Ellesdee zei:Johnkel zei:-edit-
Laat maar, ik ga te ver, sorry lieve mensen.
Jullie hebben me meer dan genoeg geholpen. Thanks ik wilde alleen me verhaal ff kwijt.
Laten we dit topic sluiten...
wat stond daar dan
![]()
![]()
Deranged zei:Was wel geil.
Qocaïne zei:Deranged zei:Was wel geil.
Interessant
TheGodfather zei:Qocaïne zei:Deranged zei:Was wel geil.
Interessant
dat zeker :P maar knuffelen kan nooit kwaad:P

Goanaut zei:Iemand bewusteloos zien gaan van de xtc, en geen ambulance bellen om de waarschijnlijke reden dat jullie wilden dat niemand (ouders bijv.) erachter zou komen dat jullie drugs gebruiken. Dit is een wilde gok maar ik denk dat ik er niet ver naast zit. Leuk hoor.. is dus eigenlijk voor je eigen hachje kiezen, en niet voor diegene die zich zeer slecht voelt. Gelukkig is het goedgekomen.. ik moet zeggen dat ik de eerste keer ook op de 300 mg zat, maar die pillen heb ik anderhalf uur na elkaar genomen, en ik wist van te voren wat ik in handen had.
Naja verder knuffels dan maar, it's all good!
ballie15 zei:Ik vind het wel goed dat je dit verhaal hier hebt neergezet.
Het lijkt hier soms namelijk wel eens of drugs alleen maar ontzettend leuk zijn en zonder problemen. ( Ik lees de leuke verhalen om nog eens lekker in de stemming te komen, ghehe...)
Dit soort ervaringen hier lijken me alleen een verrijking.
Inderdaad, was allemaal niet slim, maar mijn eerste keer was ook niet echt uberdoordacht. Als ik twee pillen had genomen toen was ik denk ik ook wel even nokkie gegaan...
Maar hee, dat heb ik niet gedaan...Goh, ben ik even verstandig eigenlijk...
Maar ja, hopelijk weerhoudt dit verhaal anderen ervan toch lekker eigenwijs twee pillen naar binnen te gooien.
En jongens, test die krengen nou eens...
Hoef je ook niet je dealer te bellen om je te komen helpen...
Grande zei:en laat (vooral de eerste keer) je pillen gewoon testen, kleine moeite. ik begon met een halve, en daarna nog een halve mijn eerste keer, dat was al een goede trip. (wel 240mg pille maargoed...)
Grande zei:ik heb het gevoel dat die jonge gewoon veel te moe was, en niet genoeg vocht heeft binnengekregen, XTC is een constante energieverbranding, na een dagje xtc-trippen (klinkt leuk he? :P) ben je ook niet voor niks 2-4 kg afgevallen. je moet een beetje energie hebben, goed drinken, ten alle tijden (liefst water) en vooral NOOIT beginnen met meerdere pillen, en laat (vooral de eerste keer) je pillen gewoon testen, kleine moeite. ik begon met een halve, en daarna nog een halve mijn eerste keer, dat was al een goede trip. (wel 240mg pille maargoed...)
luister jonge ik heb zelf versaces die zijn 300mg PER STUK ik ben daar meer begonne met 2 omdat ik net als jij nix voelde en ik kon nog gewoon lopen dus ik denk dat je er of heel erg gevoelig voor bent of er zat nog een andere stimulerende stof tussen je pilleRiWa zei:Ik ben dus de boven beschreven persoon.. Ik heb er achteraf zeker spijt van, maar op de een of andere manier toch ook weer niet.. Ik heb echt op het randje gezeten en na de bad trip was het echt geweldig!
Ik had al eerder MDMA in poedervorm gebruikt, maar dat was een lage dosering.
Ik had de pillen dus niet getest, maar toen tijdens de bad trip de dealer gebelt werd en langskwam vertelde hij mij dat het 160 mg pure MDMA was.. En 320 mg is dus duidelijk te veel voor mij geweest..
Ik ben er heel erg van geschrokken, maar toch heb ik er ook wel van geleerd.
willemSOSAA zei:luister jonge ik heb zelf versaces die zijn 300mg PER STUK ik ben daar meer begonne met 2 omdat ik net als jij nix voelde en ik kon nog gewoon lopen dus ik denk dat je er of heel erg gevoelig voor bent of er zat nog een andere stimulerende stof tussen je pilleRiWa zei:Ik ben dus de boven beschreven persoon.. Ik heb er achteraf zeker spijt van, maar op de een of andere manier toch ook weer niet.. Ik heb echt op het randje gezeten en na de bad trip was het echt geweldig!
Ik had al eerder MDMA in poedervorm gebruikt, maar dat was een lage dosering.
Ik had de pillen dus niet getest, maar toen tijdens de bad trip de dealer gebelt werd en langskwam vertelde hij mij dat het 160 mg pure MDMA was.. En 320 mg is dus duidelijk te veel voor mij geweest..
Ik ben er heel erg van geschrokken, maar toch heb ik er ook wel van geleerd.
ballie15 zei:Mijn eerste pillen waren ook versaces,
zijn pittige dingen. Uit Flevo in ieder geval...

denito zei:dom ondoordacht gedrag ;
door zon kindjes krijgt drugs nen overdreve slechte naam
zie ik keur drugs ni geheel goe he
maar gwn als de mense zon dinge leze , jha dan komt er wen een gedacht
goe bezig manne![]()
denito zei:Johnkel zei:niemand wist zelfs dat hij er 2 deed. :\
dit vind ik het ergste zonder vermanend te klinken , gwn iets wak wil meegeve uit eige ervaringen
communiceer
zeg wa je doet