overdoseringen?

digi

Experimenterende gebruiker
wat is een overdosis lorazepam (8mg ofzo)
en als ik dat meng met de maximale dosis guerana (en koffie, om niet in slaap te vallen) 1600mg guerana?

matthijs

Badass junkie
digi zei:
en als ik dat meng met de maximale dosis guerana (en koffie, om niet in slaap te vallen) 1600mg guerana?

Ik heb geen flauw idee wat de overdosis is. Maar ik weet wel dat het heel erg slecht voor je hart is om uppers met downers te combineren. Maar goed, met guarana zal dit misschien ook wel meevallen.

matthijs

Badass junkie
Nee, ik heb het echt over downers.
Je hebt drie soorten drugs:
-hallucinerend (wiet, xtc, paddo's, LSD enz.)
-oppeppend (coke, pep, ritalin, guarana)
-downers (valium, heroine, lorazepam (:wink:)

Peppers en downers kan je niet combineren omdat beide middelen invloed hebben op je hartslag. Downers laten hem naar beneden gaan en uppers omhoog. Als je deze middelen combineert raakt je hartslag ontregelt.
Hallucinerend heeft niets met je hartslag te maken. :)

A

Anonymous

Gast
mathijs zei:
Je ehbt drie soorten drugs:
-oppeppend (coke, pep, ritalin)

Peppers en downers kan je niet combineren omdat beide middelen invloed hebben op je hartslag. Downers laten hem naar beneden gaan en uppers omhoog. Hallucinerend heeft niets met je hartslag te maken. :)

3 maar? zullen we ze anders indelen.
Tryptamines: Van paddos tot lsd tot DMT.
Phenetylamines: MDMA, 2C-.. varianten.(xtc)
Stimulanten: Speed, Coke, Koffie.
Benzodiazepines: Valium, Xanax.
Opiaten: Heroine, codeine.
Downers: Alcohol, GHB.
Anaestatics: Ketamine, Lachgas.
Psychedelics: Wiet.

A

Anonymous

Gast
maar zo krijg je een verkeerd beeld wat de drugs inhouden, dat is niet de bedoeling!

Een normale dosis is 2 mg, en jij wilt 8 nemen?

Bal0n

Badass junkie
BobG zei:
mathijs zei:
Je ehbt drie soorten drugs:
-oppeppend (coke, pep, ritalin)

Peppers en downers kan je niet combineren omdat beide middelen invloed hebben op je hartslag. Downers laten hem naar beneden gaan en uppers omhoog. Hallucinerend heeft niets met je hartslag te maken. :)

3 maar? zullen we ze anders indelen.
Tryptamines: Van paddos tot lsd tot DMT.
Phenetylamines: MDMA, 2C-.. varianten.(xtc)
Stimulanten: Speed, Coke, Koffie.
Benzodiazepines: Valium, Xanax.
Opiaten: Heroine, codeine.
Downers: Alcohol, GHB.
Anaestatics: Ketamine, Lachgas.
Psychedelics: Wiet.

Downers
Uppers
Psychedelics
Dissociatieven

Bovendien is LSD geen tryptamine :wink:.

A

Anonymous

Gast
Het stond in TIHKAL, dus ik nam aan dat het een tryptamine was.

Waar zet jij het bij dan?

matthijs

Badass junkie
Ja, maar ik deel ze gewoon heel anders in. Ik deel ze in op effect, en dat dan erg ruw verdeeld. Jij deelt ze eerder in op chemische samenstelling...wiet en ketamine zin beide wel degelijk hallucinerend en opium en valium zijn beide wel degelijk oppeppend.

A

Anonymous

Gast
mathijs zei:
Ja, maar ik deel ze gewoon heel anders in. Ik deel ze in op effect, en dat dan erg ruw verdeeld. Jij deelt ze eerder in op chemische samenstelling...wiet en ketamine zin beide wel degelijk hallucinerend en opium en valium zijn beide wel degelijk oppeppend.

Drugs zijn slecht voor je.

matthijs

Badass junkie
BobG zei:
mathijs zei:

Drugs zijn slecht voor je.

Ja, je hoeft het ook allemaal niet van me aan te nemen joh, ik geef gewoon antwoord op de vraag van die gast en dat antwoord klopt gewoon.....

Jeller

Badass junkie
DarkScope zei:
is het dan ook zo ontzettend slecht om wiet en xtc te combineren?
weed is geen downer, het is een hallucinogeen

en dit is niet slecht, het versterkt je xtc stuik gewoon ene beetje

A

Anonymous

Gast
Sja, ik zei toch dat hij geen drugs kon indelen. weed is een (euforische)psychedelic geen upper downer of weet ik veel wat, zo krijgen mensen de verkeerde indruk.

Benzo's zijn eigenlijk geen downers(in hoge doseringen wel), het is een groep apart, net als de barbs maar daar is maar 1 product van.

J0rrit

Badass junkie
BobG zei:
Sja, ik zei toch dat hij geen drugs kon indelen. weed is een (euforische)psychedelic geen upper downer of weet ik veel wat, zo krijgen mensen de verkeerde indruk.

Benzo's zijn eigenlijk geen downers(in hoge doseringen wel), het is een groep apart, net als de barbs maar daar is maar 1 product van.

wie ik niet, hoe kom je daarbij ?

oliedas

Newbie
Sinds kort heb ik vernomen dat je van Depronal onder hypnose kunt raken. Mijn vraag is hoeveel moet je dan daarvan innemen en waar kun je dit zonder recept verkrijgen. Valium en Frisium, die ik overigens op doktersrecept kreeg, werken niet meer voldoende.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
BobG zei:
Een normale dosis is 2 mg, en jij wilt 8 nemen?

Je gaat gewoon heel lang slapen en suf wakker worden.
Zit momenteel op 22.5mg imovane (zopiclone) en normale dosis is 7.5mg... Dit is dus een benzo.

Het begint een ernstig probleem te worden voor me. Denk erover me een tijdje te laten opnemen (6 weken normaal), enige probleem is dat ik niet goed weet hoe ik dat op het werk waar niemand er wat van weet moet verkopen :cry:

Als ik hiervan nog afgeraak ben ik van ALLE troep af, buiten enkele sigaretten per dag en af en toe eens wat alcohol. Ooit lukt me dit!

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
digi zei:

Waarom wil je in godsnaam 8mg lorazepal pakken en dan wakker blijven. Deze dingen zijn geen speelgoed hoor!
als je nog geen ervaring hebt met benzo's moet je hier gewoon afblijven, je weet niet waar je aan begint.... Ik hoop dat je deze post ernstig neemt :(

caatje

Badass junkie
Fat Freddy's cat zei:
Zit momenteel op 22.5mg imovane (zopiclone) en normale dosis is 7.5mg... Dit is dus een benzo.

Het begint een ernstig probleem te worden voor me. Denk erover me een tijdje te laten opnemen (6 weken normaal), enige probleem is dat ik niet goed weet hoe ik dat op het werk waar niemand er wat van weet moet verkopen :cry:

Als ik hiervan nog afgeraak ben ik van ALLE troep af, buiten enkele sigaretten per dag en af en toe eens wat alcohol. Ooit lukt me dit!

Kun je daarvoor niet in de ziektewet? Als ze je laten controleren door de arbo ofzo maakt dat niks uit omdat ze een geheimhoudingsplicht hebben! En daarbij wat je wil doen is moedig! Zet m op

caatje

Badass junkie
Mac... zei:
tjee wat is dit off-topic dan? hij slikt grote hoeveelheden (veel meer als normale dosis) en ik rageer daar op? Zo kun je wel bij alle topics on-topic neerzetten????

digi

Experimenterende gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
digi zei:

Waarom wil je in godsnaam 8mg lorazepal pakken en dan wakker blijven. Deze dingen zijn geen speelgoed hoor!
als je nog geen ervaring hebt met benzo's moet je hier gewoon afblijven, je weet niet waar je aan begint.... Ik hoop dat je deze post ernstig neemt :(

ik denk dat je gelijk hebt.
ik heb het geprobeerd, maar zal het zeker geen tweede keer doen.
benzos zijn inderdaad geen speelgoed.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... t=Abstract

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
digi zei:
Fat Freddy's cat zei:
digi zei:

inderdaad, ik ben blij dat ik je een beetje geholpen heb dit in te zien! :)

A

Anonymous

Gast
Als je hoge benzo dosissen neemt vergeet je wat je die dag gedaan heb. Het is geen drugs die je moet onderschatten.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
digi zei:
Fat Freddy's cat zei:
digi zei:

Wat was er gebeurd, dan?

Bovenaan