voor dat we beginnen wil ik zeggen
SORRY VOOR MIJN NEDERLANDS EN GRAMMATICA FOUTEN.
Hoi.... Ja lijkt logisch... maar ik moet heel eerlijk zeggen... ik krijg de medicijn nu al 6 jaar.. maar niemand heeft mij ooit verteld wat precies de medicijn is... wat het doet.... wat is de chemische interactie... wat het doet... en hoe je reageer ( dit is wel afhankelijk per persoon maar toch) ook slik ik veel medicatie ga de pijn niet weg ( ik heb wat problemen met mijn rug o.a Scoliosis.. vernauwing van de wervelkanaal en zenuwen beschadiging as consequentie van de eerste operatie van 2 hernia's ... ) het medicijn is zeeer verslavend. door deze reden wil ik volledig overstappen naar medicineel wiet.
jou idee zou wel fijn zijn als ik kon uitproberen.. maar ik heb fentanyl a.k.a Abstral die zijn pilletjes die onder je tong oplossen en die worden gebruikt meer voor een doorbrak van pijn... dus het heeft een kort werking ( 2uren ) ik zit al om de 300mcg 2x per dag dus ik kan niet stoppen met de oxycodon en meer fentanyl gebruiken.. we weten allemaal wat er gebeurd als je je dosis zelf aanpast, het kan nare dingen gebeuren ( al meegemaakt met morfine en alcohol ) maar niet alleen dat... maar omdat ik zolang opiumachtige medicijn gebruikt ben ik nu bijna immune voor morfine

dus ik gebruik nu geen morfine meer... alleen oxycodon en fentanyl dag in dag uit xD. ( als je hier een andere idee hebt qua combinatie ,ben ik best wel bereid om te kijken en met mijn dokter bespreken en uitproberen )
" met de juiste research ben ik ervan overtuigd dat je een leuke tijd hebt, dacht aan fentalyl (zolang je maar niet de maximale dosis niet overschrijft!) aangezien het lang (2 dagen na lange tijd 1-2 maanden dagelijks gebruik je logischerwijs meer nodig gaat hebben. "
wat bedoel je precies

? ik lees dat heel veel mensen gebruiken oxycodon morfine en zulke opiaten voor recreationeel gebruikt... ik kan heel eerlijk zeggen... ik heb nooit zo een gevoel gehaad dat andere mensen wel doen... alleen de eerste keer dat ik de morfine pleister moest gebruiken.. 20mg... pleister voor 1 week... dan was ik denk ik eerste 4 dagen beetje licht van mijn hoofd en dat was het...
nu bij landurige gebruikt... er zijn dagen waar ik helemaal HYPER ben... ( heb nog nooit speed gedaan, maar ze zeggen dat is hetzelfde effect xD .. ben helemaal euforisch... en hyper en warm van binnen en kan doorgaan soms voor 2 dagen lang zonder te slapen zoals gisteren.... heel de avond klaar wakker springen door mijn hele huis xD, angstaanvallen zijn ook gebruikelijk, soms word je heel zenuwachtig van...slaapstoornissen... het is niet fijn.
iedereen die het doet.... a.u.b hou rekening mee met wat je doet, zoek informatie en wees voorbereid... je spel met je leven... ik ben een opium gebruiker nu al 5 jaar ( ben maar 28 pas ) en heb een hoge opium resistentie en toch ben in ziekenhuis beland omdat ik morfine gebruikte en heb wat alcohol gedronken ( nee was niet eerste keer... een simpele pleister kon mijn niet tegenhouden dat ik gewoon een weekendje uit ging met mijn partner en vrienden en 2 bier gedronken te hebben... 2 bier maar... werd ik in bed aangetroffen door mijn partner op bed... ademhalingsdepressie.. dus ik adem niet meer. werd ineens wakker in ziekenhuis... en geloof mij maar... het is geen grap.
sorry voor het lange post, maar dankzij deze forum heb ik heel veel dingen ontdekt en achtergekomen en dus hebben mij geleidt tot de beslissing genomen om te stoppen met de "Hillbilly heroine " medicatie... en ik wilde mijn verhaal delen met andere mensen... en ik hoop niet dat ze gaan stoppen ofzo ik ben geen wonderwoman.. iedereen weet wat wel of niet doet... maar wees voorzichtig en wees goed geïnformeerd wat je met je lichaam doet.
deze medicaties zijn gevaarlijk.
Nogmaals mijn excuses voor mijn Nederlands en punctuatie