Ik kwam een keer goed stoned thuis, ik leegde mijn zakken op een kastje zoals ik wel vaker doe.
Hierbij viel er een zakje op de grond met een wiet-teken er op, wat ik zelf niet merkte. Mijn vader zag dit later en mijn moeder kwam naar boven om met mij te praten.
k gaf het meteen toe. Mijn moeder was eerst geschokt, maar ik maakte duidelijk dat ik er wel het nodige vanaf wist en kon haar gerust stellen. Nu maken we er vaak grapjes over al zit er vaak een serieuze ondertoon in.
Ik zei een tijdje geleden tegen mijn moeder dat ik alleen in het weekend blow en dan meerdere dagen. In werkelijkheid doe ik het ook doordeweeks en soms een week of iets langer elke dag. Maar het lijkt me verstandiger dit niet los te laten.
Binnenkort ga ik spacecake eten met mijn moeder omdat ze wel wil weten waarom ik het nou doe en ze niet wil roken. Ze vind het roken ook een groter probleem dan de wiet zelf. Dit komt mede doordat mijn vader enkele jaren geleden een hersenbloeding heeft gehad, wat hoogstwaarschijnlijk als een van de oorzaken zijn jarenlange roken had.
Ik vind het echt cool van mijn moeder en ga haar binnenkort waarschijnlijk ook vertellen dat ik truffels heb gehad. Ik wil graag eerlijk zijn tegen mijn moeder. Over mijn MDMA-ervaring houd ik voorlopig mijn moment, ik denk dat ze dat niet goed genoeg kan relativeren.
Met mijn vader praat ik er minder over. Hij gedoogt het min of meer, een echte man van de wet.
Ik heb niet echt te klagen dus