oxycontin

speeseend

Wijs gebruiker
Mijn hart bloed en dat doet verschrikkelijke pijn. Misschien helpt dit middel mij om die verschrikkelijke pijn te doen vergeten.

speeseend zei:
Mijn hart bloed en dat doet verschrikkelijke pijn. Misschien helpt dit middel mij om die verschrikkelijke pijn te doen vergeten.

Hallo je hart bloed dat snap ik even niet bedoel je geestelijke klachten ofzo dan ????

Helpt zowat overal voor maar stuur een PM en leg uit wat je bedoelt aub

Grtzzzzzzzz

Wing

hoi
heb al zo'n 30 jaar last van mijn rug........(altijd pijn)24 uur per dag!
ben nu bezig met oxycontin 6 maal 10 mg per dag en 3 maal diclofinac 50mg
dat gaat net goed voor zon 6 uur als ik aan het werk ben,daarna wordt het wel
wat moeilijker daar ik 4 maal 9 uur werk,
sta 9 uur als ik werk en na 5 a/6 uur wordt de pijn erger.......
de pijn zit tussen mijn schouderbladen en als ik mijn ribben span is de pijn een(stukkie erger)
maak er maar wat luchtigs van maar is af en toe ondraaglijk.........
heb alle mogelijk onderzoeken gehad van longartsen/longfotos/orthopedie/reumatologie/botscan/
heb wel een of andere haak ergens op mijn rugwervel(wervellichaam) zitten terhoogte van 6/7
die schijnt de pijn ter veroorzaken,maar kan niet weggehaald worden,fraai is dat!
pijnpolie......
daar ga ik binnenkort maar weer heen!
je moet toch wat
ben bijna 51 en nog niet thuis!!!werk nog wel maar wordt wel moeilijker
thats my story!
hou me vast aan het idee dat het allemaal nog erger kan!
het is bijna niet te geloven............
koen

gertruda

Newbie
ik heb ervaring met oxicotin.ik heb het na mijn ziekte gekregen en in het begin is het sterk, de pijn wordt een stuk minder.maar op een gegeven moment moet je er meer van gebruiken en dan wordt het wel verslavend,termeer ik ook nog 100 gram nortrillen gebruik plus 30 milligram
oxazepam en die twee werken tegen elkaar in,ik werd er nog depressiver van dus ik had besloten zelf af te kicken want het is twee keer zo sterk als heroine,wist ik ook niet heb ik hier gelezen,maar ik heb flinke afkicksverschijnselen en heel veel pijn slapeloosheid enin de war en heel onrustig dus ik zou als ik jou was maar effen goed nadenken als je die medicijnen wilt gebruiken ze vallen onder de opium wet

takeasied

Newbie
sorry mensen er zijn medicijnen die hetzelfde zijn maar een andere naa,m hebben.dat heeft temaken met de patenten op de medicijn namen maar das te ingewikkeld om uitteleggen.
ik weet precies welk medicijn het is en waarvoor je het krijg je heb ook mscontin.maar oke nog iets weten ervaring zar.rico :stoned:

Reiziger888

Experimenterende gebruiker
Oxycontin is de langwerkende versie van oxycodone en oxynorm is de kortwerkende versie.Het is een zwaar pijnstillend opiaat en ik krijg het momenteel om in 4 weken tijd de methadon eruit te werken en om daarna onder narcose van opiaten af te kicken..Ik gebruik het (oxynorm,de kortwerkende versie van 4 uurtjes plusminus)nu een dag en ik moet zeggen het is sterk.!! Ik gebruik 3 a 4 van 20 mg per 4 uren en ik voel er meer van dan van de dope van gisteren en de methadon van vorige week.( 12 pillen van 5 mg) Dus een zwaar middel,en ook zeer verslavend dus.....Ik neem het 2 dagen en dan weer een dag dope en hopen dat deze 4 weken gauw om zijn,IK WIL DOLGRAAG WEER CLEAN ZIJN NA 20 JAAR OP EN AF CLEAN EN HOOKED ZIJN !!!Nou groetjes De Reiziger :wave:

ryder11700

ik gebruik het sporadisch en mijn ervaringen zijn, en dan meestal 30-50mg, nooit meer want vanaf de 60 mg krijg ik te grote problemen met mijn ademhaling. het gevoel wat ik ervan krijg heeft ergens wel iets weg van een lichte (30-40mg) 2cb trip. het begint bij mij meestal met een verlaagde oppervlakkige ademhaling en daarna een euforisch gevoel, ook komen er na ongeveer 1 a 1,5 uur een zeer vertraagd reactievermogen en een vertraagde waarneming bij. dit gevoel blijft zo een uur of 4 hangen en neemt dan snel weer af. ook heb ik gemerkt dat nadat de werking verminderd is de drang om meer te pakken zeer groot aanwezig is. slapen valt niet mee aangezien ik er zeer levendige dromen van krijg indien de werking nog niet merkbaar is afgenomen. het gebruik is verder niet aan te raden want het blijven zware medicijnen, lees voor je dit gebruikt de bijsluiter maar eens en kijk dan ook eens naar de bijwerkingen. eigenlijk zoals bij alle drugs geniet ervan maar gebruik met mate en kijk goed hoe je je voelt. ik zal kijken of ik een bijsluiter kan vinden en er binnenkort wat meer info over opzetten.

Reiziger888

BillyBilo zei:
geen enkel tabletje haalt het bij de flash van bruin, of je het nou slikt of snuift.

Ben ik het niet mee eens 4 capsules oxynorm van 20 mg,en ik ben (ongewild!!!!!,heb een zoontje van 18 mnd) zo stoned als een aap...Dus ik zal wat minderen en hardlopend deze 4 weken door,opdat ik gauw weer compleet kan voelen(ook minder fijne dingen en pijnen)maar alleen zo doorleef je het en lost het op!!! Ik ben verslavingscoach en dan zelf gebruiken kan ehtisch gezien niet (voor mij),dus ik sta ff op ,vrijwillig, non/actief...Maar straks weer een ervaring rijker,kan ik nog meer en beterderder mensen helpen met hun verslaving.Ik ben 38 en blow vanaf mijn 12 e jaar,en doe skat vanaf mijn17 e...Ik ben zeker 6 keer cold turkey zelf afgekickt;raad ik iedereen nu echt af!!Verder ben ik een keer (2006)onder narcose afgekickt bij stichting Miroya te Amersfoort(www.miroya.nl),en dat gaat straks over 4 weken weer gebeuren..Waar gehakt wordt,vallen spaanders,maar de beste hulpverleners hebben ook eigen ervaring in te brengen!!.Als er iemand (inhet Noorden des lands) na ongeveer eind 2010 goede hulp en coaching wilt,of gewoon wat advies,kun je mij een pb sturen..Ben zelfstandig coach,met de nodige contacten bij verslavingszorg etc..Nou eenieder die ermee wil beginnen NIET DOEN!!!!en verder iedereen veel geluk,wijsheid en gezondheid,en bovenal LIEFDE...
Met vriendelijke groet De Reiziger :wave:

Ik ben wat dat betreft ook een wandelende apotheek....
Ik heb nog genoeg tramadol 75mg liggen en Oxycodon 10mg i.p.v. Ocycontin maar dat is eigenlijk hetzelfde. Dit slik ik ook tegen de pijn.

Oxy

Newbie
Oxycontin is nog niet zo bekend in Nederland. In Amerika en Canada wel. Daar is het zelfs al een groot probleem. Er vallen veel doden onder jongeren/gebruikers. Er zijn inmiddels al een aantal docu's gemaakt en bij bijv. Dr. Phil wordt er vaak over gewaarschuwd. Kijk maar eens op Youtube en Google.
Het is sterker dan morfine en wordt met heroine vergeleken. Veel mensen zeggen dat het zelfs meer troep is dan heroine, om er vanaf te komen. Hillbilly Heroin.
Helaas ben ik ook verslaafd geraakt en het is een hel om ervanaf te komen. De ontwenningsverschijnselen en geestelijke verslaving zijn/is enorm en integenstelling tot heroine, treden deze sterke ontwenningsverschijnselen ook op bij een lage doses. (zie Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=uvPrmQhhRuE )
Ik ben ermee in aanraking gekomen omdat ik een hernia had. Later ben ik het blijven gebruiken omdat ik me er beter door ging voelen. Ik ging steeds vaker nemen en steeds meer (want je went aan de doses). Tot heel lang had ik het idee dat ik alles in de hand had, tot het besef er ineens erin knalde dat ik het dagelijks nam in behoorlijke doses (wel gewoon oraal) en er niet meer mee kon kappen. Het middel is in NL erg onbekend, ook bij artsen. Dus hulp bij afbouwen is er nauwelijks.
Wat ik alleen wil zeggen: denk goed waar je aan begint! De meesten beginnen niet aan heroine, begin ook niet aan oxycontin om dezelfde reden!

BotoxJunkie

Belezen gebruiker
Hay....

Ik wilde ook wat kwijt over 'oxycontin'...
Ik gebruik zelf 20mg..'
Niet voor de pijn dat heb ik niet..
Maar puur voor als ik wil slapen...'
Het is top spul.
Maar wel achterlijk duur..
Daar naast gebruik ik meedere slaap medicatie..
Ik zorg dan ook altijd dat ik een voorraad heb.
Daar voel ik me het beste bij.
Ik lees verschilende dingen over 'oxycontin'.. oké ieder zn mening..
Grtz Botox Junkie. :wave:

BotoxJunkie

Belezen gebruiker
Ik zei wel dat ik zelf 20 Mg gebruik..Soms 30 Mg..
Maar daar blijft het niet bij...'
Ik heb geen rem..neem alytijd meerdere in ..verschilende bende door elkaar heen..

Tweety 24

Newbie
Hallo,
Ik ben hier pas nieuw op dit forum.
Heb me hier ingeschreven omdat ik ten einde raad ben en hoop een oplossing te vinden.

Sinds 2 jaar lijd aan enorme chronische pijnen. Elke dag en nacht non-stop pijn

Kan niet meer gaan werken en praktisch niet buiten komen. Bij beweging wordt de pijn erger.

Van de dokter krijg ik tradonal, maar dat helpt echt bijna niets.
Ik heb ooit oxicontin en dipidolor van iemand mogen gebruiken en hierdoor kon ik is buiten komen en is leven ipv tss de 4 muren liggen.

Ben 32j, de prof van de pijnkliniek vindt me te jong voor deze medicatie en zei zelf tegen mij, in uw plaats zou ik het ook willen nemen, je vindt het gemakkelijk op de zwarte markt.
Ik wil het op een goede manier doen.
Ik wou dat er een dokter bestond die me wou helpen.

Weet soms iemand of er een middel is tegen pijn, die hetzelfde werkt als oxicontin of dipidolor, dat pijn wegneemt en je niet van in slaap valt?

Ik ben echt radeloos, ik wil gewoon is minder pijn hebben, is buiten kunnen komen, mentaal is dit ook zo zwaar.

Alvast bedankt
Ik hoop dat ik dit hier mag schrijven
Tweety24

Randoflip

Newbie
Oxy

Hoi,

Ik kan er niets aan doen, het zal wel idioot klinken... maar ik zou wat graag eens een keertje oxy proberen. Het is sterker dan mezelf, ik heb gewoon iets met opiaten. Tot nu toe is Burgudin het lekkerste wat ik ooit in mijn leven heb ervaren. Elke zondag nam ik een tijdlang bovenop mijn methadon één pilletje Burgudin, tot de doos van 25 tabletten op was. Lang geleden dat ik zo naar zondagen uitkeek :stoned:

Helaas is Burgudin uit de handel genomen. Het lijkt me dat oxy veel lijkt op Burgudin.

Tellius

Bovenaan