overgeven voorkomen

wausie91

Bewuste gebruiker
hallo ik heb vorige week voor het eerst 2 pillen geslikt waar geen mdma maar pep in zat vorige week ging ik er van over geven daarna was alles leuk vorige week maakter dat niet uit want toen was ik op een wat rustigere plek maar deze week ben ik gewoon in de stad (dordrecht)
mischien scheelde het vorige week zaterdag dat ik die middag het bierspel gedaan had maar goed ik heb op dit forum gelezen dat rennies helpen tegen het overgeven maar mijn vraag is hoeveel mag ik er dan maximaal slikken op het doosje staat max 16 per etmaal maasr nu is het
natuurlijk in combinatie met pep pillen en wat kan ik nog meer doen om te zorgen dat ik niet over geef ik ben 15 jaar weeg 80 kilo ben ongev 1.77
het gaat om haaitjes ??mg pep ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben :P

JewCookie

Wijs gebruiker
volgens mij kan het geen kwaad met elkaar..

word idd veel met mdma gedaan, maar waarom snuif je niet gewoon? grammetje speed is goedkoper als dat je steeds pilletjes haalt..

Jeller

Badass junkie
k begrijp je punt wel maar dat heeft er niets mee te maken..

veel mensen hebben de gedachtegang van als mijn kennissen meer drugs dan mij nemen ben ik nog altijd goed bezig..

is zoals 'Tom' die 2 flessen wodka per dag drinkt zou zeggen tegen 'Tim' die 1 fles wodka per dag drinkt zegt dat Tim geen alcoholist is..

snap je mijn punt?

wausie91

Bewuste gebruiker
ik kan ook aan jodensterren komen dat is gewoon mdma

mischien zijn die jodensterren dan een beter idee omdat dat mdma is
het is maar voor een avond niet voor een nachtje door
niet dat dat goed is voor iemand van mijn leeftijd of zoiezo voor iemand

Moon

Bewuste gebruiker
Je kan er rustig rennies bij gebruiken. Ik wordt na mijn eerste lijntje speed ook wel eens misselijk en na een rennie is dat helemaal weg. Heb er dan ook geen meer nodig. Zoveel rennies zal je niet nodig hebben denk ik want ze werken snel.

wausie91

Bewuste gebruiker
zou ik wel willen maar ee verleiding is te groot
en ik sta er zelf achter maar ik weet natuurlijk dat het slecht is
maar waarom is pep zoveel slechter voor je dan mdma
mischien vinden jullie dit een noob vraag maar wil iemand me het toch een uitleggen leer ik weer wat :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
wausie91 zei:
zou ik wel willen maar ee verleiding is te groot
en ik sta er zelf achter maar ik weet natuurlijk dat het slecht is
maar waarom is pep zoveel slechter voor je dan mdma
mischien vinden jullie dit een noob vraag maar wil iemand me het toch een uitleggen leer ik weer wat :wink:
waarom zou pep slechter zijn als mdma ?????
en ik denk eerlijk gezegd als je ieder weekend pep zou doen of ieder weekend mdma.
dan denk ik dat mdma nog altijd slechter is voor je gezondheid.
houwel het alle 2 nie gezond is.
en 15 jaar is echt geen leeftijd voor te beginnen.
ik moet nie veel zeggen hoor en ik ga je totaal nie de les spellen ofzo.
maar spreek uit ervaring.
was ook juist geen 15 of juist 15 toen ik voor mijn eerste keer HD heb gepakt.
en ben er nu 20 en ik gebruik het nog altijd. :flushed: :flushed: :flushed:
het heeft wel betere tijden gekend da ik bijna niks pakte.
alleen weed roken de volle trek.
en nu ben ik gestopt met weed en nu pak ik terug iedere week HD.
maar heeft niks te maken met da ik gestopt ben met weed want ben al ff terug bezig met iedere week te pakken.
en ben nu 6 weken gestopt met weed.
en jah stoppen met HD zal gebeuren van de moment da ik nemeer op stap zal gaan.
eeerder zie ik dit niet gebeuren eerlijk gezegd.

A

Anonymous

Gast
schranziewanzie zei:
en ik denk eerlijk gezegd als je ieder weekend pep zou doen of ieder weekend mdma.

MDMA is een geval apart, mdma doet alleen schade toe als je weinig tot geen serotonine in je hersens heb zitten, dit komt dus als je bijvoorbeeld ieder weekend gaan spacen. Daarom is het zo belangrijk om je te houden aan die regel. Het doet vrijwel geen schade als je er 3 maanden tussenhoudt(en als je wat opgelopen heb, is 3 maanden genoeg om te herstellen)

Je kan beter elk weekend pep gebruiken dan elk weekend mdma, maar je kan beter een enkele keer mdma doen dan een keertje pep.

Zo zit het volgens mij.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
schranziewanzie zei:

MDMA is een geval apart, mdma doet alleen schade toe als je weinig tot geen serotonine in je hersens heb zitten, dit komt dus als je bijvoorbeeld ieder weekend gaan spacen. Daarom is het zo belangrijk om je te houden aan die regel. Het doet vrijwel geen schade als je er 3 maanden tussenhoudt(en als je wat opgelopen heb, is 3 maanden genoeg om te herstellen)

Je kan beter elk weekend pep gebruiken dan elk weekend mdma, maar je kan beter een enkele keer mdma doen dan een keertje pep.

Zo zit het volgens mij.
Tikkels is altijd slecht alleen bij meer dan 1 keer gebruiken per 1,5 maand is het EXTREEEM slecht.

A

Anonymous

Gast
De schade die je aandoet met pep is veel moeilijker terug te draaien dan bij mdma. Therefore MDMA>PEP.

Regelmatig keta gebruiken is lekker gezond ..

Ik heb keta van mn to do list geschrapt, een 'maat' van me zit nu 24/7 op zn kamer te k-holen, die man denkt dat de wereld om hem heendraait.
Het is verslavender dan coke, omdat het in het begin onschuldiger lijkt dan coke, maar eigenlijk gewoon troep is..

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
De schade die je aandoet met pep is veel moeilijker terug te draaien dan bij mdma. Therefore MDMA>PEP.

Regelmatig keta gebruiken is lekker gezond ..

Ik heb keta van mn to do list geschrapt, een 'maat' van me zit nu 24/7 op zn kamer te k-holen, die man denkt dat de wereld om hem heendraait.
Het is verslavender dan coke, omdat het in het begin onschuldiger lijkt dan coke, maar eigenlijk gewoon troep is..
Keta verslavend? Kan ik me absoluut niet voorstellen. Het is wel vet maar echt niet zo van: KEB ZIN IN KETA. Wat je bij tikkels dus echt wel heb.
En constant k-holen hoe komt ie dan aan dat geld voor al die kk ket?

Wortel

Bewuste gebruiker
Ja dat weet ik ook wel maar loopt ie dan ff vrolijk naar binnen? Hoi mag ik een half litertje keta...... keep dreaming bob :wink:

A

Anonymous

Gast
Als je na sluitingstijd komt hoef je er niet om te vragen. :wink:

A

Anonymous

Gast
Toen ik mn kat een keer erna toe bracht zag ik geen camera's hangen hoor.
Wel een alarm systeem (zwarte kastjes bij de ramen).

Maar niet elke dierenkliniek gaat geld uitstrekken voor camera's.

Je weet zeker niet wat een verslaving inhoud slipperman, het gevoel van: Je moet en zou wat scoren, de consequenties maken je dan niet veel meer uit slip. Blijf vooral denken dat keta onschuldig is. Veel geluk ermee.

A

Anonymous

Gast
Keta junks scheiden zich af van de maatschappij, want onder invloed van keta kan je vrijwel niet voor jezelf zorgen op straat. Met coke op kan je nog redelijk normaal doen. Zie jij jezelf al helemaal verleipt van de keta op straat lopen? Je hebt toch eigenwaarde? Dan vertoon je je dus niet op straat.

The SpinDoctor

Experimenterende gebruiker
Ellesdee zei:
JewCookie zei:
15 is btw best jong om aan de speed te beginnen..

agh tjah... omgeving rotterdam zijn dr al dealers van 13jaar oud... :rolleyes:

Het is verschrikkelijk ja, 12/13 jaar en drugs gebruiken.
In de pubertijd ben je al onverantwoord bezig, als je dan ook nog
eens op de HD gaat freaken is er totaal geen verantwoordelijkheids
gevoel meer over. =Garantie voor gezeik!

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Je kan beter niet elke weekend speed of pillen doen.
Je bent 15 en nog in de groei dan is drugs zowieso een stuk slechter omdat je nog niet volledig ontwikkeld bent.
Als je wel beslist om bijv elke weekend te gebruiken,zul je de last voor de rest van je leven meedragen als er blijvende schade optreed!
Wat Mdma en Speed betreft,ik heb zelf veel meer mensen gezien die zowel innerlijke als uiterlijke schade hebben opgelopen van speed dan Mdma,dus wat dat betreft als je toch wat wilt doen,raad ik je Mdma aan!
6 Million ways to die choose one!

Bovenaan