digi zei:wat is een overdosis lorazepam (8mg ofzo)
en als ik dat meng met de maximale dosis guerana (en koffie, om niet in slaap te vallen) 1600mg guerana?
of t slecht is weet ik niet, maar tis erg lekkerDarkScope zei:is het dan ook zo ontzettend slecht om wiet en xtc te combineren?
mathijs zei:Nee, ik heb het echt over downers.
Je ehbt drie soorten drugs:
-hallucinerend (wiet, xtc, paddo's, LSD enz.)
-oppeppend (coke, pep, ritalin)
-downers (valium, heroine, lorazepam ()
Peppers en downers kan je niet combineren omdat beide middelen invloed hebben op je hartslag. Downers laten hem naar beneden gaan en uppers omhoog. Hallucinerend heeft niets met je hartslag te maken.![]()
Rilatine zal je bedoelenmathijs zei:-oppeppend (coke, pep, ritalin, guarana)
BobG zei:mathijs zei:Nee, ik heb het echt over downers.
Je ehbt drie soorten drugs:
-hallucinerend (wiet, xtc, paddo's, LSD enz.)
-oppeppend (coke, pep, ritalin)
-downers (valium, heroine, lorazepam ()
Peppers en downers kan je niet combineren omdat beide middelen invloed hebben op je hartslag. Downers laten hem naar beneden gaan en uppers omhoog. Hallucinerend heeft niets met je hartslag te maken.![]()
3 maar? zullen we ze anders indelen.
Tryptamines: Van paddos tot lsd tot DMT.
Phenetylamines: MDMA, 2C-.. varianten.(xtc)
Stimulanten: Speed, Coke, Koffie.
Benzodiazepines: Valium, Xanax.
Opiaten: Heroine, codeine.
Downers: Alcohol, GHB.
Anaestatics: Ketamine, Lachgas.
Psychedelics: Wiet.
mathijs zei:Ja, maar ik deel ze gewoon heel anders in. Ik deel ze in op effect, en dat dan erg ruw verdeeld. Jij deelt ze eerder in op chemische samenstelling...wiet en ketamine zin beide wel degelijk hallucinerend en opium en valium zijn beide wel degelijk oppeppend.
BobG zei:mathijs zei:Ja, maar ik deel ze gewoon heel anders in. Ik deel ze in op effect, en dat dan erg ruw verdeeld. Jij deelt ze eerder in op chemische samenstelling...wiet en ketamine zin beide wel degelijk hallucinerend en opium en valium zijn beide wel degelijk oppeppend.
Drugs zijn slecht voor je.
weed is geen downer, het is een hallucinogeenDarkScope zei:is het dan ook zo ontzettend slecht om wiet en xtc te combineren?
BobG zei:Sja, ik zei toch dat hij geen drugs kon indelen. weed is een (euforische)psychedelic geen upper downer of weet ik veel wat, zo krijgen mensen de verkeerde indruk.
Benzo's zijn eigenlijk geen downers(in hoge doseringen wel), het is een groep apart, net als de barbs maar daar is maar 1 product van.
BobG zei:Een normale dosis is 2 mg, en jij wilt 8 nemen?
digi zei:wat is een overdosis lorazepam (8mg ofzo)
en als ik dat meng met de maximale dosis guerana (en koffie, om niet in slaap te vallen) 1600mg guerana?
Fat Freddy's cat zei:Zit momenteel op 22.5mg imovane (zopiclone) en normale dosis is 7.5mg... Dit is dus een benzo.
Het begint een ernstig probleem te worden voor me. Denk erover me een tijdje te laten opnemen (6 weken normaal), enige probleem is dat ik niet goed weet hoe ik dat op het werk waar niemand er wat van weet moet verkopen![]()
Als ik hiervan nog afgeraak ben ik van ALLE troep af, buiten enkele sigaretten per dag en af en toe eens wat alcohol. Ooit lukt me dit!
tjee wat is dit off-topic dan? hij slikt grote hoeveelheden (veel meer als normale dosis) en ik rageer daar op? Zo kun je wel bij alle topics on-topic neerzetten????Mac... zei:on topic plz![]()
Fat Freddy's cat zei:digi zei:wat is een overdosis lorazepam (8mg ofzo)
Waarom wil je in godsnaam 8mg lorazepal pakken en dan wakker blijven. Deze dingen zijn geen speelgoed hoor!
als je nog geen ervaring hebt met benzo's moet je hier gewoon afblijven, je weet niet waar je aan begint.... Ik hoop dat je deze post ernstig neemt![]()
digi zei:Fat Freddy's cat zei:digi zei:wat is een overdosis lorazepam (8mg ofzo)
Waarom wil je in godsnaam 8mg lorazepal pakken en dan wakker blijven. Deze dingen zijn geen speelgoed hoor!
als je nog geen ervaring hebt met benzo's moet je hier gewoon afblijven, je weet niet waar je aan begint.... Ik hoop dat je deze post ernstig neemt![]()
ik denk dat je gelijk hebt.
ik heb het geprobeerd, maar zal het zeker geen tweede keer doen.
benzos zijn inderdaad geen speelgoed.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... t=Abstract
digi zei:Fat Freddy's cat zei:digi zei:wat is een overdosis lorazepam (8mg ofzo)
ik denk dat je gelijk hebt.
ik heb het geprobeerd, maar zal het zeker geen tweede keer doen.
benzos zijn inderdaad geen speelgoed.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... t=Abstract