Hoi !
Ik heb nog een paar porties oude paddo's van de smartshop (toen je ze nog kon halen).
Ze zijn goed bewaard gebleven in een potje met deksel. Na een lange tijd van niet openen heb ik het potje weer open gemaakt en gekeken hoe de paddo's eruit zagen.
Opzich zien ze er nog goed (inmiddels uitgedroogd) uit. Ook de geur is redelijk normaal. Nu mijn vraag: Kan ik dit nog gebruiken voor een trip ? eerst een halve portie of toch beter helemaal niet.
Zit verder ook geen schimmel of dergelijke op.
Groet, Joost
Ik heb nog een paar porties oude paddo's van de smartshop (toen je ze nog kon halen).
Ze zijn goed bewaard gebleven in een potje met deksel. Na een lange tijd van niet openen heb ik het potje weer open gemaakt en gekeken hoe de paddo's eruit zagen.
Opzich zien ze er nog goed (inmiddels uitgedroogd) uit. Ook de geur is redelijk normaal. Nu mijn vraag: Kan ik dit nog gebruiken voor een trip ? eerst een halve portie of toch beter helemaal niet.
Zit verder ook geen schimmel of dergelijke op.
Groet, Joost
