordeel van puur roken vind ik dat je de opium bijna niet voelt op je keel. Je kan flinke teugen nemen als je puur rookt.

Mijn andere goede bevinding is samen met blauwe lotus ! Dit is te koop bij de betere smartshop. Ik had 25gr, een hele zak dus voor 12 euro bij azarius. Dit plantje bevar apomorfine - een niet verslavend opiaat. Opzich als je het in kleine hoeveelheden rookt zou je dat niet moeten voelen, maar samen met opium geeft het een lekker smaakje eraan. Het is wel weer wat zwaarder op de keel, maar prima om een keertje mee af te wisselen.

J0rrit

Badass junkie
speeseend zei:
Het klinkt allemaal zeer aantrekkelijk. Indien ik geen andere doelen had gesteld, zou ik het dolgraag proberen. Het zal de Hero vast niet overtreffen, maar daarom waarschijnlijk niet minder lekker.

Het lijkt gewoon echt veel op heroine. Wezenlijke verschil is ( naar mijn ervaring na +- 3 keer heroine en +-3/4 keer opium ) is dat de heroine veel meer een soort van 'rush' geeft. Zodra je de damp inademt voel je meteen die lekkere bedwelmende rush, bij opium kost dit even tijd, en voelt daarom minder lekker en niet echt zoals de real deal zeg maar naar mijn mening. Die rush is natuurlijk een stuk lekkerder. Verder vond ik de heroine ( gerookt en gesnoven alleen !!! ) een stuk heftiger rustgevend gevoel geven , alsof je hele hoofd 'leeg' is, ook vond ik heroine een stuk droomachtiger en een stukje meer wazigheid in je hoofd.

Verder vind ik dat opium bijna precies zo smaakt en ruikt als heroine, alleen heroine iets sterker.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ook ik heb met die pijp en die RVS spons goede resultaten behaalt, het faqbeltje dat iemand met een lucifer kopje knetter wordt is een HOAX.
Ook de experts weten dat je flink moet doorzuigen wil de opium een redelijk effect geven.

Mijn opium is gvd op ..... crave nu al !!

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
opium ruikt zoet en aangenaam
het werkt ook goed in een shagje

als het niet lekker ruikt ( bloemig) , eniniet werkt - zou het kunnen zijn dat je dealer je genept heeft.

J0rrit

Badass junkie
Afghaan-Gek zei:
opium ruikt zoet en aangenaam
het werkt ook goed in een shagje

als het niet lekker ruikt ( bloemig) , eniniet werkt - zou het kunnen zijn dat je dealer je genept heeft.

Idd vond het ook naar bladeren van een plant ruiken ofzo, good.

Bovenaan