Ik heb een paar keer een overdosis genomen (per ongeluk uiteraard) in de zin van te veel nemen en zwaar onder invloed in gezelschap verschijnen, van je fiets vallen, mensen die je naar de eerste hulp brengen waar je na een check-up weer weg mag.
Ook éénmaal een echte waarbij ik een nachtje in het ziekenhuis heb gelegen.
Methadon, heroïne, crack, Valium en Rohypnol tegelijk. Het was een leuke avond (in m'n eentje op m'n kamer hihi

). De volgende ochtend wou ik beneden wat te eten pakken maar ik gooide alles om ofzo, ik herinner me alleen nog flarden door de vergeetachtigheid van Rohypnol, op een gegeven moment werd ik naar een ziekenhuis gebracht, kan me herinneren dat ik niet echt goed kon lopen en de hele tijd met een grote glimlach zat terwijl ik gedokterd werd met zo'n apparaat met lijntjes die je hartritme enzo meten. Ik vond het allemaal wel goed op dat moment!!!

Ik moest zelfs lachen, meen ik me te herinneren, toen het ritme onregelmatig ging en men zei dat m'n hartritme heel goed in de gaten moest worden gehouden. Als ik het me nu probeer te herinneren lijkt het een droom, ik was écht ver weg, maar ik heb van anderen gehoord dat het echt is gebeurd. Ik kreeg nog een natriumchloride-infuus omdat ik te veel vocht had verloren, o ja dat was ik nog vergeten ik zat de hele tijd te kotsen. Bleh. Ik moest nog een tijdje blijven in het ziekenhuis, er zou een psychiater komen om te praten, maar ik heb het infuus uit m'n arm gerukt en ben naar huis gelopen, wat een eigenwijze malloot ben ik hè...
Kortom een overdosis van heroïne of methadon is heel gevaarlijk maar je vindt alles dan toch wel goed (het heroïne-effect...).