paddo,s laten testen

Moker

Bewuste gebruiker
Ik weet niet meer precies wie dit al een keer eerder had gezegd op dit forum, maar het leek mij wel een goed plan. Om dus zelf paddestoelen (geen paddo,s) te gaan plukken en ze in te leveren bij een test centrum. En dat je erbij zegt dat je ze gekocht had van dealer ofzo. Als ze de stoeltjes gaan testen en zien dat het geen paddo,s zijn maar een andere (giftige?) paddestoel.

Zou dat een manier zijn om ze er mee te confronteren en hopelijk acties gaan ondernemen?

gegroet, :wave:

Moker

Bewuste gebruiker
haha, dat is jammer.
zou je ze na het verbod niet kunnen laten testen op of het uberhaupt wel paddos, zijn dan?
of zou je ze dan ook gelijk weer mee naar huis krijgen?

azgaza

Badass junkie
Paddo's kan je helaas niet testen nee, ik hoop dat dit veranderd wanneer ze de illigaliteit in gaan, want ik vind het nu al een eng idee.

shokora

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Paddo's kan je helaas niet testen nee, ik hoop dat dit veranderd wanneer ze de illigaliteit in gaan, want ik vind het nu al een eng idee.

Ik heb exact het zelfde. Als je geen volleerd etnomycoloog bent kun je niet echt goed zeggen wat je nu precies gekocht hebt en ik heb niet echt zin om mezelf te vergiftigen :(

Bovenaan