Nou, we zijn een tijdje en wat opium experimenten verder en heb toch wel goede bevindingen gedaan:
Ten eerste heb ik een manier geleerd om puur te roken. Met een RVS spons namelijk. Het idee van dmt, alleen met een ietsje ruwere spons. Bij de blokker een RVS krulletjes spons gekocht, stukje uitgeknipt en onderin mn pijp gedaan. Opium erbovenop, en fik dr'in ! De opium smelt lekker tussen je spons dus er gaat niets verstopt zitten. Voordat het helemaal beneden is heb je het toch al lang opgerookt. Het voordeel van puur roken vind ik dat je de opium bijna niet voelt op je keel. Je kan flinke teugen nemen als je puur rookt.
Mijn andere goede bevinding is samen met blauwe lotus ! Dit is te koop bij de betere smartshop. Ik had 25gr, een hele zak dus voor 12 euro bij azarius. Dit plantje bevar apomorfine - een niet verslavend opiaat. Opzich als je het in kleine hoeveelheden rookt zou je dat niet moeten voelen, maar samen met opium geeft het een lekker smaakje eraan. Het is wel weer wat zwaarder op de keel, maar prima om een keertje mee af te wisselen.