Oxycodone afbouwen stoppen x help x

Fortex

Newbie
Goeie dag beste mensen,
Ik gebruik oxycodone ( oxynorm ) al een jaartje nu, heb altijd chronishce pijn gehad,
Alleen dat is al tijdje over, maar ik bleef als nog oxyconde gebruiken, in totaal 1 jaar nu.

Ik wil graag ermee stoppen, afbouwen
Alleen wil ik graag help van mensen met ervaring hoe ik het beste ermee kan stoppen zonder dat ik
Hel mee maak. Ik wil rustig afbouwen en stoppen met dat spul. Wil weer wat gezonder zijn in men dagelijkse leven.

Wie kan me ermee helpen AUB ?

Alvast bedankt.
Ps ik heb nog genoeg op vooraad voor het afbouwen, dus dat maakt niks uit.

Fool

Badass junkie
Eventjes contact opnemen met een huisarts/verslavingsarts? Deze mensen hebben vaak meer ervaring ermee/kunnen je persoonlijk veel beter begeleiden. Oxycodon is nogal een zwaar medicijn, volgens mij.

Fortex

Newbie
Bedankt voor u reactie,

Maar ik wil er nog niet over hebben met de arts. Ik wil graag eerst zelf kijken of ik er zelf wat aan kan doen door jullie advies, en als het echt niet lukt, dan zal ik met de arts erover hebben.

Zijn er nog mensen die hier mee kunnen helpen misschien aub ?

Alvast bedankt

leipebaviaan

Wijs gebruiker
We kunnen niet zomaar wat gaan adviseren, de meesten hier hebben geen medische achtergrond en kunnen daarom je niet van veilig medisch advies voorzien. Ik zou zelf voorstellen om eens met een iets lagere dosis te beginnen, dit een tijd vol te houden (enkele weken?) en vervolgens weer een kleine dosis eraf halen. Dit lijkt me de enige manier om af te kunnen bouwen. Maar zoals fool aangeeft, je kan het allerbest afbouwen met behulp van instanties die er echt verstand van hebben. Straks kom je door advies van ons zwaar in de problemen.

Bovenaan