paddopil?

Delirium

Badass junkie
Ja, dat zijn gewoon gedroogde paddo's tot poeder fijngemalen en in een capsule gestopt. Is niks nieuws aan :wave:

J0rrit

Badass junkie
waar kun je die krijgen, ik heb namelijk ook al eens gehoord van pure psilocybine of hoe het ook precies heet, maar dit krijg je niet in de smartshop neem k aan?

Wacky

Badass junkie
Je kunt bij de shop paddos en capsules kopen, dan kun je ze wel zelf maken. Ik had ook al het plan opgevat om dat eens te gaan proberen en zo de goore smaak te omzeilen.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
hmm, k ga ook maar eens capsules halen dan, de smaak van die gedroogde dingen is echt niet te harden :kots:

en dan moeders blender maar weer even lenen... :P

J0rrit

Badass junkie
ik doelde gwn op pure psilocybine ( of hoe het ook heet ) en dus niet de hele paddos zelf, dit bestaat toch ook of niet?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ja ik dacht het wel, maar dat is verboden. En omdat je in de smartshop paddo's kunt kopen is het vrij onzinnig om op zoek te gaan naar pure psilocybine met als enige reden dat paddo's niet zo lekker smaken want de smaak is eigenlijk makkelijk te doorstaan/omzeilen dus ik snap het probleem niet.

Verplaatst

jcp

Bewuste gebruiker
Mwah en als je echt je paddo's niet door je strot krijgt kan je ze nog op een pizza gooien :grin:

OF natuurlijk gewoon wat 2C-B regelen....

J0rrit

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Ja ik dacht het wel, maar dat is verboden. En omdat je in de smartshop paddo's kunt kopen is het vrij onzinnig om op zoek te gaan naar pure psilocybine met als enige reden dat paddo's niet zo lekker smaken want de smaak is eigenlijk makkelijk te doorstaan/omzeilen dus ik snap het probleem niet.

Verplaatst

nee niet om die reden. het lijkt mij dat deze pure psilocybine ook een heviger effect geeft, net als bijvoorbeeld pure mdma dat doet ( kristal )

jcp

Bewuste gebruiker
Ik noem 2C-B omdat ik er veel paddo-effecten in herkende in die keren dat ik het gedaan heb... dus misschien wel interessant voor hem.

Ik denk dat iedereen hier wel kan bedenken dat 2C-B wat anders is dan Psilocybine of Psilocine :wave:

Bovenaan