Paddochocoladevla

Angramar Temenos

Badass junkie
Nou zat ik me dus af te vragen, ik heb vaak verhalen gehoord van mensen die truffels/paddo's door chocoladevla doen, omdat chocolade een MAO-remmer is. Maar ik hoor ook van veel mensen dat ze dan verminderd werken door de suiker in de vla, en ik vroeg me dus af wat er klopte.. Alvast bedankt!

tomz0r

Badass junkie
Dat suiker de werking van paddo's tegen gaat is een fabeltje.
Tenminste, het kan een placebo effect hebben.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ben van plan voor een goafeestje hier in de buurt een halve portie te nemen, wil ook niet echt hebben dat het echt duidelijk is dat ik trip, ik werk in die tent en moet toch een beetje het "goede voorbeeld" geven.. Dat ik wat vaag of zo ben is prima, maar ik moet daar niet tyfushard lopen trippen en freaken of zo. Al gebeurt dat bij mij niet zo snel, maar toch het zekere voor het onzekere. Vla eten valt ook niet zo op =).

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ben van plan voor een goafeestje hier in de buurt een halve portie te nemen, wil ook niet echt hebben dat het echt duidelijk is dat ik trip, ik werk in die tent en moet toch een beetje het "goede voorbeeld" geven.. Dat ik wat vaag of zo ben is prima, maar ik moet daar niet tyfushard lopen trippen en freaken of zo. Al gebeurt dat bij mij niet zo snel, maar toch het zekere voor het onzekere. Vla eten valt ook niet zo op =).

Nee inderdaad. Vla eten op een goafeest doet natuurlijk iedereen. In tegenstelling tot drugs gebruiken.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Nee inderdaad. Vla eten op een goafeest doet natuurlijk iedereen. In tegenstelling tot drugs gebruiken.

:tearsofjoy:

Ontopic: drugs gebruiken terwijl je op een feest werkt? kun je niet beter een andere keer gebruiken?
Of moet jij persée drugs gebruiken om het leuk te hebben op dat feest?
Ik zou het niet doen in ieder geval... "een beetje vaag zijn" haalt niet het beste uit een trip hè.
Ik zou zeggen: doe lekker je werk, daar haal je ook voldoening uit als het goed is, en bewaar dat trippen voor een andere keer. :)

Edit:
Maar ik moet wel zeggen dat ik inderdaad ook wel nieuwsgierig ben naar in hoeverre paddo's en chocoladevla te combineren valt.
Want trip-chocoladevla is natuurlijk wel helemaal tha bomb! :grin: (drugs maakt koken/bakken/voedsel creeëren een geweldige bezigheid!)

Psycheheerlijk

Belezen gebruiker
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is het mao-remmende effect van chocola verwaarloosbaar. Naar mijn weten zou je kilo's en kilo's pure chocolade moeten eten voor je er iets aan hebt...

Escoban

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Haha, nice.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Een vriend van mij heeft laatst truffels in zijn chocoladevla gemikt en dit daarna opgegeten. Het gevolg was dat hij 20 minuten later alles er alweer uit had gekotst. Hij kotst anders nooit van paddo's, dus volgens mij lag het gewoon aan die combinatie met vla. Niet doen dus lijkt me. Sowieso valt vla best zwaar op de maag en daarom is de kans groter dat je er misselijk van wordt.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Geniaal :tearsofjoy:

L

Lid 6909

Gast
Dat helpt niet, alleen pure cacao werkt als mao remmer

Chocola is een fabeltje!

En alleen druivensuiker stimuleert de afbraak van de werkzame stof een beetje

Moker

Bewuste gebruiker
je zou ook sintjans kruid kunnen proberen, maar ik zou dit zelf liever niet proberen(geldt ook voor de pure cacau).

Ik heb geen idee hoeveel je er van moet gebruiken, en aangezien het je trip aardig goed kan versterken probeer ik dit liever als ik de precies dosering weet.

azgaza

Badass junkie
Als je 80-90% pure chocola hebt, dus dat je bijna pure cacao hebt, zal het wel wat moeten uit halen maar dat is érg bitter, wel lekker vind ik persoonlijk maar niet iedereens smaak. Daar zou ik ook geen vla van maken.

Moker zei:
je zou ook sintjans kruid kunnen proberen, maar ik zou dit zelf liever niet proberen(geldt ook voor de pure cacau).

Ik heb geen idee hoeveel je er van moet gebruiken, en aangezien het je trip aardig goed kan versterken probeer ik dit liever als ik de precies dosering weet.

Verlengd sint janskruid het effect misschien?

Bovenaan