Oxycodon eerste ervaring

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Wil graag mijn ervaring delen omdat ik toch veel vragen heb of het normaal is wat ik heb ervaren of dat ik gewoon troep had.

Zie tegenwoordig veel oxycodon gebruik en werd hierdoor zelf ook wel benieuwd.
Hoewel opiaten me niet echt aanspreken.
Omdat ik na informatie opgezocht te hebben een indruk kreeg dat dit heftig spul is en je in een gevaarlijk lekkere chill space terecht.
Een soort wolkje beschreven ze.

Had bij een bekende dealer een strip van 10 stuks 5mg oxy gehaald.
Ik nam er 2 na aanraden van iemand en voelde daadwerkelijk niks…
Ik heb me in de aankomende uren bij zitten doseren tot ik op 5 pillen zat en nog niks voelde.
Wel had ik alleen de nare effecten, vooral het extreme jeuk. Maar echt overal en heftig, had heel de nacht niet geslapen.

Had er nog 5 over en had die een paar dagen later ook genomen, met meteen 3 in een keer.
Ook hiervan niks gevoeld… gelukkig ook bijna geen jeuk.

Kan dit kloppen of heb ik mijn dosering verkeerd gehad of had ik gewoon dikke troep?

Bijlagen

• 3D9CA3B3-9841-4556-AAD8-AA1101532EC6.jpeg
    3D9CA3B3-9841-4556-AAD8-AA1101532EC6.jpeg
    91,7 KB · Weergaven: 67

Brakka Mang

Badass junkie
Is wel belangrijk om te weten of je de kortwerkende of langwerkende had. De kortwerkende vindt ik zelf refreatiever. De langwerkende geeft bij mij niet die chille roes

Kordie

DF-koning
Heb het eens als medicatie moeten nemen. Kortwerkend, 10 a 20 mg, gaf me echt een goeie roes.

Mogelijk heb je oksies uit china gekregen met weinig inhoud

SoulAssassins

Badass junkie
Ik raak het gebruik van oxycodon af maar als je toch wilt heb ik wel wat advies om in de roes te komen.
Maak ze fijn tot een poedertje en snuif het op ,hiermee verbreek je de langwerkende formule en word het een kortwerkende die met een goede neus heel snel word opgenomen in je bloed.
De roes die je ervaart is een lichte heroine achtige rushje en je omzeilt het misselijk zijn of slapeloosheid en alle andere nare bijwerkingen ,maar na 3 dagen snuiven kan het al potentieel fout gaan in de zin van afhankelijkheid dus denk goed na zolang het nog kan.

XMR

Wijs gebruiker
Denk dat je slechte pillen had. Ik had een keer een pil afkomstig uit een apotheek genomen (familielid van een vriend had ze een tijdje op recept). Volgensmij waren die pillen 5 of 10mg, heel klein en langwerpig. Ik had 1 pil genomen en wat wiet gerookt.

Na die joint begon ik steeds half in slaap te vallen met een redelijk fijn gevoel (denk dat ze dat met nodden bedoelen). Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan omdat het mij in een complete zombie veranderde die niks uitvoerde.

Ben daar achteraf gezien wel blij om wetende dat het zulk gevaarlijk spul is.

SoulAssassins

Badass junkie
Denk dat je slechte pillen had. Ik had een keer een pil afkomstig uit een apotheek genomen (familielid van een vriend had ze een tijdje op recept). Volgensmij waren die pillen 5 of 10mg, heel klein en langwerpig. Ik had 1 pil genomen en wat wiet gerookt.

Na die joint begon ik steeds half in slaap te vallen met een redelijk fijn gevoel (denk dat ze dat met nodden bedoelen). Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan omdat het mij in een complete zombie veranderde die niks uitvoerde.

Ben daar achteraf gezien wel blij om wetende dat het zulk gevaarlijk spul is.
Ik herken oxy qua sterke aan de kleur pil ,ik ken geen langwerpige oxy maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.
Een oxy kan je ook herkennen aan de stempel OC en aan de andere kant bv 10,
Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit

• Like
Waarderingen: XMR

XMR

Wijs gebruiker
Ik herken oxy qua sterke aan de kleur pil ,ik ken geen langwerpige oxy maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.
Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit
Hij was heel licht blauw en had een beetje de vorm van een capsule alleen dan was het een hele pil. Er zaten ook maar weinig pillen in voor hoe groot de blister was waar ze in zaten.

SoulAssassins

Badass junkie
Hij was heel licht blauw en had een beetje de vorm van een capsule alleen dan was het een hele pil. Er zaten ook maar weinig pillen in voor hoe groot de blister was waar ze in zaten.
Je heb duidelijk in de roes gezeten en de kleur ja das oxy 5mg ,maar lekker links laten liggen toch?

• Like

Paranoize.

Badass junkie
De eerste 1 a 2 keer moet je lichaam nog aan de stof wennen en hebben veel mensen vooral alleen maar nare bijwerkingen en geen positieve effecten

Brakka Mang

Badass junkie
OC is oxycontin en is langwerkend. Oxycodon 5mg kan ook gewoon wit zijn , staat ook niks op.

Verder raad ik het snuiven van oxycodon langwerkend af voor mensen zonder tolerantie omdat de dosis die je dan binnenkrijgt veels te hoog kan zijn.

Relmuis

Wijs gebruiker
Je hebt alle soorten en maten.
Dit lijkt een Oostenrijkse fabrikant, Lannacher.
Heb precies dezelfde, op recept.
Oxycodon zou ik niet bij een dealer halen, in dat geval zeker laten testen.
Al lijkt het in Europa mee te vallen met counterfeit oxy, maar voor de zekerheid.

Laatst bewerkt:
  • Like

SoulAssassins

Badass junkie
Je hebt alle soorten en maten.
Dit lijkt een Oostenrijkse fabrikant, Lannacher.
Heb precies dezelfde, op recept.
Oxycodon zou ik niet bij een dealer halen, in dat geval zeker laten testen.
Al lijkt het in Europa mee te vallen met counterfeit oxy, maar voor de zekerheid.
Indd heb het ook opgezocht en dit zijn de HCI tabletten dus verlengde afgifte ,ik had altijd aurobindo HCI retard die ik kon persen en mooie lijntjes uithalen.
de echte OC heb ik oook gehad en die had een kleurkaart ,OC is bij mij OK to Crush haha

SoulAssassins

Badass junkie
OC is oxycontin en is langwerkend. Oxycodon 5mg kan ook gewoon wit zijn , staat ook niks op.

Verder raad ik het snuiven van oxycodon langwerkend af voor mensen zonder tolerantie omdat de dosis die je dan binnenkrijgt veels te hoog kan zijn.
AAls je de start dosis netjes op 5mg houd is het gewoon de kortwerkende want je verbreekt de retard formule waardoor het gewone snuifbare oxy word ,echt niet sterker dan normaal.
Ik heb werkelijk bijna alle merken gehad maar mijn favoriet waren de oxynorms in capsule ,dat was een mooi wit poeder en gek genoeg goed voor de neus zelf.
De druppel die je ervaart is zelfde als met lijntje hero ,dat werkt onmiddellijk als de druppel zakt

Laatst bewerkt:

Brakka Mang

Badass junkie
AAls je de start dosis netjes op 5mg houd is het gewoon de kortwerkende want je verbreekt de retard formule waardoor het gewone snuifbare oxy word ,echt niet sterker dan normaal.
Ik heb werkelijk bijna alle merken gehad maar mijn favoriet waren de oxynorms in capsule ,dat was een mooi wit poeder en gek genoeg goed voor de neus zelf.
De druppel die je ervaart is zelfde als met lijntje hero ,dat werkt onmiddellijk als de druppel zakt
Ja alleen 5mg retard is een hogere dosering wanneer je hem crusht dan 5mg kortwerkend. Nou zal er van 5mg niet heel veel spannends gebeuren maar als je het met de 20 of 40 doet kan het nog best wel naar worden denk ik.

SoulAssassins

Badass junkie
Ja alleen 5mg retard is een hogere dosering wanneer je hem crusht dan 5mg kortwerkend. Nou zal er van 5mg niet heel veel spannends gebeuren maar als je het met de 20 of 40 doet kan het nog best wel naar worden denk ik.
Ik drukte oplaatst 1 strip van 5mg retard uit en snoof dat in 1 keer weg en dan was ik na een kleine 2 uur weer toe aan hele dikke lijnen want WD kickte dan in ,dit was voor mij de druppel en in 1 dag cold turkey gestopt

DownUnder

Experimenterende gebruiker
Deze info van jou klopt niet. Ik zit momenteel sinds 12 augustus hiervoor in een verslavingskliniek, Je hebt kleine donker blauwe pilletjes, zoals hierboven, dit zijn inderdaad 5mg pilletjes. Daarnaast heb je 10mg pilletjes, dat zijn kleine langwerpige met een iets lichtere kleur blauw, maar je hebt ook 10mg capsules, met twee kleuren, de ene helft is wit en de andere helft rood/bruin.. Ik zelf ken geen 10mg pillen die wit zijn. Hoe dan ook, de 5mg is donkerblauw en dus niet licht blauw, zoals jij het zegt, dat zijn wel die 10mg pilletjes.

SoulAssassins

Badass junkie
Deze info van jou klopt niet. Ik zit momenteel sinds 12 augustus hiervoor in een verslavingskliniek, Je hebt kleine donker blauwe pilletjes, zoals hierboven, dit zijn inderdaad 5mg pilletjes. Daarnaast heb je 10mg pilletjes, dat zijn kleine langwerpige met een iets lichtere kleur blauw, maar je hebt ook 10mg capsules, met twee kleuren, de ene helft is wit en de andere helft rood/bruin.. Ik zelf ken geen 10mg pillen die wit zijn. Hoe dan ook, de 5mg is donkerblauw en dus niet licht blauw, zoals jij het zegt, dat zijn wel die 10mg pilletjes.
De kleurkaart verschilt per merk

De Zandman

DF-koning
Toen ik nog aan de oxycodon zat, ( niet doen!) Kauwde ik 10 tot 15 tabletten 5 mg oxycodon fijn en ik kreeg een lekkere roes.
Nadeel is wel dat je een flinke obstipatie krijgt omdat opiaten de darm peristaltiek stilleggen.

SoulAssassins

Badass junkie
Toen ik nog aan de oxycodon zat, ( niet doen!) Kauwde ik 10 tot 15 tabletten 5 mg oxycodon fijn en ik kreeg een lekkere roes.
Nadeel is wel dat je een flinke obstipatie krijgt omdat opiaten de darm peristaltiek stilleggen.
Ik plette de OC's ook niet doen! ,een stripje van 10mg uitdrukken en poedertje van maken en weg snuiven in een uurtje.
De rush is chill (Oxy space) de afkick hel en zelfs ziek worden als je stabiel staat omdat de oxy meer vraagt ,Als ik dat toch verslaafd moet zijn pak ik liever goeie hero echt he.
Maar nee zo af en toe een roesje codeine soms met wat prometazine erbij in een soda'tje ,the purple drink yay !
Morgen jarig en mag me verjaardag dan ook netjes vieren dus er ligt een grammetje goede coke klaar morgen gratis :)

Dooker

Belezen gebruiker
Wil graag mijn ervaring delen omdat ik toch veel vragen heb of het normaal is wat ik heb ervaren of dat ik gewoon troep had.

Omdat ik na informatie opgezocht te hebben een indruk kreeg dat dit heftig spul is en je in een gevaarlijk lekkere chill space terecht.

Ik heb me in de aankomende uren bij zitten doseren tot ik op 5 pillen zat en nog niks voelde.
Wel had ik alleen de nare effecten, vooral het extreme jeuk. Maar echt overal en heftig, had heel de nacht niet geslapen.

Had er nog 5 over en had die een paar dagen later ook genomen, met meteen 3 in een keer.

Kan dit kloppen of heb ik mijn dosering verkeerd gehad of had ik gewoon dikke troep?
15% van de mensen is ongevoelig voor opiaten en degene die het gebruiken hebben vaak veel pijn wat daarmee verdwijnt. voelde je geen pijn vooraf dan is het effect nvt en merk je amper verschil. je kunt de effecten wel versterken door een paracetamol spiegel op te bouwen door elke 6 uur 2 paracetamol te nemen, dat verdubbelt de kracht.. wil je dit proberen neem dan eerst 2x paracetamol gedurende 6 uur, begin met 2 en na 6 uur weer 2 en dan je oxy.

Miems

Belezen gebruiker

Nooit pillen kopen die niet dicht in een strip zitten. Ik zou dat nooit vertrouwen.

Brakka Mang

Badass junkie
Oxy zonder tolerantie is 5mg voldoende om iets te voelen, 10mg max. jeuk hoort erbij. Als je niks voelt kan het zijn dat het niet voor je weggelegd is of dat je zooi heb gehad. Wat eerder al werd gezegd, nooit pillen uit een zakje of niet afgesloten verpakking kopen. Je weet niet wat je slikt, er is veel (namaak) troep in omloop.

• Like

Paranoize.

Badass junkie
Dit zijn echte 5mg pillen ik heb deze zelfde pillen vaak genoeg ook gehad

Kan natuurlijk geen 100% zekerheid geben blijft speculeren door een scherm maar ze zien er exact hetzelfde uit als de 5mgs eigenmerk oxy

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Bedankt voor alle informatie allemaal, denk dat t helaas niet bij mij aanslaat dan…
Inderdaad hebben jullie gelijk dat je geen zakje met pilletjes moet aannemen ipv een strip.
Nu wist ik wel dat hij ze uit een strip heeft gehaald. (waarom weet ik niet)
Maar dit waren de exacte pillen die ook in strips zitten die hij ook normaal verkoopt aan de mensen om me heen.

Ik zeg je maar je kan niet altijd 6 gooien helaas, voor mij is het dus niks.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Kan natuurlijk geen 100% zekerheid geben blijft speculeren door een scherm maar ze zien er exact hetzelfde uit als de 5mgs eigenmerk oxy

Speculeren is verboden, omdat het gevaarlijk is. Zie de forumregels. https://drugsforum.nl/help/terms/, regel #10.

Bij deze een waarschuwing. Bij een volgende overtreding kun je hiervoor een korte ban krijgen.

SoulAssassins

Badass junkie
Dag 1 5mg snuiven en van padje af ,dag 2 7.5mg snuiven om hetzelfde te voelen ,dag 3 10mg snuiven ,en dag 4 zwaar de lul en zet je schrap voor lucifer.
Blijf eraf zou ik zeggen.

DownUnder

Ik zou dit niet zo snel zeggen, want clonidine 0,025mg zien er exact zo uit, deze zorgen voor een lagere bloeddruk, totaal iets anders dan Oxy. Dus als iemand het los zou aanbieden, zou ik het sowieso niet nemen, want zelfde geldt krijg je bloeddrukverlagende middel binnen bij een normale druk en krijg je zelfs een nog lagere druk met alle gevolgen van dien.

DownUnder

Ik zeg je, het is een kut middel om langer te gebruiken, doe dit dus niet! Hou het bij maximaal een dagje of 2-3 en dan meteen ermee stoppen voor een langere tijd. Je bent namelijk al binnen een weekje of drie eraan verslaafd en moet je al beginnen met afbouwen, wat al moeilijk is, met de kans dat het je niet meteen lukt en er nog langer aan blijft zitten.

SoulAssassins

Badass junkie
Ik zou dit niet zo snel zeggen, want clonidine 0,025mg zien er exact zo uit, deze zorgen voor een lagere bloeddruk, totaal iets anders dan Oxy. Dus als iemand het los zou aanbieden, zou ik het sowieso niet nemen, want zelfde geldt krijg je bloeddrukverlagende middel binnen bij een normale druk en krijg je zelfs een nog lagere druk met alle gevolgen van dien.
Clonidine 0.025 is heel klein ,dat zijn kraaltjes

Laatst bewerkt:

Paranoize.

Badass junkie
Ik weet niet hoe clonidine 0.025mg eruit ziet moet ik zeggen maar ik herken die 5mg oxy pillen wel meteen, enige medicijn die ik ken die er precies zo uitziet

Maar zeker weten kan je nooit weten zeker door een beeldscherm

DownUnder

Oké, voor degene die mijn post in twijfel trekken en het beter denken te weten. Hierbij een foto. Daarbij zie je dus clonidine 0,025mg en Oxy 5mg. Oxy is iets donkerder van kleur maar zelfs een Oxy kenner van 5mg zou er waarschijnlijk in trappen wanneer hij/zij dus de linkse aangeboden krijgt. Dus als je mensen gaat adviseren, dan vind ik dat je je ze hierop ook moet wijzen. Dank u!

clonidine vs oxy.jpg

SoulAssassins

Badass junkie
Oké, voor degene die mijn post in twijfel trekken en het beter denken te weten. Hierbij een foto. Daarbij zie je dus clonidine 0,025mg en Oxy 5mg. Oxy is iets donkerder van kleur maar zelfs een Oxy kenner van 5mg zou er waarschijnlijk in trappen wanneer hij/zij dus de linkse aangeboden krijgt. Dus als je mensen gaat adviseren, dan vind ik dat je je ze hierop ook moet wijzen. Dank u!

Bekijk bijlage 62095
ik heb clonidine dat zijn kraaltjes 0.025mg ,zo groot als een kopspeld ongeveer maar je heb veel merken he.

DownUnder

ik heb clonidine dat zijn kraaltjes 0.025mg ,zo groot als een kopspeld ongeveer maar je heb veel merken he.

ik wil niet gelijk krijgen, ik wil mensen juist waarschuwen dat er dus clonidine tabletjes zijn die er exact zo uitzien en nagenoeg dezelfde kleur hebben. Alleen als je zelf zo'n Oxy tabletje bij je hebt om te kunnen vergelijken, zie je het verschil. In de kliniek waar ze mij clonidine gaven moesten sommige verplegers toch even dubbel checken, ook zij waren soms even aan het twijfelen, dan pakte ze toch nog even de blister erbij om toch nog even dubbel te checken. Dus, nogmaals, het is mij niet te doen om per se gelijk te krijgen en dat er maar één merk dit zou uitgeven, neen... ik wil mensen erop wijzen dat ze moeten oppassen wanneer ze losse pillen aangeboden krijgen, vooral wanneer het geen effect lijkt te hebben.

SoulAssassins

Badass junkie
ik wil niet gelijk krijgen, ik wil mensen juist waarschuwen dat er dus clonidine tabletjes zijn die er exact zo uitzien en nagenoeg dezelfde kleur hebben. Alleen als je zelf zo'n Oxy tabletje bij je hebt om te kunnen vergelijken, zie je het verschil. In de kliniek waar ze mij clonidine gaven moesten sommige verplegers toch even dubbel checken, ook zij waren soms even aan het twijfelen, dan pakte ze toch nog even de blister erbij om toch nog even dubbel te checken. Dus, nogmaals, het is mij niet te doen om per se gelijk te krijgen en dat er maar één merk dit zou uitgeven, neen... ik wil mensen erop wijzen dat ze moeten oppassen wanneer ze losse pillen aangeboden krijgen, vooral wanneer het geen effect lijkt te hebben.
Je heb een punt ze lijken indd veel op elkaar dus koop ze dan ook altijd in een strip als je toch persee wil want ik ben er geen voorstander van als ex heroine junk.

DownUnder

Precies dat! Ik zou iedereen aanraden om nooit maar dan ook nooit zomaar even met Oxy te beginnen, want het is echt klote spul en het afkicken is echt geen pretje en ik snap dat veel mensen het niet trekken en dan toch weer gaan gebruiken,

SoulAssassins

Badass junkie
Precies dat! Ik zou iedereen aanraden om nooit maar dan ook nooit zomaar even met Oxy te beginnen, want het is echt klote spul en het afkicken is echt geen pretje en ik snap dat veel mensen het niet trekken en dan toch weer gaan gebruiken,
De pil zegt niet tegen jou dat hij geslikt wil worden ,je hersens geven de opdracht aan je hand om hem te pakken en op te snuiven.
Dit heet verslaving en verslaving is een zware ziekte ,dus uiteindelijk zit het tussen je oren en de discipline die je heb om het te weerstaan ofwel nee te zeggen.

Paranoize.

Badass junkie

Bekijk bijlage 62095
Zonder uw bericht gelezen te hebben denk ik dat de rechter oxy is, zeg me of dit klopt of niet 🙈

Herken die pillen tegoed lol

Bovenaan