Paar vragen

Flaps

Newbie
Hallo iedereen, ik ga met mijn eerst bericht direct een paar vragen op jullie los laten. Hopelijk kunne jullie me helpen :)

-Ik ga binnenkort met de klas naar Berlijn. De leraren hebben gezegd dat ze onze zaken zouden doorzoeken naar drugs en alcohol. Dus vroeg ik mij af of jullie niet een paar goeie ideeën hadden om het te verstoppen? Kous, onderbroek etc... (coke en wiet)
Ze hebben ons ook gezegd dat er aan de Duitse grens honden de bus zullen onderzoeken... Weet iemand hier is van af? Aangezien het toch in de Europese Unie is. Of is het gewoon bluffen dat ze doen?

-De drugs die we willen meenemen is wiet en coke. We hebben niet zoveel vrije tijd, dus de vraag is, wanneer kunnen we die coke gebruiken?
Voor het slapen (en dan hele nacht doordoen)? Of tijdens de middag en hopen dat de leraren het niet zien? Of zeggen jullie eerder: doet het eens je terug thuis bent.

-Ik heb zelf een medisch verleden (nier kanker), kan coke eventueel meer kwaad dan bij iemand anders aangezien ik toch 6 maand een cateter in mijn schouder had steken? Want elke keer als ik op controle ga, checken ze mijn hart. Is er voor mij dan meer gevaar en pas ik beter?
En als ze je bloed checken voor je medisch verleden, checken ze dan ook op drugs? Zo ja zit ik diep in de shit :grin:

Voila dit is al een begin :) later mss meer vragen. Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Ps: sorry als mijn nederlands niet perfect is, maar het is niet mijn moeder taal.

Inhale

Bewuste gebruiker
Ik weet niet waarom ze je hart checken maar coke is nou niet bepaald lief voor je hart.

Flaps

Newbie
Tuurlijk kan ik dat... Dat is de vraag ook niet he...
We zijn jong, het is ons laatste jaar, daarna komt de "harde wereld van tegenwoordig" op ons af, en dus willen we van het leven genieten wanneer we nog niet te veel zorgen hebben...

kiekert

Bewuste gebruiker
Je zit nog op de middelbare school. Wordt eerst maar eens volwassen en begin dan maar eens aan de drugs.

Je wilt echt niet gepakt worden door de polizei, geloof me. In duitsland maken ze ook geen verschil tussen soft en harddrugs trouwens. En de straffen zijn niet mis.

LangeLokken

Experimenterende gebruiker
Als je het perse mee wil nemen doe het dan inderdaad gewoon in je sokken of je onderbroek... lijkt me heel sterk dat je leraren je gaan fouilleren, maar toch, daar vinden ze het dan sowieso niet. Dat er aan de Duitse grens opeens drugshonden zouden staan is pure onzin.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vooral niet in je eigen spullen (ook niet in die van een ander natuurlijk, slechte karma enzo). Verstop het ergens in/op/onder de bus, vindt iemand het, is het niet van jou.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Binnenkort naar Berlijn met school? Ik ook :B

Wiet is in Berlijn zat te krijgen dus dat kan je best thuis laten.
Laat die coke nou maar achterwege, dan kan je gewoon geen gezeik krijgen.

Ik neem aan dat de meeste scholen je niet langer als leerling willen hebben als je betrapt wordt met drugs bij je en ik neem aan dat dat toch niet precies is wat je wilt. Doe dus rustig aan met drugs tijdens zoiets, ga dan maar weer lekker los als je eenmaal terug bent.

Intoxication

Bewuste gebruiker
al die valiezen doorzoeken, je bent niet goed wijs lol hoeveel tijd zouden ze daar mee verliezen
ALS ze het zelfs al controleren

kheb het zelf eens gehad aan de grens de flikkers openen gewoon eens da luik ze laten hun honden los, die zowiezo kansloos zijn me al die valiezen stanken en geuren etc.

en leerkrachten die valiezen komen controleren, laat me niet lachen, dat is privacy! en nog eens hoeveel tijd zouden ze daar niet meer verliezen

denk gewoon dat dit is ter verschrikking, gaat heus niet gebeuren hoor!
en de meesten en dus ook van het fora lopen erin

maar toch voor de zekerheid op safe plek stoppen
adios!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Neem gewoon geen drugs mee als je te gast bent in een ander land. Daar gelden nou eenmaal andere regels dan in Nederland en die hoor je ook maar te respecteren vind ik. Daarnaast: als je gepakt wordt, breng je niet alleen jezelf in gevaar, maar je medereizigers - die er helemaal niks mee te maken hebben - worden ook de dupe van jouw gedrag.

Alcohol kun je in Berlijn ook wel kopen als je zo graag wilt drinken en met die coke kun je grote problemen krijgen, als er idd honden worden gebruikt. Is het je dat waard?

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Vooral niet in je eigen spullen (ook niet in die van een ander natuurlijk, slechte karma enzo). Verstop het ergens in/op/onder de bus, vindt iemand het, is het niet van jou.

zou ik ook doen, tape het ergens onder, van mijn part onder de wasbak of zo

maar waar wou je in berlijn ongemerkt een joint roken?

ik ben er geweest en dat valt niet mee hoor

Oom Klaas

Badass junkie
cropp zei:
ExceptionalInsight zei:

zou ik ook doen, tape het ergens onder, van mijn part onder de wasbak of zo

maar waar wou je in berlijn ongemerkt een joint roken?

ik ben er geweest en dat valt niet mee hoor

't Valt zeker wel mee :grin:
Genoeg kleine straatjes/plantsoenen en parkjes, waar bijna niemand komt :)
Op nog geen 5 minuten lopen vanaf de Starbucks bij checkpoint charlie zit een super smoke paradijs :hearteyes:

Pikachu

Wijs gebruiker
Als je problemen met je hart hebt zou ik dus NOOIT coke gebruiken, dat is simpelweg spelen met je leven. Om die reden en omdat je als je gepakt wordt met wiet waarschijnlijk alleen een schorsing zult krijgen maar als je gepakt wordt met coke je waarschijnlijk geheel van school afgeschopt wordt.

pandalicious

Experimenterende gebruiker
dus, je hebt geen tijd voor coke (je hebt geen of je het zou pakken of wanneer), bent op stap met school, naar het buitenland, met de bus.
en oja, je hebt hartproblemen

volgens mij kan je deze moeilijke puzzel zelf oplossen...

Albino

Bewuste gebruiker
Je wiet + sos stouwen in een potje mintpoeder. Een oom van een vriend van mij doet het zo altijd als hij naar de Antillen gaat. Nooit aangehouden in die paar jaren (waren bijna altijd drugshonden aanwezig).

kiekert

Bewuste gebruiker
Albino zei:
Je wiet + sos stouwen in een potje mintpoeder. Een oom van een vriend van mij doet het zo altijd als hij naar de Antillen gaat. Nooit aangehouden in die paar jaren (waren bijna altijd drugshonden aanwezig).

sos en wiet MEENEMEN naar de antillen, ik heb zelden zoiets achterlijks gehoord :tearsofjoy:

Je kunt daar bijna zuivere krijgen voor 10 dollar per gram, en dan ga je je versneden nederlandse rotzooi meenemen die kant op :tearsofjoy:

En wiet ik kun je daar ook zonder problemen krijgen. Sommige mensne zijn zo achterlijk :tearsofjoy:

Drientje

DF-koning
Dus jij wilt serieus een gevangenisstraf riskeren voor drugs?

Tijd om wakker te worden. Zoals ik het zie stel jij dus je plezier in drugs boven je eigen en andermans onschuld?

Het is onverantwoord als jij drugs mee zou nemen. Je zegt dat dit de kans is om eens lekker loos te gaan omdat zometeen het zware en verantwoordelijke leven op je drukt. Je bent klaar met school maar duidelijk heb je dus niets geleerd.
Ik ben al een tijdje klaar met school en nog steeds vind ik manieren om drugs te gebruiken tussen de bedrijven door. Het leven wat je kende is niet over als je van school af gaat. Jij bent gewoon nog jij met al je gebreken en je gemakken. Riskeer niet een hoge straf voor een paar uur plezier, het is het niet waard.

Bovenaan