Paddo vraagjes

consument

Newbie
Hallo, we zouden eens iets anders willen doen dan weed.
Ik ben nogal tegen chemische drugs dus iets natuurlijks liefst :)
Dus dacht ik aan paddo's
Mar voor ik het doe zou ik een paar dingen willen weten.

Ne gast zij eens dat paddo's een echte voedselvergiftiging zijn. is da echt super ongezond?
Zijn paddo's lichamelijk verslavend of alleen geestelijk verslavend zoals weed?
Kan je een overdosis van paddo's hebben en wa zijn de gevolgen daarvan?
Hoeveel gram doen we best per persoon? tis de eerste tripdrugs die we zouden doen dus we willen zeker nie overdrijven

Greetz

azgaza

Badass junkie
GOOGLE.

Maargoed hier heb je antwoorden:

Paddo's zijn geen voedselvergiftiging, een voedselvergiftiging krijg je van bedorven eten. Die gast heeft het dus helemaal mis. Paddo's werken omdat er stoffen in zitten die op je hersens inwerken. Verder zitten er andere stoffen in waar je misselijk van kan worden, maar dat valt bij veel mensen mee en het is niet giftig. Je moet zelfs je eigen lichaams gewicht eten aan verse paddo's wil je een overdosis krijgen. Voor je lichaam is het onschadelijk.

Verder zijn paddo's in het geheel niet verslavend, ze zijn lichamelijk niet verslavend en geesteniljk ook niet, wel zijn er mensen die heel erg vaak trippen, en die gewoon verslaafd zijn aan het uit de wereld stappen. Je ka ook niet elke dag paddo's doen, want na elke trip kan je een paar dagen niet trippen door een hele korte maar hele sterke tollerantie.

Een overdosis in de echte zin van het woord kan vrijwel niet, wel kan de ervaring erg intens worden als je er veel van eet. Een gevaarlijke overdosis kan vrijwel niet, paddo's zijn heel veilig.

Hoeveel gram per persoon hangt er vanaf of je verse of gedroogde hebt, ik neem aan dat je ze in een smartshop in nederland gaat halen? Want in dat geval krijg je bij de meeste soorten 30 gram in een bakje en dan zou ik een gram of 15-20 nemen per persoon.

Bengt

Bewuste gebruiker
Knap geantwoord azgaza.

1ding: ik ben wel van het pricipe om de eerste keer gewoon te starten met een volledige portie, kwestie dat je direct weet wat het doet...

Goanaut

Bewuste gebruiker
Mijn eerste keer was met een halve. Ik geef toe dat dat LANG niet zo intens was als veel trips die ik erna had gehad, maar het was een prima intrede in de wereld van het trippen.

Bengt

Bewuste gebruiker
Je bent zeer verstandig en wijs maar ik heb zo mijn principes...
Ik raad hem nog steeds aan met een volledige te beginnen.

@Consument: heb je al enig idee welke paddo's het gaan worden?

consument

Newbie
Bengt zei:
Je bent zeer verstandig en wijs maar ik heb zo mijn principes...
Ik raad hem nog steeds aan met een volledige te beginnen.

@Consument: heb je al enig idee welke paddo's het gaan worden?

Geen idee, we gaan ze halen in sluis, dat is voor mij het dichtste.
We zullen daar wel zien.

En nog iets, om er thee van te maken, moet je die paddo's dan gewoon koken in water en dan afgieten in glazen ofzo? en hoelang moete da koken?

markdj

Experimenterende gebruiker
Je moet de paddo's zeker NIET koken, hierdoor gaat een groot deel van de werkzame stof verloren.

Bengt

Bewuste gebruiker
Wrm wil je er in godsnaam thee van zetten?
Het is stukken fijner als je ze gewoon opeet, en zo slecht smaken ze nu ook niet gewoon ff doorkauwen.

azgaza

Badass junkie
Je kan ze inderdaad beter gewoon eten, bij thee zetten moet je voorzichtig zijn want als je ze te veel verhit gaan de werkzame stoffen verloren en dan doen ze niks meer, en .. zo vies zijn ze niet nee.

Verder raad ik altijd 2/3e of een halve portie aan, ondanks dat ik zelf met een hele portie hawaiiaanse was begonnen, het was leuk (en dat is een understatement, het was werkelijk fantastisch), maar ik weet niet of iedereen zo blij zou zijn met hune erste trip egodeath.

DeeMTee

Experimenterende gebruiker
Van hawaiiaanse zou ik cker niet een hele portie nemen dan weet je niet wat je meemaakt! Hawaiiaanse kun je wel heel goed doseren omdat ze snel werken en dus kun je er 4 of 5 nemen en even afwachten. Stel dat je er niet goed tegen kunt, kun je met een hele portie Hawaiiaanse makkelijk bad gaan. En dat zou zonde zijn voor je eerste keer, want dan doe je het nooit meer.

azgaza

Badass junkie
DeeMTee zei:
Van hawaiiaanse zou ik cker niet een hele portie nemen dan weet je niet wat je meemaakt! Hawaiiaanse kun je wel heel goed doseren omdat ze snel werken en dus kun je er 4 of 5 nemen en even afwachten. Stel dat je er niet goed tegen kunt, kun je met een hele portie Hawaiiaanse makkelijk bad gaan. En dat zou zonde zijn voor je eerste keer, want dan doe je het nooit meer.

Haha mijn eerste keer was een hele portie hawaiiaanse en dat was in een woord geweldig.. maar toch raad ik aan met een halve portie of 2/3e te beginnen.

Bovenaan