Paddo thee

Remsos

Experimenterende gebruiker
Een maat van me en ik besloten 2 weken terug maar eens te gaan trippen. Hij had al 's LSD gehad, ik nog geen tripmiddelen.
We hadden een portie colombianen gehaald. 35 gram.
Het leek ons wel goed om er thee van te zetten, aangezien die dingen niet te vreten zijn en je er met thee nog wel een smaakje aan kon geven.
Fijngesneden en 20 minuten laten trekken. Allebei 2 koppen genomen en de rest ook maar opgegeten. (smaakt nog steeds ranzig)
Na een half uur begon het feest! Eerst wat kleurtjes, maar daarna heel heftig en vooral erg warm! Bij mij duurde het hele zware gevoel een half uurtje denk ik. Ik kon geen normaal woord meer uitspreken!
Mn maat had er nog veel langer last van.

Daarna was het allemaal heel mooi en vooral lachwekkend ook wel. Lachen om de kleinste en raarste dingen. Wat me wel een beetje tegen viel is dat de trip maar 2.5 uur duurde.
Terwijl ik toch vaak had gelezen dat een beetje trip 4 - 6 uur zou duren.
Ligt dat aan de thee? Duurt een trip bij eten vd paddo's langer?
Of was een half portie per persoon misschien niet genoeg? (ondanks het zware mindfuck gevoel)

Zeker een leuke ervaring, de volgende keer LSD (zeker weten langer) :grin: of een heel portie Hawaiaanse.

Ben wel benieuwd naar reacties....

space scientist

Wijs gebruiker
hier hebben we een subforum voor, tripreports

Maar ik ben nu in een goede bui dus vergeef ik het je :grin:

kennelijk een vraag dus ik ben weer stil :grin:

de trips duren ongeveer 4 uur, miss heb je gewoon pech

azgaza

Badass junkie
Gezien het een vraag is: Mijn korste trips op paddo's waren 4 uur vanaf het moment dat het echt insloeg, maar de duur wordt meestal verklaard door maaginhoud dacht ik, hoesnel het opgenomen wordt. Sneller betekend meestal ook korter.
Als je een lange trip wil is LSD zeker een aanrader, dat wil de 10 uursgrens nog wel eens overgaan (niet het sterkte punt, natuurlijk, de piek komt maar zelden voorbij de 6 uur).

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Mijn eerste (en enige) trip duurde in zn geheel ook maar ongeveer 4uur. Uurtje aan loop, 2uur echt spacen, 1 uurtje afbouw.
In de ochtend paar boterhammen kaas gegeten en wat ontbijtkoek. Toen vanaf 1200 helemaal niks meer tot aan 1830. Toen aten we de paddos en ook daarna nog maar weinig (1 bolletje) gegeten.

Bengt

Bewuste gebruiker
Een trip op paddothee duurt inderdaad veel korter dan als je ze opeet.

Ik kan niet specifiek verklaren waarom, maar ik denk dat het is omdat tijdens je de paddo's nog laat weken in het water ze veel werkzame stoffen verliezen.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hm ja mijn laatste trip was ook niet zo hard en lang, maar toch ongemerkt wel weer 6 uur. Wel raar opzich dan, 2.5 uur klinkt wel heel weinig. Maar degenen waarmee ik tripten hadden nog nooit getript, ik was hun tripsitter, en ze hadden ook een halve portie.. die hebben ook 2 uurtjes liggen lachen en ik vond ze anders doen dan normaal, maar de rest van de avond hebben ze geklaagd dat ze er niks van gevoeld hebben..

Remsos

Experimenterende gebruiker
De trip opzig was best "diep" en ja, 2.5 uur in een trip is dan best lang! :grin: Dacht dat mn horloge maar stil bleef staan.
Bedankt voor de tips en reacties.
Volgende keer toch maar s gewoon eten dan !

Bollie

Bewuste gebruiker
Bengt zei:
Een trip op paddothee duurt inderdaad veel korter dan als je ze opeet.

Ik kan niet specifiek verklaren waarom, maar ik denk dat het is omdat tijdens je de paddo's nog laat weken in het water ze veel werkzame stoffen verliezen.

Door ze te eten moet de maag nog eens zijn tijd nemen om geleidelijk de stoffer ervan te ontnemen... Daarom duurt dit langer.

Bij thee zitten al de tripstoffen al klaar en worden ze al direct in het bloed opgenomen, terwijl als je ze eet niet alle stoffen tegelijk worden opgenomen, maar geleidelijk afgegeven.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ja maar hoe verklaar je dan dat het werkelijk een aantal uur minder duurt?

De paddo's verliezen volgens mij wel enige waarde bij het koken.

Bovenaan