Zoals hierboven als is gezegd: zorg dat de deur altijd openstaat voor je dochter. Het is echt heel belangrijk dat ze bij u terecht kan. Op dit moment zal ze er misschien geen gebruik van willen maken maar er komt een tijd dat ze inziet dat ze fout bezig is en alle hulp en steun kan gebruiken. Het is voor u als ouder heel erg maar ook uw dochter zal het moeilijk hebben en gaan krijgen. Ik heb in dezelfde situatie gezeten, kwam ook alleen thuis om wat te eten, slapen, spullen te halen en dan ging ik weer. Ik dreef mijn ouders tot wanhoop. Ik zag niet in hoe slecht ik bezig was. En toch hebben ze me altijd het gevoel gegeven dat ze er voor me waren. Hoe afschuwelijk ik ze ook behandeld heb, ze waren er voor me. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar het heeft veel tijd nodig, heel veel tijd.
Ik wil u heel veel sterkte en succes wensen de komende tijd en het zou fijn zijn als u ons op de hoogte houdt.
Ik wil u heel veel sterkte en succes wensen de komende tijd en het zou fijn zijn als u ons op de hoogte houdt.