Paddo's buiten

justmakepeace

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik heb een paar weken geleden voor het eerst truffels gebruikt met en vriend van mij. Het was een zeer leuke ervaring en het was geslaagd met veel lachen en redelijk wat filosofische mindfuck. Nu wouden wij een paddo kweekset kopen om zelf onze paddo's in te kweken en in de lente (omdat het dan beter weer is, minder kan op regen en mooiere kleuren) die paddo's opeten. Om deze kwestie dus een paar vragen:

- Paddo's zijn sterker per gram dan truffels, wij hadden 7,5 gram van de lichtste truffels en wilden graat ietsjes sterker, dus hoeveel gram paddo's zouden we moeten nemen?

- De omgeving van een kleine kamer schermde me een beetje af van de rest van de wereld en die ene kleine ruimte voelde als het complete universum, alsof er daarbuiten niks bestond. Is dit buiten ook zo, of lijkt alles dan super groot en of je super ver weg kan kijken, daar ben ik wel benieuwd naar en ik denk dat je daar een minder claustrofobisch gevoel van krijgt, maar je jezelf juist lekker vrij voelt.

- We weten niet zo goed hoe we de kweekset op een stabiele temperatuur houden, het huis waar hij in komt te staan schommelt veel van temperatuur en hij moet in dezelfde kamer blijven, anders gaan de huisgenoten ervan snoepen. Heeft iemand hier toevallig tips voor?

- Nog tips voor de misselijkheid, want met de truffels (die we gewoon gegeten hebben) voelde ik met niet zo lekker, maar zou de misselijkheid door er thee van te zetten minder worden? en als je tijdens de trip wat eet, wordt je er dan misselijk door of vermindert het de sterkte van de trip?

- Heeft verder iemand nog tips om mee het bos in te nemen ( want dat is de locatie waar we onze volgende trip willen gaan beleven ) zoals een thermoskan met wat paddo thee om de trip langer mee te maken of mee te versterken, wat wiet of wat dextro, voor het geval iemand te hard tript?

- Als we de paddo's gekweekt hebben (wat volgens ons twee tot drie weken duurt) en we drogen ze in, hoe moeten we dat precies doen en hoe lang zijn ze daarvoor en daarna houdbaar? en moeten ze dan in of uit de koelkast met een plastic zakje erom of er niet omheen?

Als verder nog iemand tips heeft met betrekking tot het gebruik van paddo's, de dosering, leuke activiteiten tijdens de trip en tips voor als je buiten wilt trippen (zoals een bos zoeken waar je ook in een groot weiland uit kunt komen, of een bos waar je bomen ziet zover het oog rijkt) zijn ze altijd welkom en alle informatie die ik dubbel krijg zie ik als extra belangrijk, dus ben niet bang om je ervaringen te posten!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Dan had ik verder nog een vraag.

Als ik nou een paddo kweekset koop dan kan ik die meerdere malen gebruiken (die bak), maar er staat een opbrengst van 400 tot 600 gram, is dat van één keer gebruiken of van de ongeveer 4 keer intotaal?

Shroomfan

Belezen gebruiker
Verse paddo's zou ik beginnen met 30 gram. Als je ze zou drogen en later gebruiken wordt dit 3 gram.
Je kan ze best op een plaats kweken waar de temperatuur rond de 20 graden blijft , nioet te veel schommelingen en zeker niet te koud.
De beloofde opbrengst van 400 tot 600 gram is voor de 4 flushen tesamen. Het aantal paddestoelen per flush kan nogal verschillen. Alsook de grootte van de paddestoelen.
Je kan het best trippen in een vertrouwde omgeving. Dus best niet in een onbekend bos.

Ik droog mijn paddo's meestal naast een warmeluchtventilator. Zoiets om de badkamer wat warmer te maken. Dan doe ik ze in een luchtdicht zakje in de vriezer.

Veel plezier!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Bedankt voor de reactie!

mij lijkt het in een bos in de lente aan de andere kant wel wat aangenamer.
Ik heb namelijk truffels gedaan bij een maat van mij en ik werd misselijk,
nou is het niet zo leuk om bij hem zijn kamer onder te kotsen en ging ik
me tegen de misselijkheid verzetten, in het bos hoef je je daar niet zo druk
om te maken. Plus dat de kleine kamer voelde alsof het alles was wat er bestond,
de rest van de wereld bestond wel maar zo voelde het niet en dat was ooit
best wel claustrofobisch en ongemakkelijk dus als je buiten bent dan voel
je je misschien wel deel van een groter geheel of vrediger in de vrolijke natuur.
Wat is jullie idee/mening hierover?

Jonko

Newbie
justmakepeace zei:
Bedankt voor de reactie!

mij lijkt het in een bos in de lente aan de andere kant wel wat aangenamer.
Ik heb namelijk truffels gedaan bij een maat van mij en ik werd misselijk,
nou is het niet zo leuk om bij hem zijn kamer onder te kotsen en ging ik
me tegen de misselijkheid verzetten, in het bos hoef je je daar niet zo druk
om te maken. Plus dat de kleine kamer voelde alsof het alles was wat er bestond,
de rest van de wereld bestond wel maar zo voelde het niet en dat was ooit
best wel claustrofobisch en ongemakkelijk dus als je buiten bent dan voel
je je misschien wel deel van een groter geheel of vrediger in de vrolijke natuur.
Wat is jullie idee/mening hierover?

Jup, ik ben er zelf ook geweest, opgesloten in een kamer, misselijk worden, en dan ertegen vechten, wat het alleen maar erger maakt.

de oplossing hiervoor, is je over te geven aan de stoffen en er niet tegen te vechten, ga relaxed liggen met je ogen dicht, laat het over je heen komen of pak de fiets ga lekker een eindje fietsen door de frisse lucht, of een wandeling, de openlucht en natuur laten je inderdaad vrediger voelen, en je zal helemaal nooit bang hoeven te zijn als je alsnog moet kotsen.

Denk eraan dat misselijkheid slechts tijdelijk is, en doodnormaal, vooral bij truffels, laat het je trip niet verpesten.

Bovenaan