Overdosis...

Ellesdee

Badass junkie
jaaaa knuffelen :grin:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Iemand bewusteloos zien gaan van de xtc, en geen ambulance bellen om de waarschijnlijke reden dat jullie wilden dat niemand (ouders bijv.) erachter zou komen dat jullie drugs gebruiken. Dit is een wilde gok maar ik denk dat ik er niet ver naast zit. Leuk hoor.. is dus eigenlijk voor je eigen hachje kiezen, en niet voor diegene die zich zeer slecht voelt. Gelukkig is het goedgekomen.. ik moet zeggen dat ik de eerste keer ook op de 300 mg zat, maar die pillen heb ik anderhalf uur na elkaar genomen, en ik wist van te voren wat ik in handen had.

Naja verder knuffels dan maar, it's all good!

nutsss

Wijs gebruiker
Ze leren het van Disney hè, die kinderen. Daar wordt ook ons aller bekende drugsprinsesje Sneeuwwitje tot leven gekust.

ik vind die film moet 18+ krijgen

Nielss_

Newbie
Goanaut zei:
Iemand bewusteloos zien gaan van de xtc, en geen ambulance bellen om de waarschijnlijke reden dat jullie wilden dat niemand (ouders bijv.) erachter zou komen dat jullie drugs gebruiken. Dit is een wilde gok maar ik denk dat ik er niet ver naast zit. Leuk hoor.. is dus eigenlijk voor je eigen hachje kiezen, en niet voor diegene die zich zeer slecht voelt. Gelukkig is het goedgekomen.. ik moet zeggen dat ik de eerste keer ook op de 300 mg zat, maar die pillen heb ik anderhalf uur na elkaar genomen, en ik wist van te voren wat ik in handen had.

Naja verder knuffels dan maar, it's all good!

Nja ik was er ook bij..

en ipv gelijk met allemaal beschuldigingen komen kan je ook gwn normaal iets vragen lijkt mij voordat je iets roept? :rolleyes:

iedereen wou de ambulance bellen maar die gozer was wel gwn steeds bij bewustzijn en als die een tel zag ging die helemaal door t lint of als k zelfs wegliep ( om te bellen dan dus ) werd ie al gek..
en geloof mij je kan beter iemand met een bad trip niet tegenwerken heb k wel gemerkt.

en weet niet hoe t bij jou zit maar t hachje van mn vrienden gaat voor die van mezelf dusss...

maarjaa even goeie vrienden.. gwn niet zo huilen :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
het lag gewoon aan de persoon zelf want van 2 pillen hoor je echt niet out te gaan en op het randje van leven en dood te zitten hoe sterk ze ook zijn. daarom is een overdossis XTC bijna onmogleijk je zou 80 pillen ofzo kmoeten slikken daarvoor staat ook op internet vermeld.

wat hier het geval was zoals al beschreven stond weinig slaap, hoofdpijn enzo dan valt het misschien verkeerd gecombineerd met sterke pillen en dan de 1e keer en dan waarschijnlijk weinig drinken terwijl je veel vocht verliest maar dan als nog hoor je niet out te gaan.

ik zou inderdaad voortaan je pille laten testen of een andere dealer zoeke:wink: en geen 2 pillen meer nemen maar gewoon een halve of een hele over 1 avond verspreid daar heb je meer dan genoeg aan:)

en als je een goede dealer hebt verteld hij je hoe sterk ze zijn en hoe je er het beste mee om kan gaan :) omdat hij ze zelf uittest maarja XTC is net zoals alle versneden drugs niet te vertrouwen kan altijd fout gaan :)

dit is wel een heel erg extreem voorbeeld maar je ziet dus dat het kan en dat je er dus normaal en verstandig mee om moet gaan en goed informatie vragen aan gebruikers of internet enzo.

ballie15

Belezen gebruiker
Prima

Ik vind het wel goed dat je dit verhaal hier hebt neergezet.
Het lijkt hier soms namelijk wel eens of drugs alleen maar ontzettend leuk zijn en zonder problemen. ( Ik lees de leuke verhalen om nog eens lekker in de stemming te komen, ghehe...)
Dit soort ervaringen hier lijken me alleen een verrijking.

Inderdaad, was allemaal niet slim, maar mijn eerste keer was ook niet echt uberdoordacht. Als ik twee pillen had genomen toen was ik denk ik ook wel even nokkie gegaan...
Maar hee, dat heb ik niet gedaan...Goh, ben ik even verstandig eigenlijk...

Maar ja, hopelijk weerhoudt dit verhaal anderen ervan toch lekker eigenwijs twee pillen naar binnen te gooien.
En jongens, test die krengen nou eens...
Hoef je ook niet je dealer te bellen om je te komen helpen...

Fishhead07

Wijs gebruiker
Re: Prima

ballie15 zei:
Ik vind het wel goed dat je dit verhaal hier hebt neergezet.
Het lijkt hier soms namelijk wel eens of drugs alleen maar ontzettend leuk zijn en zonder problemen. ( Ik lees de leuke verhalen om nog eens lekker in de stemming te komen, ghehe...)
Dit soort ervaringen hier lijken me alleen een verrijking.

Inderdaad, was allemaal niet slim, maar mijn eerste keer was ook niet echt uberdoordacht. Als ik twee pillen had genomen toen was ik denk ik ook wel even nokkie gegaan...
Maar hee, dat heb ik niet gedaan...Goh, ben ik even verstandig eigenlijk...

Maar ja, hopelijk weerhoudt dit verhaal anderen ervan toch lekker eigenwijs twee pillen naar binnen te gooien.
En jongens, test die krengen nou eens...
Hoef je ook niet je dealer te bellen om je te komen helpen...

Goh jij was wel verstandig ja:P gelukkig met jou heel veel:grin: Mijn eerste keer was gelukkig met een ervaren iemand en dat scheelt toch veel dat je weet wat je moet dan enzo.

En tuurlijk lees je liever de leuke verhalen dan dit soort bijna dood ervaringen door ondoordachte acties.

Test jij al je pillen dan?? :) Is wel slim maarja denk toch dat de meeste dat niet doen en niet zullen doen. Ik zou het ook niet zo snel doen. Ik heb vast adres dus meestal zelfde pillen. Maarja tuurlijk als je laat testen voorkom je dit soort dingen eerder.

Cole

Belezen gebruiker
Niet echt veel goesitng gehad om al dit gezever te doorlezen dusjah :P
Van 2 pillen neergaan is idd raar maar kan gebeuren natuurlijk bij onervaren :) Maar ben zelf al veel neergegaan van 3-4 pillen maar we blijven proberen natuurlijk he .. en ik vind dat als je begint te zeveren over " een serieus " topic , als je dit serieus vind dan vind'k niet dat je met zo'n drugs moet bezig zijn als je er zo over denkt ... :wave:
't is niet dat je een een overdosis kan hebben van 2 pillen of toch niet als de rest van de gebruikers er nog van leeft :grin: Dus gwn rustig houwen , beetje frisse lucht en water of idd iets met suiker en dan komt het allemaal weer goed :) en als je wilt neem je een paar uurtjes later nog een pilletje bij :P :P :hearteyes:
Maar dat raad'k je niet aan als je zo al overreageert :grin: :grin:

Grande

Experimenterende gebruiker
ik heb het gevoel dat die jonge gewoon veel te moe was, en niet genoeg vocht heeft binnengekregen, XTC is een constante energieverbranding, na een dagje xtc-trippen (klinkt leuk he? :P) ben je ook niet voor niks 2-4 kg afgevallen. je moet een beetje energie hebben, goed drinken, ten alle tijden (liefst water) en vooral NOOIT beginnen met meerdere pillen, en laat (vooral de eerste keer) je pillen gewoon testen, kleine moeite. ik begon met een halve, en daarna nog een halve mijn eerste keer, dat was al een goede trip. (wel 240mg pille maargoed...)

nutsss

Wijs gebruiker
Grande zei:
en laat (vooral de eerste keer) je pillen gewoon testen, kleine moeite. ik begon met een halve, en daarna nog een halve mijn eerste keer, dat was al een goede trip. (wel 240mg pille maargoed...)

240mg? Nou dan heb je die vast niet laten testen... Want dat is wel heul veul he.. Houdoe :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Grande zei:
ik heb het gevoel dat die jonge gewoon veel te moe was, en niet genoeg vocht heeft binnengekregen, XTC is een constante energieverbranding, na een dagje xtc-trippen (klinkt leuk he? :P) ben je ook niet voor niks 2-4 kg afgevallen. je moet een beetje energie hebben, goed drinken, ten alle tijden (liefst water) en vooral NOOIT beginnen met meerdere pillen, en laat (vooral de eerste keer) je pillen gewoon testen, kleine moeite. ik begon met een halve, en daarna nog een halve mijn eerste keer, dat was al een goede trip. (wel 240mg pille maargoed...)

Precies dat zei ik ook al :wink:

RiWa zei:
Ik ben dus de boven beschreven persoon.. Ik heb er achteraf zeker spijt van, maar op de een of andere manier toch ook weer niet.. Ik heb echt op het randje gezeten en na de bad trip was het echt geweldig!

Ik had al eerder MDMA in poedervorm gebruikt, maar dat was een lage dosering.

Ik had de pillen dus niet getest, maar toen tijdens de bad trip de dealer gebelt werd en langskwam vertelde hij mij dat het 160 mg pure MDMA was.. En 320 mg is dus duidelijk te veel voor mij geweest..

Ik ben er heel erg van geschrokken, maar toch heb ik er ook wel van geleerd.
luister jonge ik heb zelf versaces die zijn 300mg PER STUK ik ben daar meer begonne met 2 omdat ik net als jij nix voelde en ik kon nog gewoon lopen dus ik denk dat je er of heel erg gevoelig voor bent of er zat nog een andere stimulerende stof tussen je pille

Fishhead07

Wijs gebruiker
willemSOSAA zei:
RiWa zei:
Ik ben dus de boven beschreven persoon.. Ik heb er achteraf zeker spijt van, maar op de een of andere manier toch ook weer niet.. Ik heb echt op het randje gezeten en na de bad trip was het echt geweldig!

Ik had al eerder MDMA in poedervorm gebruikt, maar dat was een lage dosering.

Ik had de pillen dus niet getest, maar toen tijdens de bad trip de dealer gebelt werd en langskwam vertelde hij mij dat het 160 mg pure MDMA was.. En 320 mg is dus duidelijk te veel voor mij geweest..

Ik ben er heel erg van geschrokken, maar toch heb ik er ook wel van geleerd.
luister jonge ik heb zelf versaces die zijn 300mg PER STUK ik ben daar meer begonne met 2 omdat ik net als jij nix voelde en ik kon nog gewoon lopen dus ik denk dat je er of heel erg gevoelig voor bent of er zat nog een andere stimulerende stof tussen je pille

En niet vergeten de omstandig heden van die avond en die persoon :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
ballie15 zei:
Mijn eerste pillen waren ook versaces,
zijn pittige dingen. Uit Flevo in ieder geval...

Ik heb nu met dollar / klavertje vier die zijn heel sterk. Word aangeraden met een kwart pil te beginne zelfs voor wat ervarende gebruikers :)

falinter

toen ik het las kreeg ik een gigantische rilling door me heen.

heb het ook een keer gehad.

allemaal wat op , de ene meer als de andere

en dan ineens bam , gaat het met 1 fout , paniek in de tent.

daar zit ik dan soms de hele avond mee.

maarja , het liep goed af. :mrgreen:

Freezing

Bewuste gebruiker
Ik lees op de eerste pagina ( verder heb ik ook niet gelezen .. ) dat iedereen maar zit te zeure over hoe dom het is om iemand "tot leven proberen te knuffelen" enzo, maar als je onvoorbereid aan zoiets begint en niet weet wat je moet verwachten is het ook niet geheel raar dat iemand zoiets gaat doen. Als ik in die situatie zat had ik allang 112 gebeld ofzo, maar een ander kan dit heel anders doen en gaat in paniek raken en dan ziet diegene dat alleen knuffelen een beetje helpt, dan ga je dat maar proberen he. Is opzich eigenlyk niet eens zo stom.

Wat wel dom is is dat jullie gewoon onvoorbereid zoiets gaan doen maarja zal me verder wel stil houden.

Flinter

Belezen gebruiker
De hoeveelheid die je lichaam aankan verschilt per persoon. Mijn eerste keer had ik 2.75 Blauwe Mitsi op (plus minus 180 mg per stuk) en ik wou dat ik er meer had genomen xD. Maar goed maat van mij had 1 op en die dacht zowat dat hij dood ging. Plus het is voornamelijk ook wat je geestlijk aankan. Een overdosis aan XTC dat ligt al gauw rond de 50 pillen :wink:.

-Flinter

cadou

Belezen gebruiker
denito zei:
dom ondoordacht gedrag ;
door zon kindjes krijgt drugs nen overdreve slechte naam
zie ik keur drugs ni geheel goe he
maar gwn als de mense zon dinge leze , jha dan komt er wen een gedacht
goe bezig manne :smilingimp:

wtf? papiamento???

thunder-droopy

Belezen gebruiker
tis gelukkig goed afgelopen, jammer dat men niet van te voren wat info had ingewonnen. (ik had het geluk dat mijn vrienden bij mijn eerste pil die ik nam zeiden wat ik kon verwachten en wat te doen als......en dat ik kon bellen als er wat was)
mocht je het gevoel krijgen een bad-trip te gaan krijgen neem dan suikerwater of bijna pure limonade siroop, toegegeven tis smerig maar het helpt wel!! en frisse lucht, en vooral kalm blijven!
maar dat is geloof ik allemaal wel gezegd hier....veel vocht etc...

aviced

raar ik had eerste x meteen 3 in 1x
beetje dom van me
maar had eigenlijk nergens last van
was trouwens ook met ervaren gebruikers erbij :)

EclipX

Damn, ik had gisteren bijna het zelfde... had mdma gemixt in me drankje, voelde mij echt lekker, chill, friendly & was zo verliefd op de muziek... maar ik was zo dom om nog een dosis te drinken... een half uur later, begon ik me duizelig te voelen, kon mijn ogen amper open doen, zag totaal niet meer scherp, maar echt wazig.. damn dat is wel kut, gelukkig is het overgegaan na een half uur

Bovenaan