Passiegebruiker
Belezen gebruiker
Wil graag mijn ervaring delen omdat ik toch veel vragen heb of het normaal is wat ik heb ervaren of dat ik gewoon troep had.
Zie tegenwoordig veel oxycodon gebruik en werd hierdoor zelf ook wel benieuwd.
Hoewel opiaten me niet echt aanspreken.
Omdat ik na informatie opgezocht te hebben een indruk kreeg dat dit heftig spul is en je in een gevaarlijk lekkere chill space terecht.
Een soort wolkje beschreven ze.
Had bij een bekende dealer een strip van 10 stuks 5mg oxy gehaald.
Ik nam er 2 na aanraden van iemand en voelde daadwerkelijk niks…
Ik heb me in de aankomende uren bij zitten doseren tot ik op 5 pillen zat en nog niks voelde.
Wel had ik alleen de nare effecten, vooral het extreme jeuk. Maar echt overal en heftig, had heel de nacht niet geslapen.
Had er nog 5 over en had die een paar dagen later ook genomen, met meteen 3 in een keer.
Ook hiervan niks gevoeld… gelukkig ook bijna geen jeuk.
Kan dit kloppen of heb ik mijn dosering verkeerd gehad of had ik gewoon dikke troep?
Zie tegenwoordig veel oxycodon gebruik en werd hierdoor zelf ook wel benieuwd.
Hoewel opiaten me niet echt aanspreken.
Omdat ik na informatie opgezocht te hebben een indruk kreeg dat dit heftig spul is en je in een gevaarlijk lekkere chill space terecht.
Een soort wolkje beschreven ze.
Had bij een bekende dealer een strip van 10 stuks 5mg oxy gehaald.
Ik nam er 2 na aanraden van iemand en voelde daadwerkelijk niks…
Ik heb me in de aankomende uren bij zitten doseren tot ik op 5 pillen zat en nog niks voelde.
Wel had ik alleen de nare effecten, vooral het extreme jeuk. Maar echt overal en heftig, had heel de nacht niet geslapen.
Had er nog 5 over en had die een paar dagen later ook genomen, met meteen 3 in een keer.
Ook hiervan niks gevoeld… gelukkig ook bijna geen jeuk.
Kan dit kloppen of heb ik mijn dosering verkeerd gehad of had ik gewoon dikke troep?