Unstopable Maniac
Experimenterende gebruiker
Sinds vanmiddag besloten om te stoppen met dagelijks blowen
. Ik had nooit verwacht van mezelf om dit op 1 middag te beslissen maar ik ben vastbesloten & ik zal het volhouden, ik weet het gewoon van mezelf. Het was ook een kwestie van ''Okeé ik kan dit gewoon niet meer betalen'' & ''Hmm als ik nou minder ga smoken geniet ik er meer van + is de tolerantie weg
''. Ik heb wel besloten om in het weekend nog door te blijven blowen omdat ik het nooit vaarwel zou kunnen zeggen, en dat wil ik ook niet helemaal. Maar dan wil ik wel puur gaan roken
. Ik heb wel eens een pure joint 'GEPROBEERD' te draaien/roken, maar het ging allebei niet geweldig. Het draaien ging voor geen fucking meter, de helft donderde er draaiendewijze uit, en als ik hem aan probeerde te steken.. gebeurde er zeg maar niet veel meer dan dat er een vlam uit m'n aansteker kwam, en m'n stick niet of nauwelijks ging branden
. Geen idee wat ik nou verkeerd doe maar ik wil eigenlijk allerlei soorten tips over het roken/draaien/klaarmaken/afmaken enz. van een pure joint :P .
Bijv:
- Beste vloei.
- Beste draaimanier. *
- Beste grinder.
- Beste verdeling
- Beste hoeveelheid wiet
*= behalve binnenstebuiten draaien want.. IK KAN DAT NIET
& ALLES wat je maar kan bedenken om het roken van een pure joint gemakkelijker/aangenamer te maken
Alvast bedankt, grz Jaap
''. Ik heb wel besloten om in het weekend nog door te blijven blowen omdat ik het nooit vaarwel zou kunnen zeggen, en dat wil ik ook niet helemaal. Maar dan wil ik wel puur gaan roken
. Ik heb wel eens een pure joint 'GEPROBEERD' te draaien/roken, maar het ging allebei niet geweldig. Het draaien ging voor geen fucking meter, de helft donderde er draaiendewijze uit, en als ik hem aan probeerde te steken.. gebeurde er zeg maar niet veel meer dan dat er een vlam uit m'n aansteker kwam, en m'n stick niet of nauwelijks ging branden Bijv:
- Beste vloei.
- Beste draaimanier. *
- Beste grinder.
- Beste verdeling
- Beste hoeveelheid wiet
*= behalve binnenstebuiten draaien want.. IK KAN DAT NIET
& ALLES wat je maar kan bedenken om het roken van een pure joint gemakkelijker/aangenamer te maken
Alvast bedankt, grz Jaap