Paddo's+Chocolade

thor

Belezen gebruiker
Eindelijk heb ik het gedaan.. Paddo's gekocht. Zo lang over getwijfeld, maar ik wil het toch een keer meemaken :)
Wel relaxte shop, die gozer geloofde gewoon dat ik 18 was (ben 16).

maja mijn vraag is.. Ik heb dus:
3 wanhopige trippers
2 porties cubensis (60 gram, mexicaanse)
1 reep pure chocola (250 gram, 45% cacau)

Zal ik harder trippen met of zonder chocola? Door die enzymen erin zou je eigenlijk harder horen te trippen.. maar werkt dat altijd?

En wat is de "perfecte" (ruim begrip) verhouding tussen chocola en paddo's?

Qocaïne

Badass junkie
Als ik het goed begrijp wordt dit je eerst keer paddo's.
Heb je hiervoor al eens getript?

Als je heftiger zou wille trippen, raad ik je aan om gewoon allemaal 1 portie te nemen.
Maar aangezien dit je eerste keer wordt, en je géén idee hebt van de intensiteit van de paddo's zou ik dát nog even niet doen. Evenals het eten van chocolade.

Verdeel daarom rustig de twee proties in driën en laat deze eerste ervaring rustig over je heen komen. Je kan altijd later nog gaan experimenteren met chocolode of andere MAO remmers.

Veel plezier :wave:

thor

Belezen gebruiker
Yup.. Maar ik wil het gelijk goed doen.. Ze zeggen atlijd dat de 1e keer de beste was.. Dus hoeveel chocola zou ik dan ongeveer moeten eten?

paupie

Bewuste gebruiker
Ik zou als ik jou was gewoon die 2 porties met ze drieen opeten en de chocola links laten liggen. Sommige mensen trippen hem van een halve portie de eerste keer al behoorlijk dus...

Qocaïne

Badass junkie
thor zei:
Yup.. Maar ik wil het gelijk goed doen.. Ze zeggen atlijd dat de 1e keer de beste was.. Dus hoeveel chocola zou ik dan ongeveer moeten eten?

Dit gaat met paddo's niet op. Iedere nieuwe ervaring kan specialer, mooier op sepctaculairder zijn dan de vorige ervaring. :)

Het hangt allemaal af van wat je doet in je trip.
Ga je op pad.. op onderzoek uit.. misschien blijf je wel thuis.

Alleen het verassingseffect zal er ietwat af zij na de eerste keer.
Al kunnen paddo's mij keer op keer weer verassen!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
absoluut niet doen, chocola is een MAO remmer die ervoor zorgt dat de stoffen die in je lichaam komen met gebruik van paddo's minder snel worden afgebroken, je trip kan wel heftiger/langer aanhouden met gebruik van chocola maar ik raad dit niet aan voor een eerste trip. Gewoon de gebruikelijke portie is voor de eerste keer hard genoeg. Plus weet je nog lang niet hoeveel gram chocola je moet eten om het effect te krijgen waarna je zoekt.

Het is lang niet geheel zonder risico!

azgaza

Badass junkie
Ja de eerste keer is de beste, dat vind ik zelf zeker. Mijn eerste trip was een hele portie van de sterkste soort en ik heb die trip tot op heden nog niet kunnen overtreffen (hoewel de laatste, enkele weken terug visueel ook wel erg overweldigend en heerlijk stuurbaar en heel intens was. En dat was dezelfde soort en wederom een hele portie) Maar mijn eerste trip is dus onovertrefbaar en ik hoop het ooit met een ander tripmiddel te overtreffen.. albetwijfel ik dat, het is tot op heden mijn mooist eherinnering ooit. De prachtige chaos...

Maar nu over jou en je eerste trip.
Je hebt dus 3 trippers en 2 porties. Dat is een hele mooie hoeveelheid, ik trip graag met zijn 3en op twee porties. Ik weet niet of je jezelf meegetelt hebt, maar 2/3e portie is een leuke hoeveelheid. Veel leuker dan een halve portie en het zal wellicht voor een goede trip zorgen.
De mao-remmers (chocola dus) zou ik niet doen, om redenen die andere noemden, dat is niet ongevaarlijk.
Als je echt een onvergetelijke eerste keer wil en houdt van wat risico; doe dan wat ik deed. Sterkste soort, hele portie, totaal ongeplanned eten zonder locatie, en zien maar wat er gebeurd. Maar daar heb je ook nog een flinke dosis geluk, en sterke hersens voor nodig.
Dus nu serieus: als je een goede stevige intense eerste trip wil; doe gewoon één hele portie mexicaanse.

teebo

Bewuste gebruiker
mijn eerste twee trips waren 'niet echt bijzonder' (alles is relatief)
maar dat maakt niets uit

thor

Belezen gebruiker
Bedankt voor het snelle antwoorden :wave: Dan maar geen chocola.. :P

Mmhh... Kan niet meer terug gaan naar smartshop om meer te halen.. Woon in ede, en in dit christelijke gehucht valt niks te halen.. dan moet ik echt weer naar arnhem ofzo.. Nou maar hopen dat ik hard ga trippen van 20 gram

-Lege maag is het best?
-Lang kauwen of snel doorslikken?
-Hoelang blijven ze buiten de koelkast in het doosje goed? Kan het natuurlijk niet in de koelkast leggen, mag geen drugs van m'n ouders.. is stout :stoned:

azgaza

Badass junkie
-Lege maag is het best?
-Lang kauwen of snel doorslikken?
-Hoelang blijven ze buiten de koelkast in het doosje goed? Kan het natuurlijk niet in de koelkast leggen, mag geen drugs van m'n ouders.. is stout stoned

-Niet helemaal leeg, eet een of twee uur van voren iets lichts, maar geen hele maaltijd dus en ook niet té kort van voren. Een uur of twee uur niks eten werkt bij mij meestal goed. Twee uur zou ik zeggen.
-Lang kauwen. Zo lang als je het uithoudt. Zeker een paar minuten. In je mond neem je al wat psilocybine op, best veel zelfs en speelsel helpt ook, dus kauw zo lang als je het volhoudt.
- Buiten de koelkast blijven ze echt niet meer dan een dag goed. Zelfs in de koelkast maar enkele dagen. ALs je ze echt langer moet bewaren zul je ze moeten drogen. Dit doe je door een flinke laag keukenrol papier of wc papier neer te leggen, daar de paddo's op te leggen (met steeds minstens een cm er tussen). Leg er nog wat papier op en leg dit op een plek waar géén direct zonlicht komt maar wel verse lucht. Dit zal een weekje duren en dan zijn ze droog en kan je ze ook eten, maar dan moet je nóg langer kauwen erop.
Gebruik GEEN hitte om ze te drogen dan gaat de psilocybine zeker stuk.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Als je veel van te voren eet zou het kunnen zijn dat je door je volle maag een licht misselijk gevoel krijgt in je trip (althans, bij mij). Dus is het inderdaad het beste om een paar uur van te voren niet of weinig te eten. Verder lang kauwen inderdaad, hoe beter je kauwt hoe beter het opgenomen wordt. Go with the flow! Luister maar eens naar je favoriete muziek middenin je eerste trip, je zult verstelt staan wat je nu allemaal opeens hoort (en ziet). :sunglasses:

vlaemink

Belezen gebruiker
azgaza zei:
- Buiten de koelkast blijven ze echt niet meer dan een dag goed. Zelfs in de koelkast maar enkele dagen. ALs je ze echt langer moet bewaren zul je ze moeten drogen. Dit doe je door een flinke laag keukenrol papier of wc papier neer te leggen, daar de paddo's op te leggen (met steeds minstens een cm er tussen). Leg er nog wat papier op en leg dit op een plek waar géén direct zonlicht komt maar wel verse lucht. Dit zal een weekje duren en dan zijn ze droog en kan je ze ook eten, maar dan moet je nóg langer kauwen erop.
Gebruik GEEN hitte om ze te drogen dan gaat de psilocybine zeker stuk.

Blijve paddo's echtma nen dag goe?kan tog ni?.Ben vn plan vlgende donderdag paddo's te buye en maandag daarop ze te gebruike, gaat dit?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Paddo's blijven wel langer dan een dag goed hoor, mits koel en droog bewaart. Je moet niet vergeten dat het een natuurproduct is en kan gaan schimmelen of rotten. Ze kunnen best een aantal dagen in de koelkast, maar niet té lang

azgaza

Badass junkie
Hij had het over BUITEN de koelkast, de topic opener, en buiten de koelkast blijven ze echt maar heel kort goed. Als je ze in de koelkast zet blijven ze een paar dagen goed ja, soms staat er een houdbaarheids datum op, en die geld dus voor IN de koelkast. En meestal is dat een dag of 3-4-5.
Dusja je kan ze op donderdag halen voor het weekend, mits ze in de koelkast staan.

En de topic opener wilde ze dus buiten de koelkast bewaren, maar dan zijn ze snel rot hoor.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
Hij had het over BUITEN de koelkast, de topic opener, en buiten de koelkast blijven ze echt maar heel kort goed. Als je ze in de koelkast zet blijven ze een paar dagen goed ja, soms staat er een houdbaarheids datum op, en die geld dus voor IN de koelkast. En meestal is dat een dag of 3-4-5.
Dusja je kan ze op donderdag halen voor het weekend, mits ze in de koelkast staan.

En de topic opener wilde ze dus buiten de koelkast bewaren, maar dan zijn ze snel rot hoor.

Klopt als een bus:) buiten de koelkast gaan ze inderdaad snel dood, tenzij je ze droogt :)

vlaemink

Belezen gebruiker
Aah bedankt manne, voor efkes te verduidelijke, alst fijn wrd zal ik hier wel zo een tripreport maken ofzo.

-spaceman-

Badass junkie
thor zei:

wie heeft je dat vertelt?

daar klopt niks van: elke paddo-trip is anders, allemaal UNIEK!

dus op die manier, elke keer is de beste keer!

ps. ik krijg bij alle smart-shops waar ik paddo's haal altijd gedroogde... ik keek dus even op toen jullie het over houdbaarheid hadden! :wave:

Delirium

Badass junkie
thor zei:
Mmhh... Kan niet meer terug gaan naar smartshop om meer te halen.. Woon in ede, en in dit christelijke gehucht valt niks te halen.. dan moet ik echt weer naar arnhem ofzo.. Nou maar hopen dat ik hard ga trippen van 20 gram

Heb je ze in de Sjamaan in Arnhem gekocht? Slechte kwaliteit hebben ze daar :openmouth:

thor

Belezen gebruiker
ja bij de sjamaan.. Nou ik heb er anders erg hard van getripped.. ze zijn buiten de koelkast nog zeker 3 dagen goed geweest :wink:

Binnenkort schrijf ik wel een tripreport.. nog nooit zoveel meegemaakt op 1 dag :grin:

azgaza

Badass junkie
thor zei:
ja bij de sjamaan.. Nou ik heb er anders erg hard van getripped.. ze zijn buiten de koelkast nog zeker 3 dagen goed geweest :wink:

Binnenkort schrijf ik wel een tripreport.. nog nooit zoveel meegemaakt op 1 dag :grin:

Da's geluk dan, dat ze goed bleven. Waren ze soms droog? Of gewoon vers? Nouja geluk kan je hebben, en dat het geen zomer was speelde vast ookw el mee.
Ik kijk alvast uit naar je tripreport, altijd grappig om over mensen hune erste trip te lezen en vooral hoe ze dat ervaarden.

thor

Belezen gebruiker
Hah.. ja we hadden ze buiten in een bakje in een zakje ergens onder wat takken gelegd.. Er was er maar 1tje met een beetje een groene gloed erover heen.. De visuals waren wel redelijk.. maar die mindfuck was echt eng :grin:

azgaza

Badass junkie
thor zei:
Hah.. ja we hadden ze buiten in een bakje in een zakje ergens onder wat takken gelegd.. Er was er maar 1tje met een beetje een groene gloed erover heen.. De visuals waren wel redelijk.. maar die mindfuck was echt eng :grin:

Buiten kan met dit weer inderdaad misschien nog wel. Ik had ze zelf ooit zomer 30 graden één dag buiten de koelkast en ze waren helemaal zwart geworden. Toch gegeten, sterke trip, maar ongewone maagpijn voor paddo's die de trip verpesten. Heb je die met de groene gloed ook opgegeten??

thor

Belezen gebruiker
Tuurlijk :rolleyes: Ik heb overal cacau poeder overheen gepleurd. En daarna 100 gram pure chocola gegeten.. misschien tripte ik daarom 7 uur lang :grin:

thor

Belezen gebruiker
Heb nog even wat onderzoek gedaan, het blijkt dat vitamine C de trip ook versterkt.. En ik heb in de ochtend 4x 1000mg vitamine C pillen genomen. Waarom? Geen idee.. Maar daarom tripte ik waarschijnlijk zo hard op nog geen eens een hele portie.

M'n volgende trip al geplanned.. na de examens.. 1.5 hawaiaanse :beer:

Wietske

Newbie
Toevallig gister op aanraden van smartsop chocolade genomen bij hawaiaanse (gedroogde). Eerst halve reep chocolade van 65%cacao gegeten, toen paddo-thee gezet en twintig minuten laten trekken (water mag niet kokend zijn!). Daarna een soort pasta van honing en een theelepel cacoa (zonder suiker, 'van Houten') gemaakt waarover je vervolgens de thee giet en dan natuurlijk roeren. Twee voordelen: hele heerlijk heftige trip en het consumeren was niet zo smerig als bij verse! Echt een aanrader! (als je er natuurlijk mee om kan gaan) :openmouth:

Bovenaan