Paddo-capsules?

Bal0n

Badass junkie
Ja, werkt super :). En vooral, je hoeft die ontzettende smerige dingen niet weg te kouwen.

Mac...

Badass junkie
Als je ze legaal kan kopen wil ik wel eens weten waar. Zul je vast ook wel met de post opgestuurd kunnen krijgen en spaart me weer de moeite van het thee zetten.

Mac...

Badass junkie
Das ook waar, maar ligt er maar net aan hoe veel je tijd je hebt en of er de mogelijkheid toe ie. Als ik bv in het bos wil gaan trippen, moet ik dan een thermoskan met paddothee mee gaan nemen en die dan ook nog eens niet kwijt raken zeker.

Formshift

Belezen gebruiker
Christiaan18 zei:
maar dat is wel handig:grin: gewoon in smartshop te kopen?

Hij zei dat ie ze van 'een gozer' had gekocht...

Dus hij heb ze niet in de smartshop gehaald, maar dat maakt nie duidelijk of je ze wel KAN kopen in de smartshop :P

Ismail

Newbie
Formshift zei:
Christiaan18 zei:
maar dat is wel handig:grin: gewoon in smartshop te kopen?

Hij zei dat ie ze van 'een gozer' had gekocht...

Dus hij heb ze niet in de smartshop gehaald, maar dat maakt nie duidelijk of je ze wel KAN kopen in de smartshop :P

Zou wel BOEM master wezen als je ze daar kunt kopen!
als ik daaraan kan komen gaan we meteen wandelen :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik heb wel eens iets gehoord over capsules of pillen die verkrijgbaar waren, met eenzelfde soort werking als paddestoelen. Was wel een synthetische stof... 4-ho-dipt als ik het me niet verkeerd herinner zei hij.... als k es bij erowid kijk zie k wel bij reports dat je er en visueel en mentaal van eraan gaat zeg maar... dus mensen zouden eht zo kunnen zien mischien... maar er is niet echt een vervanger voor paddo's en concentraat in capsules lijkt me echt te bewerkelijk om winst op te kunnen maken...

just my opinion

Intoxicated

Wijs gebruiker
hmmz...
klinkt misschien raar maar ik hgaal bij mn portie paddos een zak lays bolognese chips, hap paddos, hap chips, en maar kauwen... werkt perfect als j de smaak neit kan hebben

platypus

Belezen gebruiker
pure chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pure chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mijn redding als ik aan het eten ben, en als ik aan het trippen ben!

:xtc: voel ik me raar?
pure chocola
echt waar trippertjes, pure chocola pure chocola pure chocola

ik trip eigenlijk alleen voor de chocolaaaaaaaa

Mac...

Badass junkie
Als ze droog zijn zjin ze iig beter te eten dan vochtig en pure chocola gaat wel ten koste van je trip, chips ook trouwens

Mac...

Badass junkie
Omdat pure chocola nogal wat vetten en suikers bevat die je trip tegen werken. Ik heb dit meer uit eigen ervaring met mensen die verkeerd gingen en daarna chocola of iets anders vets of pure suiker gingen eten en binnen een tijdsbetsek van 10 minuten weer een beetje relaxed waren. Ze tripten nog wel, maar alleen minder heftig, wat toch wel meestal de rede is van een bad trip

Bal0n

Badass junkie
Dat vertellen de mensen uit de shop ook altijd, en samen met het vitamine C verhaal.

Het leuke is dat, dat alleen werkt bij THC (of andere stoffen die je bloedsuiker niveau laten dalen). Maar, het placebo effect is heel erg sterk en zeker niet te onderschatten. :)

Mac...

Badass junkie
en al helemaal niet als je paddo's op hebt. Je lichaam reageert dan juist heel snel op je gedachtes

Bal0n

Badass junkie
Precies, daarom is het ook verstandig om mensen die voor het eerst trippen te vertellen dat ze van suiker en vitamine C rustig worden. Dan zullen ze namelijk ook echt rustiger worden :).

spacekonijn

Badass junkie
ik heb in mn laatste trip veel over het placebo werking van paddos nagedacht
Ik zag een vriend van mij een tikje bad gaan ( hij had pijn aan zn longen en zn hart ging te keer zei die, en nog wat problemen) ook observeerde ik andere trippende mensen vrij goed .
en ineens dacht ik dat bijna het hele paddo trippen een placebo is en dat de hele wereld van zichzelf gewoon fantastisch mooi is .
en dingen waar je 'íntens' van geniet je eigenlijk altijd intens van geniet alleen omdat je onder de paddos ineens niet meer alles als 'normaal' beschouwd ( je oordelen vallen weg ).

zon geweldige trip komt vanuit jezelf , de paddos zijn maar een bril om het allemaal beter te zien :)

maargoed ik praat-denk ook maar wat hardop ,want dat de hele kamer beweegd en golft komt natuurlijk wel door de paddos :wink:
achja paddos zijn gewoon super maar placebo's werken wel ontzettend goed als je al tript ( zie verhalen zoals : knuffel een boom met je voeten in het zand als je een bad trip hebt)

lente

Newbie
ik weet niet. bij mij werkte het niet. aantal keer geporbeerd wel.. dan maar gewoon een theetje zetten he,, ook goed!

Himself

Belezen gebruiker
alles kan er mee gedaan worden! Maar over die capsules... waarschijnlijk zijn de extracten van de paddestoelen... en extraheren van paddestoelen om de pure Psylocibine te krijgen mag in nederland niet.

matthijs

Badass junkie
En als je ze niet lekker vindt: Be a man and show your balls!
Die gedroogde kaalkopjes waren trouwens minder. Maar niet-gedroogde mexicaanse zijn prima !

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Mac... zei:
Als ze droog zijn zjin ze iig beter te eten dan vochtig en pure chocola gaat wel ten koste van je trip, chips ook trouwens

Hm ik heb in Uit je bol juist gelezen dat pure chocolade de trip kan versterken. Nou weet ik het niet zeker meer :confused:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Maar er zijn toch ook paddochocoladerepen. Dat zou vast niet veel verkocht worden als bekend zou zijn dat chocola de trip verminderd..

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
kaalkopje zei:
in de smartshop zeiden ze dat het verboden is omdat de paddo's dan bewerkt zijn.

Is ook zo! Gedroogde paddo's mogen ook niet verkocht worden.

Toch zijn er smartshops die dat wel doen, ook paddorepen dus. Tsk tsk :P

Bovenaan