Een maat van me en ik besloten 2 weken terug maar eens te gaan trippen. Hij had al 's LSD gehad, ik nog geen tripmiddelen.
We hadden een portie colombianen gehaald. 35 gram.
Het leek ons wel goed om er thee van te zetten, aangezien die dingen niet te vreten zijn en je er met thee nog wel een smaakje aan kon geven.
Fijngesneden en 20 minuten laten trekken. Allebei 2 koppen genomen en de rest ook maar opgegeten. (smaakt nog steeds ranzig)
Na een half uur begon het feest! Eerst wat kleurtjes, maar daarna heel heftig en vooral erg warm! Bij mij duurde het hele zware gevoel een half uurtje denk ik. Ik kon geen normaal woord meer uitspreken!
Mn maat had er nog veel langer last van.
Daarna was het allemaal heel mooi en vooral lachwekkend ook wel. Lachen om de kleinste en raarste dingen. Wat me wel een beetje tegen viel is dat de trip maar 2.5 uur duurde.
Terwijl ik toch vaak had gelezen dat een beetje trip 4 - 6 uur zou duren.
Ligt dat aan de thee? Duurt een trip bij eten vd paddo's langer?
Of was een half portie per persoon misschien niet genoeg? (ondanks het zware mindfuck gevoel)
Zeker een leuke ervaring, de volgende keer LSD (zeker weten langer)
of een heel portie Hawaiaanse.
Ben wel benieuwd naar reacties....
We hadden een portie colombianen gehaald. 35 gram.
Het leek ons wel goed om er thee van te zetten, aangezien die dingen niet te vreten zijn en je er met thee nog wel een smaakje aan kon geven.
Fijngesneden en 20 minuten laten trekken. Allebei 2 koppen genomen en de rest ook maar opgegeten. (smaakt nog steeds ranzig)
Na een half uur begon het feest! Eerst wat kleurtjes, maar daarna heel heftig en vooral erg warm! Bij mij duurde het hele zware gevoel een half uurtje denk ik. Ik kon geen normaal woord meer uitspreken!
Mn maat had er nog veel langer last van.
Daarna was het allemaal heel mooi en vooral lachwekkend ook wel. Lachen om de kleinste en raarste dingen. Wat me wel een beetje tegen viel is dat de trip maar 2.5 uur duurde.
Terwijl ik toch vaak had gelezen dat een beetje trip 4 - 6 uur zou duren.
Ligt dat aan de thee? Duurt een trip bij eten vd paddo's langer?
Of was een half portie per persoon misschien niet genoeg? (ondanks het zware mindfuck gevoel)
Zeker een leuke ervaring, de volgende keer LSD (zeker weten langer)
Ben wel benieuwd naar reacties....